2013-08-31, 18:26
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AktivRespekt
45027101]Du verkar bara vara en vältalande bråkstake så man tröttnar att diskutera med dig. Jag blev nyfiken på dig alldeles i början när jag reggade mig här då du direkt började pm:a mig och skrev att du tycker synd om mig och att jag borde hålla mig borta från Flashback.
Långt senare fattade jag att du trodde jag var någon annan.
Min person är fullständigt ointressant i denna tråd. Det är GM som är av intresse, ingen annan. Du och andra försöker aktivt rikta blickarna bort från GM och hennes handlingar genom att smutskasta personer som starkt tar avstånd till vad GM gjort. Detta är självklart fullständigt meningslöst då läsarna av denna tråd och folk i allmänhet är övertygade av GM's skuld. Hur många nyreggade nekrofilälskare som än postar patetiska inlägg om att just GM's fönster inte går att öppna spelar det ingen roll. GM är betraktad som nekrofil och den stämpeln tvättar hon inte bort genom hot om att krossa de som tror annorlunda än vad hon vill.
Citat:
Åter igen har du fått bort folk du vill bli av med.
Användare i tråden har genom att rikta hot mot andra användare blivit avstängda. Även personer har namngetts. Därför har många konton blivit avstängda. Det är inte min förtjänst. Det ha dom/den lyckats med själv. GM blev själv avstängd och som tur är kan hon inte sprida mer lögner och förvanskningar i sitt eget namn här längre Hon har dock nyligen i nyhetsmedia sagt sig vara aktiv i tråden, men som sagt, hon kan inte vara öppen med det då hon är bannad för att konsekvent brutit närmast varenda regel som finns här. När hon har satt dit "näthatarna" ska hon enligt egen uppgift stänga ner Flashback. Hybris i kvadrat!
Citat:
I folkmun kan det vara så men de juridiska termerna säger att ett vittne är en person som vittnat i en rättssal direkt, via länk eller via inspelning.
Du snackar strunt. Ett vittne är ett vittne oavsett om de vittnat i rättegång.
Citat:
Men de har de alltså inte gjort!
Men de har jobbat hårt på detta och varit på alla platser där hon bott eller vistats längre stunder i sitt liv (många fler platser än vad som står i FUP) och jämfört frysarna med varandra. Om jag fattat rätt har de inte heller hittat någon frys som sålts i Sverige som ser ut exakt som denna frys.
Om nu polisen hittat kroppsdelar i hennes frys så är det väl bara att acceptera faktum.
Citat:
Nej, det har hon inte enligt Tingsrätten, hon fälldes bara exakt på de punkter hon själv erkänt. Det är därför som åklagaren överklagat, ser du. Om hon fällts på alla punkter hon var åtalad för hade det inte blivit någon överklagan från åklagaren.
GM är fälld för brott mot griftefriden och för vapenbrott. Acceptera detta. I HR skärps förhoppningsvis straffet. Kvinnan bör låsas in, inga tvivel om detta.
Citat:
Sådana påståenden är till för att förorsaka skada mot en medmänniska och det kläder inte dig med tanke på ditt livsvärv.

