2012-11-25, 01:32
  #2113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subcom
I textfilen "nekrofilnätverk.txt" som finns med i FUP sid. 225 och framåt så framgår det vart hon har stött på sina nekrofil och nekromantiker-vänner. Jag slås av hur många av dessa som hon har mött på något som benäms som DS, vad kan det tänkas vara?

DS = www.darkside.se
Citera
2012-11-25, 01:44
  #2114
Medlem
På forumet på DS (Darkside), så skriver hon i en tråd som heter:

Opassande kombinationer av kinks och yrke?

Citat:
Dom4you:
Pedofili och yrken med barn ...men är det inte lite så det ser ut ..?
Denna necrofil som åkte fast för ett tag sedan jobbade inte han med lik ?
Ur tjatade historien om rättsläkarna som skulle bli fällda för griftefrid ( inte mord el styckning ) den historian tycker jag ger kalla kårar.
Citat:
_Johanna_:
Det som skrämmer mig mest är sadister i några som helst maktpositioner (specuellt byråkratiska sådana).

Dom 4you:
"Denna necrofil som åkte fast för ett tag sedan jobbade inte han med lik ?"

Han var ingen nekrofil, att media kallar honom för det betyder ju inte att han är en. Ursprungligen gick han till prostituerade men vågade inte mer när det blev olagligt med sexköp och han var inte ens kapabel till att fullborda sexakten med döda.

Att vara nekrofil är något som finns i ens hela själ, det är inget beteende utan ens sexuella och emotionella inriktning. Skulle beteenden vara avgörande för vilken läggning man har skulle alla våldsverkare vara sadister då? Alla hustrumisshandlare?

GM är har då alltså nicket _Johanna_...
Citera
2012-11-25, 01:46
  #2115
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedepeenuts
På forumet på DS (Darkside), så skriver hon i en tråd som heter:

Opassande kombinationer av kinks och yrke?




GM är har då alltså nicket _Johanna_...


Kan du printa allt hon svamlat om tror du och slänga upp här?
Citera
2012-11-25, 01:55
  #2116
Medlem
Flus avatar
Sidan sexualpolitik.se är registrerad av HL.
På sidans blogg Svensk sexualpolitik idag finns ett par långa inlägg om nekrofili som är undertecknade av "Helena & Hanna".
http://blog.sexualpolitik.se/category/nekrofili/
Någon som har en teori om vem denna Hanna kan vara?
Citera
2012-11-25, 02:01
  #2117
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimlensHemlighet
Tror HL kommer att få cirka ett års fängelse, och det enda hon kan dömas för just nu är sex med skelett.


Det blir nog svårt att leda i bevis att hon har stoppat benbitarna i fittan. Möjligtvis att de lyckas sy ihop rubriceringen brott mot griftefriden. Dessutom glömmer du vapenbrottet.



Jag har varit frånvarande några dagar och tråden har dragit iväg rejält. Jag tycker mig skönja spekulationer kring att hon skulle ha fötts som man / genomgått könsbyte. Finns det något som tyder konkret på det eller är det bara lösa antaganden?
Citera
2012-11-25, 02:05
  #2118
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Det blir nog svårt att leda i bevis att hon har stoppat benbitarna i fittan. Möjligtvis att de lyckas sy ihop rubriceringen brott mot griftefriden. Dessutom glömmer du vapenbrottet.



Jag har varit frånvarande några dagar och tråden har dragit iväg rejält. Jag tycker mig skönja spekulationer kring att hon skulle ha fötts som man / genomgått könsbyte. Finns det något som tyder konkret på det eller är det bara lösa antaganden?

