2012-11-25, 02:44
  #2125
Medlem
eliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag tror hon fick skyddat ID 2010 det är ju ett papper från skattemyndigheten med den datumen på.

http://www.speedyshare.com/v2fjB/Helena.png

Det dokumentet har hon själv begärt ut för att kunna öppna sitt företag Omega Media. Det är bifogat som en bilaga i en lång mailkonversation mellan henne och skumraskföretaget "LP CORPORATE SERVICES", LPOffshore.com, med den betryggande kontaktinformationen "LPOffshore@hushmail.com".
Citera
2012-11-25, 02:46
  #2126
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elira
Det dokumentet har hon själv begärt ut för att kunna öppna sitt företag Omega Media. Det är bifogat som en bilaga i en lång mailkonversation mellan henne och skumraskföretaget "LP CORPORATE SERVICES", LPOffshore.com, med den betryggande kontaktinformationen "LPOffshore@hushmail.com".


Okey, jag ser att man prövar varje år, så då vet man inte när hon fick skyddat ID:
Men fortfarande är då D*aniel född i Bergsjön 19750805. Och dom har bara två barn i familjen, så var i helvete kommer människan ifrån?
Citera
2012-11-25, 02:46
  #2127
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag tror hon fick skyddat ID 2010 det är ju ett papper från skattemyndigheten med den datumen på.

Om det finns intresse av tolkning från någon som är van vid detta så är det där beslutet på den senaste omprövningen som hade gjorts när handlingen togs ut. Det säger inget om hur många år som hon har haft skydd.
Citera
2012-11-25, 02:47
  #2128
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Om det finns intresse av tolkning från någon som är van vid detta så är det där beslutet på den senaste omprövningen. Det säger inget om hur många år som hon har haft skydd.


Det säger en hel del som att det kryper framåt då det gäller födelseplats och datum samt år och månad.
Eller är allt som finns om henne fingerat du som är experten här då det gäller skatteverket.

Ger men en person skyddat ID med samma uppgifter som en bror eller vad fan det nu är.
Tolka på bara jag väntar.

Enligt henne själv är skyddet pga av en norrman, så väldigt länge sedan kan det inte vara.
Så den här sk brodern varför har den skyddat ID?

Vet inte om det varit känt sen innan postar ändå en sida som hon påstår sig ha varit delägare.
Samma crap barn och dödsbilder obduktioner osv.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8pIoqDyn0ZEJ:theync.com/forum/archive/index.php%3Ft-20116.html%26s%3D1aaa228df4f9a3bce6572f981bd10446+ JohannaXn&cd=90&hl=sv&ct=clnk&gl=se
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-11-25 kl. 02:55.
Citera
2012-11-25, 02:49
  #2129
Medlem
Har ju suttit här och försökt utröna allt precis som många andra här i tråden..
Men känns väl lite som återvändsgränd nu kanske?

Någon som vet när förhandlingarna börjar? Troligtvis framkommer det väl någon lite ledtråd som man kan spinna vidare på då.

För övrigt är jag jävligt sugen på att kika upp till L*ila nån dag för att fiska lite info face to face! (råkar bo i närheten av henne) Men är i sthlm 1 vecka till.
Citera
2012-11-25, 02:52
  #2130
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSockerdrickaTe
Har ju suttit här och försökt utröna allt precis som många andra här i tråden..
Men känns väl lite som återvändsgränd nu kanske?

Någon som vet när förhandlingarna börjar? Troligtvis framkommer det väl någon lite ledtråd som man kan spinna vidare på då.

För övrigt är jag jävligt sugen på att kika upp till L*ila nån dag för att fiska lite info face to face! (råkar bo i närheten av henne) Men är i sthlm 1 vecka till.

Åh, får man hänga på?
Håller förövrigt med om att det känns som en återvändsgränd just nu. Vi har mjölkat kossan till sista droppen.
Citera
2012-11-25, 02:54
  #2131
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det säger en hel del som att det kryper framåt då det gäller födelseplats och datum samt år och månad.
Eller är allt som finns om henne fingerat du som är experten här då det gäller skatteverket.

Ger men en person skyddat ID med samma uppgifter som en bror eller vad fan det nu är.