Livsvärv= alltid har du jobbat med något.
Antyd inte att du ens har minsta aning om vem jag är för det har du eller någon annan ingen aning om
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-08-31 kl. 18:38.
Citera
2013-08-31, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Min person är fullständigt ointressant i denna tråd.
Den blir intressant eftersom din närvaro i denna tråd endast är till för att får bort de du tror är GM och de du tror är anhöriga till GM. Enligt pappan har vare sig han eller GM postat i tråden.
Citat:
Det är GM som är av intresse, ingen annan. Du och andra försöker aktivt rikta blickarna bort från GM och hennes handlingar genom att smutskasta personer som starkt tar avstånd till vad GM gjort.
Visa var jag smutskastat någon!
Andra får svara för sig.
Citat:
Detta är självklart fullständigt meningslöst då läsarna av denna tråd och folk i allmänhet är övertygade av GM's skuld.
Knappast att "folk i allmänhet" tror så. Du har inga som helst belägg för det.
Citat:
Hur många nyreggade nekrofilälskare som än postar patetiska inlägg om att just GM's fönster inte går att öppna spelar det ingen roll. GM är betraktad som nekrofil och den stämpeln tvättar hon inte bort ...
Rent ur sagt ett jävla sätt att uttrycka sig mot sina medmänniskor. Det skulle du aldrig göra med ditt riktiga namn, som någon annan skev, du är helt enkelt en feg krake.
Nekrofilstämpeln och andra "stämplar" stämplas av Flashbacks pöbeldrev. Det är det som gör Flashback till det fria ordet förstörare.
Citat:
... genom hot om att krossa de som tror annorlunda än vad hon vill.
Hoppas innerligt att det inte är hot utan krass verklighet där hon lyckas krossa idioterna. Observera att "krossa" är bildligt.
Citat:
Användare i tråden har genom att rikta hot mot andra användare blivit avstängda.
Jag har letat och letat men kan inte hitta några sådana hot. Däremot har jag sett hot mot GM som är av den värre sorten.
Citat:
Även personer har namngetts. Därför har många konton blivit avstängda. Det är inte min förtjänst. Det ha dom/den lyckats med själv.
Känner varken till uthängningen eller den som gjort det. Om uthängningen är bortagen och användaren avstängd måste uthängaren haft rätt !?
Citat:
GM blev själv avstängd och som tur är kan hon inte sprida mer lögner och förvanskningar i sitt eget namn här längre
Vad jag fått veta har hon aldrig postat i denna tråd.
Citat:
Hon har dock nyligen i nyhetsmedia sagt sig vara aktiv i tråden, men som sagt, hon kan inte vara öppen med det då hon är bannad för att konsekvent brutit närmast varenda regel som finns här.
Nej, det har hon inte sagt! Hon har sagt att hennes grupp är aktiv med flera användare på Flashback. Vad jag vet mer än det är att de spelar med näthatarna för att bli kompisar med dem.
Citat:
När hon har satt dit "näthatarna" ska hon enligt egen uppgift stänga ner Flashback. Hybris i kvadrat!
Vad jag hört skall hon försöka stänga ner Flashback ett tag. Är det någon som skulle kunna göra denna bragd är det hon!
Jag håller tummarna för henne och hennes grupp!
Citat:
Du snackar strunt. Ett vittne är ett vittne oavsett om de vittnat i rättegång.
Slutsnackat om det!
Citat:
Om nu polisen hittat kroppsdelar i hennes frys så är det väl bara att acceptera faktum.
Ja, självfallet! Men de har inte hittat några kroppsdelar i hennes frys. De har däremot hitta foton på en okänd frys med en skalle i.
Citat:
GM är fälld för brott mot griftefriden och för vapenbrott. Acceptera detta. I HR skärps förhoppningsvis straffet. Kvinnan bör låsas in, inga tvivel om detta.
Det var exakt det jag skrev i förra svaret till dig.
Citat:
Antyd inte att du ens har minsta aning om vem jag är för det har du eller någon annan ingen aning om
Jag har absolut ingen aning och vill inte ha det och har aldrig antytt det!
Citera
2013-08-31, 21:14
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Enligt pappan har vare sig han eller GM postat i tråden.

Då ljuger pappan. Simple as that.
Citera
2013-09-01, 07:37
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Jag mailade pappan (kan ni också göra) och frågade hur det ligger till med den saken:

Vidare, enligt pappan, har inga grannar hört något skott och det verkar vara samma person som fotat (ej filmat) GM utanför, ringt polisen och vittnat.
Pappan har ju ingen som helst trovärdighet. Han är ju i högsta grad subjektiv och part i målet. Han har absolut inget att tillföra och ljuger fullt förståeligt som en häst travar för att försvara sin dotter.
Citat:
Knappast att "folk i allmänhet" tror så. Du har inga som helst belägg för det.

Nekrofilstämpeln och andra "stämplar" stämplas av Flashbacks pöbeldrev. Det är det som gör Flashback till det fria ordet förstörare.
Aftonbladet hade en löpsedel med den pixlade bild av GM och med texten "Har varit nekrofil under hela mitt liv". Vilka signaler ger det läsarna av löpet? Tror du de tagit faktan i artikeln från Flashback? Nej, informationen kommer från FUP, artikeln är bara en av oändligt många som pumpat ut att GM ÄR nekrofil.
"HAR VARIT NEKROFIL UNDER HELA MITT LIV"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15808545.ab
Citat:
Vad jag fått veta har hon aldrig postat i denna tråd.

