2012-11-22, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Står ingen om någon video va? CD skiva ser jag men ingen video eller skriver man det?

Bildtexten till två av bilderna från bildspelet:
Stillbild från filmklippet som visar hur den 37-åriga kvinnan berättar för en grupp barn som att hon ”mördat människor”.
Citera
2012-11-22, 02:13
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Står ingen om någon video va? CD skiva ser jag men ingen video eller skriver man det?

När GM gick ut och pratade med ungarna på gården att hon hade massa skelett och vapen hemma filmade dom henne med en mobilkamera. Det är den filmen vi vill ha fram.
Citera
2012-11-22, 02:15
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
När GM gick ut och pratade med ungarna på gården att hon hade massa skelett och vapen hemma filmade dom henne med en mobilkamera. Det är den filmen vi vill ha fram.

Okey, trodde det va material i förundersökningen man menade. Ja, dom kanske dyker upp här med någon film.
Citera
2012-11-22, 02:17
Bannlyst
Hur stor är chansen tror ni att hon faktiskt har mördat människor? Kommer polisen att jämföra hennes dna med ouppklarade mord?
Citera
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrastish
Personligen tror jag dock att det mesta där är till för försäljning. Det mesta ser oanvänt ut (vissa har t.o.m. plasten kvar) osv.

Tror att det kan finnas en hel del saker "till salu" på hennes krypterade hårddiskar också...
Hon har ju trots allt aldrig haft ett jobb, hon har aldrig studerat och om jag minns rätt så var det först 2011 som hon sökte socialbidrag. Nyligen var det i alla fall.

Sedan när är det olagligt att sälja lagliga knivar?

Hon har ju bara standardknivar där som du kan beställa från Hobbex.
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Okey, trodde det va material i förundersökningen man menade. Ja, dom kanske dyker upp här med någon film.

Som jag skrev tidigare, har en vän som bor i samma område, killarna som filmade är säkert i samma ålder som hon, ska fråga henne imorgon om hon vet vem killarna är. Kanske man kan få ut filmen från dom.
Citera
2012-11-22, 02:20
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Som jag skrev tidigare, har en vän som bor i samma område, killarna som filmade är säkert i samma ålder som hon, ska fråga henne imorgon om hon vet vem killarna är. Kanske man kan få ut filmen från dom.

Den filmen har jag också letat efter. Förstod först inte om det hade varit ute på Youtube, men det är väl så att bara snuten och de som filmade har den. Kul om den gick att få fram.
Citera
2012-11-22, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Sedan när är det olagligt att sälja lagliga knivar?

Hon har ju bara standardknivar där som du kan beställa från Hobbex.

Det har jag aldrig påstått. Inte ens i närheten.
Man kan sälja saker utan att det är olagligt, tro det eller ej
Hon kanske har en källa där hon får tag i billiga knivar? Hon kanske stjäl dom? Osv osv osv.

Det på hårddiskarna är förmodligen inte lika lagligt dock...
Citera
2012-11-22, 02:21
Medlem
Visst förekommer kvinnliga nekrofiler. Karen Greenlee torde vara en av de mest kända - och öppna - nekrofilerna.

http://www.nokilli.com/sacto/karen-greenlee.htm
Citera
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Man kanske inte skulle dra så stora växlar på könsbyte för att man inte såg en flicka med just dom födelseuppgifterna i familjen. Det visar sig att pappan hade en familj innan den här nuvarande, och inte där heller finns det någon med just hennes person nummer. Den första familjekvinnan gifter om sig, och 1980 är det en ny familj, men där finns ingen med person numret heller.
Så jag utgår ifrån att hela hennes identitet är fingerad.

Är det bekräftat att pappan är K. D. T. K*arlsson?

Sveriges befolkning 1990: I familjen K*arlsson så finns en mamma med ett finskt förnamn. Det finns en son med samma förnamn som pappan och som är född 1970, men det finns även en son är född 1975*08*05 med initialerna D. M. K. I Sveriges befolkning 1980 så finns även denna gossen med fast där står det att adressuppgifter saknas men att han är född i Bergsjön. Det finns ingen med samma förnamn registrerad på ratsit idag.
Citera
Medlem
Bara jag som tycker skallen hon har i frysen ser "självplockad" ut?
Menar, köper man en så borde den väl ändå vara behandlad på något sätt, skallarna man ser från hemsidorna länkade här i tråden är mycket vitare i färgen och ser bra mycket fräschare ut..
Citera
2012-11-22, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Den filmen har jag också letat efter. Förstod först inte om det hade varit ute på Youtube, men det är väl så att bara snuten och de som filmade har den. Kul om den gick att få fram.

Om den bara finns hos polis och de som filmade... Hur fick då Aftonbladet tag i den? Eller stillbilder från den i alla fall?
För det fanns väl inte med i FUP, eller missade jag det?

Hoppas att den finns där ute någonstans. HALLÅ BERGSJÖN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in