Menar du att födelseort kom fram? Nej, den är inte fingerad. Sånt görs bara när någon helt byter identitet (de 20-30 fallen när det byts inom samma kön). Födelsedatum har väl varit offentligt länge i målet? Det var väl bara fram till att hon överklagade första häktningen till hovrätten som alla personuppgifter var sekretess. HL har för övrigt inte gått med på en enda av omhäktningarna.


Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Enligt henne själv är skyddet pga av en norrman, så väldigt länge sedan kan det inte vara.
Så den här sk brodern varför har den skyddat ID?

Enligt henne har hon bara ett arkeologiskt intresse också. Hennes storebror har inte sekretess. Någon annan bror finns inte. På HL som barn stod det väl adress saknas? Det innebär inte skyddad id.
__________________
Senast redigerad av Sokolova 2012-11-25 kl. 02:56.
Citera
2012-11-25, 02:54
  #2132
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Det verkar vara där som det uppstod missförstånd. Naturligtvis har folkbokföringen inte tillgång till patientjournaler utan de har korrekta uppgifter om det juridiska bytet av kön, från man till kvinna i HLs fall. Men många tolkade "könsbyte" som ett kirurgiskt ingrepp, fast det endast talades om folkbokföringens uppgifter och det juridiska bytet. Utifrån att folk läste in mer i begreppet (dvs kirurgi) så började fakta från folkbokföringens register ifrågasättas. Då uppstod missförstånd, när det talades om olika saker. Anledningen till HLs juridiska könsbyte är okänt. Däremot att det har skett råder det inga tvivel om.

Ska det spekuleras så hittas inget skrivet av skelettkvinnan om hermafroditer på nätet, medan hon debatterar om transexualitet. Utifrån det kan man antingen dra slutsatsen att det är så tabu att ha fötts tvåkönad att hon inte ens vågar skriva om det under (då det begav sig) anonymt nick, eller att hon debatterar könsbyte och transsexualitet eftersom det ligger henne varmt om hjärtat så att säga.

Sekretesspärr ska omprövas varje år av Skatteverket.

Även hennes val av nick är av intresse: Lelwani är en Gud i underjorden. Med tiden verkar han ha utvecklats till en kvinnlig gudom.
Citera
2012-11-25, 02:57
  #2133
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Menar du att födelseort kom fram? Nej, den är inte fingerad. Sånt görs bara när någon helt byter identitet (de 20-30 fallen när det byts inom samma kön). Födelsedatum har väl varit offentligt länge i målet? Det var väl bara fram till att hon överklagade första häktningen till hovrätten som alla personuppgifter var sekretess. HL har för övrigt inte gått med på en enda av omhäktningarna.


Nix det har det inte om man ska vara petig. Inte av mig eller Aurora, Katella som legat som remmar i databaserna över familjen och folkbokföringen.
Så det såg jag nu i detta pappret från skattemyndigheten. Det är inte bara att pang faställa saker som man bara tror eller spekulerar i det gör man inte som seriös man lämnar en öppning för andra tänkbara scenario. Och absolut i det här fallet.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-11-25 kl. 03:01.
Citera
2012-11-25, 02:59
  #2134
Medlem
Klart som korvspad att du ska haka!
Kan ju också bli jävligt kul att se om lägenhet är så inpissad och risig som HL säger i förhören haha
Kärringen KAN ge oss extremt bra info som vi inte kommer åt nu om HL..
Citera
2012-11-25, 02:59
  #2135
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nix det har det inte om man ska vara petig. Inte av mig eller Aurora, Katella som legat som remmar i databaserna över familjen och folkbokföringen.
Så det såg jag nu i detta pappret från skattemyndigheten. Det är inte bara att pang faställa saker som man bara tror eller spekulerar i det gör man inte som seriös man lämnar en öppning för andra tänkbara scenario.

Då har ni missat handlingarna i målet hos tingsrätten. Om man ska vara petig. Inte vidare seriöst...utan bättre att ta reda på all fakta.
Citera
2012-11-25, 03:03
  #2136
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Då har ni missat handlingarna i målet hos tingsrätten. Om man ska vara petig. Inte vidare seriöst...utan bättre att ta reda på all fakta.

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in