Nej, det har hon inte sagt! Hon har sagt att hennes grupp är aktiv med flera användare på Flashback. Vad jag vet mer än det är att de spelar med näthatarna för att bli kompisar med dem.
Jodå, hon har varit och är mycket aktiv på Flashback. Hon har dessutom i media berättat att hon har en lång historia av att vara "nätkrigare" och "nätbråkstake". Tror du hon slutar med det när det finns långa trådar på fb om henne ? Hon är här och det vet du lika bra som vi andra. Allt annat är lögn.

I denna artikel från GP berättar GM att hon varit aktiv i denna tråd.
"DÖMD GÖTEBORGSKVINNA HÄNGS UT PÅ NÄTET"
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1418050-domd-goteborgskvinna-hangs-ut-pa-natet
Citat:
Men de har inte hittat några kroppsdelar i hennes frys. De har däremot hitta foton på en okänd frys med en skalle.
Hennes flickvän som GM vid tillfället för gripandet älskade och litade på har vittnat om att GM haft likdelar i frysen. Även detta har hela Sverige blivit underrättade om genom Aftonbladet.
”JAG ÄR INTRESSERAD AV NEKROFILI”
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15836407.ab
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-01 kl. 07:50.
Citera
2013-09-01, 09:43
Medlem
Docklands avatar
Jag söker ånyo efter FUP till denna, men hittar bara en piratebay-länk som inte fungerar.
Citera
2013-09-02, 01:54
Bannlyst
Kamelfittan:

Hur kommer det sig att just du är så intresserad av detta fall, du verkar inte särskilt intresserad av några andra fall?

Vad har du för belägg att pappan ljuger som en häst travar? Är det en hämnd för något? Jag har läst igenom denna tråd och kan ingenstans se att han postat, till mig har han sagt att han aldrig posta här. För mig är det en gåta hur man kan veta att någon ljuger som en häst travar när man inte träffat honom, inte läst några inlägg av honom eller på något annat sätt veta något om honom. Det är du själv som ljuger som en häst travar! Jag såg ett exempel på det i tråden om hundarna som stals i Olofstorp i Göteborg. Du menade att du visste att det var ett försäkringsbedrägeri. Ingen annan någonstans har nämnt den möjligheten, utom du. Dina lögner, förtal och påhittade bevis hitan och ditan förstör tråden.

Det finns inga bevis för att GM skrivit i tråden. Uttalandet i Aftonbladet kan likaväl handla om taktiksnack. Gruppen bakom GM är inte vem som helst, tro mig!

Om Aftonbladet i inledning till denna händelse skriver att hon varit nekrofil hela livet innebär inte det att det är sant. Hon blev dessutom friad från den anklagelsen.

GM har aldrig haft likdelar i frysen och inte heller skelettdelar. Ingen har vittnat om det. Bilderna på frysen med en skalle i har polisen inte kunnat hitta på någon plats hon tidigare bott på.
Annat de inte heller har hittat är tapeter, sängkläder, säng osv som finns med på de andra bilderna, i någon av lägenheterna GM bott i.

Fd flickvännen har inte vittnat! Är det inte tid att fatta detta nu? Vad som sägs i förhör av en besviken flickvän kan knappast vara trovärdigt. Hon har dessutom inte sett några skelettdelar i GM's frys. Hon återberättar bara det hon läst i medierna.

Nekrofilfrågan ogillades av Tingsrätten just därför att det inte finns några bevis för att det är så.

Men, kamelfittan, du verkar ha bestämt dig för att ha en vendetta mot GM och då hjälper det inga fakta alls. Det är så ni näthatare fungerar, ni älskar att jävlas med folk. När någon tar sitt liv pga av ditt och andras näthat då har ni lyckats med ert uppsåt då har ni fest.

På pappans uppmaning blir detta kanske mitt sista inlägg i denna tråd. Gruppen bakom GM jobbar i det tysta och avslöjar inget om något.

