Enl birthday.se finns det en Ani*a på Kosmosgatan men hon mycket äldre än "i 40-årsåldern".
Hon bor inneboende, o inte e hon 40, in på psyk med henne, babe kan man prata mycket om, en vilsen själ. Men är det inte hon så tänker inte jag svärta ner henne, men om de e babe så ska ja fylla i luckorna.
Hon bor inneboende, o inte e hon 40, in på psyk med henne, babe kan man prata mycket om, en vilsen själ. Men är det inte hon så tänker inte jag svärta ner henne, men om de e babe så ska ja fylla i luckorna.
Låter som hon som var ihop med Jon Nödtveidt och även Magus i Dark Funeral. Hon var med i programet Mänskligt och badade i blod och sa att hon hade onda barn.
Första tjej jag kunde tänka mig ha skelettdelar i hemmet. Hon bör vara runt 40 nu.
Kvinnan sköt ut mot gården från sitt fönster. När polisen tog sig in i bostaden hittade man inte bara kvinnan och ett vapen – man fann också skelettdelar från en människa. Nu sitter den 40-åriga kvinnan i Göteborg anhållen misstänkt för dråp eller mord.
Citat:
Beskedet om att skelettdelarna kommer från en människa blev klart sent på kvällen, men man vet fortfarande inte om det rör sig om en eller flera personer.
Någon förklaring till varför bitarna fanns i lägenheten har man inte fått.
– Kvinnan är i 40-årsåldern och är inte känd av oss sedan tidigare, säger Fuxborg till DN.se.
Kvinnan var ensam i lägenheten och några uppgifter om att någon boende i lägenheten skulle saknas finns inte. Enligt polisens talesman har man hållit kortare förhör med kvinnan, men polisen vill ännu inte gå ut med vad som framkommit under förhöre