Könsbyte är ej bekräftat
Citera
2012-11-25, 02:08
  #2119
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Sidan sexualpolitik.se är registrerad av HL.
På sidans blogg Svensk sexualpolitik idag finns ett par långa inlägg om nekrofili som är undertecknade av "Helena & Hanna".
http://blog.sexualpolitik.se/category/nekrofili/
Någon som har en teori om vem denna Hanna kan vara?
En fiktiv person tror jag. Ser bättre ut med två signaturer på "kontroversiella" inlägg kanske....
Citera
2012-11-25, 02:09
  #2120
Medlem
eliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Jag har varit frånvarande några dagar och tråden har dragit iväg rejält. Jag tycker mig skönja spekulationer kring att hon skulle ha fötts som man / genomgått könsbyte. Finns det något som tyder konkret på det eller är det bara lösa antaganden?

Lösa och lösa vet jag inte. Egentligen är jag sugen på att gå igenom tråden igen och sammanfatta detta, men det är ju såhär:

*) Hennes föräldrar har aldrig fött en dotter, enligt folkbokföringen.
*) De födde däremot en son exakt samma dag som Helena föddes.
*) Sonen hette D*niel K*rlsson eller C*rlsson.
*) Sonen försvann från registren någon gång mellan 1990 och nu.
*) Helena har enligt uppgifter här som jag inte minns hetat Daniella eller Danielle innan hon fick skyddad identitet.

Men vad jag vet har det inte kommit fram några direkta uppgifter på detta.
__________________
Senast redigerad av KiaW 2012-11-25 kl. 15:22. Anledning: Namn maskat, bokstaven a utbytt mot * /Mod
Citera
2012-11-25, 02:15
  #2121
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elira
Lösa och lösa vet jag inte. Egentligen är jag sugen på att gå igenom tråden igen och sammanfatta detta, men det är ju såhär:

*) Hennes föräldrar har aldrig fött en dotter, enligt folkbokföringen.
*) De födde däremot en son exakt samma dag som Helena föddes.
*) Sonen hette Daniel Karlsson eller Carlsson.
*) Sonen försvann från registren någon gång mellan 1990 och nu.
*) Helena har enligt uppgifter här som jag inte minns hetat Daniella eller Danielle innan hon fick skyddad identitet.

Men vad jag vet har det inte kommit fram några direkta uppgifter på detta.

*) D*aniel K*arlsson har numera skyddad identitet.
*) L*udvigsson hette D Ks farmor som ogift.
Citera
2012-11-25, 02:18
  #2122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Kan du printa allt hon svamlat om tror du och slänga upp här?

Första sidan
Andra sidan
Tredje sidan
Citera
2012-11-25, 02:29
  #2123
Medlem
zemfiras avatar
GM konto på medlemssidan "Darkside"
http://bayimg.com/iAGpMAaef

Fan vad längesedan man var inne här
Citera
2012-11-25, 02:39
  #2124
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Ja, det är viktigt att använda korrekta termer i sådana här fall tycker jag. Och tvärtom mot vad många tror så finns det inga krav på något kirurgiskt ingrepp för att genomgå ett byte från man till kvinna, även om jag tror att de flesta män som vill bli kvinnor även önskar få själva "familjelyckan" avlägsnad....

Det verkar vara där som det uppstod missförstånd. Naturligtvis har folkbokföringen inte tillgång till patientjournaler utan de har korrekta uppgifter om det juridiska bytet av kön, från man till kvinna i HLs fall. Men många tolkade "könsbyte" som ett kirurgiskt ingrepp, fast det endast talades om folkbokföringens uppgifter och det juridiska bytet. Utifrån att folk läste in mer i begreppet (dvs kirurgi) så började fakta från folkbokföringens register ifrågasättas. Då uppstod missförstånd, när det talades om olika saker. Anledningen till HLs juridiska könsbyte är okänt. Däremot att det har skett råder det inga tvivel om.

Ska det spekuleras så hittas inget skrivet av skelettkvinnan om hermafroditer på nätet, medan hon debatterar om transexualitet. Utifrån det kan man antingen dra slutsatsen att det är så tabu att ha fötts tvåkönad att hon inte ens vågar skriva om det under (då det begav sig) anonymt nick, eller att hon debatterar könsbyte och transsexualitet eftersom det ligger henne varmt om hjärtat så att säga.

Sekretesspärr ska omprövas varje år av Skatteverket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in