Nästa vecka, när jag är i Göteborg, skall jag få träffa GM och pappan.
Citera
2013-09-02, 06:24
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Det finns inga bevis för att GM skrivit i tråden.
GM och hennes pappa har varit och är aktiva i tråden sedan SantaMuerte började posta. Det vet alla, så det är helt meningslöst att försöka ljuga ihop något annat. Du är fullt medveten detta.

Men du har i sak rätt, lika lite som någon kan BEVISA att GM skrivt, då detta är en total omöjlighet, kan GM BEVISA vem någon anonym användare på Flashback är i verkligheten. Det är bra att ha i åtanke för hennes "grupp"
Citat:
På pappans uppmaning blir detta kanske mitt sista inlägg i denna tråd.
Skönt att ni inser att ni bara skadar GM med lögnerna och den skrattretande förvanskningen av sanningen! Du kommer inte bli saknad och träden kommer förmodligen dö när du försvinner. Regga nu inte nåt nytt konto för att fortsätta din meningslösa kamp för att normalisera nekrofili. Skulle tippa på att 99,9999% av världens befolkning tycker att sex med döda människor är fel, och kommer fortsätta fördöma de som är av annan åsikt. Massmedia har pumpat ut budskapet att GM är en nekrofil och även snyftartiklarna har haft faktarutor med det hon är åtalad för. Det är denna bild som allmänheten bär på. Du kan inte göra något åt detta faktum. Adjö!
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-02 kl. 06:58.
Citera
2013-09-02, 09:10
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Kamelfittan:

Hur kommer det sig att just du är så intresserad av detta fall, du verkar inte särskilt intresserad av några andra fall?

Vad har du för belägg att pappan ljuger som en häst travar? Är det en hämnd för något? Jag har läst igenom denna tråd och kan ingenstans se att han postat, till mig har han sagt att han aldrig posta här. För mig är det en gåta hur man kan veta att någon ljuger som en häst travar när man inte träffat honom, inte läst några inlägg av honom eller på något annat sätt veta något om honom. Det är du själv som ljuger som en häst travar! Jag såg ett exempel på det i tråden om hundarna som stals i Olofstorp i Göteborg. Du menade att du visste att det var ett försäkringsbedrägeri. Ingen annan någonstans har nämnt den möjligheten, utom du. Dina lögner, förtal och påhittade bevis hitan och ditan förstör tråden.

Det finns inga bevis för att GM skrivit i tråden. Uttalandet i Aftonbladet kan likaväl handla om taktiksnack. Gruppen bakom GM är inte vem som helst, tro mig!

Om Aftonbladet i inledning till denna händelse skriver att hon varit nekrofil hela livet innebär inte det att det är sant. Hon blev dessutom friad från den anklagelsen.

GM har aldrig haft likdelar i frysen och inte heller skelettdelar. Ingen har vittnat om det. Bilderna på frysen med en skalle i har polisen inte kunnat hitta på någon plats hon tidigare bott på.
Annat de inte heller har hittat är tapeter, sängkläder, säng osv som finns med på de andra bilderna, i någon av lägenheterna GM bott i.

Fd flickvännen har inte vittnat! Är det inte tid att fatta detta nu? Vad som sägs i förhör av en besviken flickvän kan knappast vara trovärdigt. Hon har dessutom inte sett några skelettdelar i GM's frys. Hon återberättar bara det hon läst i medierna.

Nekrofilfrågan ogillades av Tingsrätten just därför att det inte finns några bevis för att det är så.

Men, kamelfittan, du verkar ha bestämt dig för att ha en vendetta mot GM och då hjälper det inga fakta alls. Det är så ni näthatare fungerar, ni älskar att jävlas med folk. När någon tar sitt liv pga av ditt och andras näthat då har ni lyckats med ert uppsåt då har ni fest.

På pappans uppmaning blir detta kanske mitt sista inlägg i denna tråd. Gruppen bakom GM jobbar i det tysta och avslöjar inget om något.

Nästa vecka, när jag är i Göteborg, skall jag få träffa GM och pappan.

Jag skulle vilja vända på frågan, jag tycker mig nämligen utläsa att du, AktivRespekt har en fascination för Kamelfittan. Du är som en kardborre på fittan.

Dessutom så gör du ett övertramp då du beskriver HL som GM, i denna tråd heter hem BO. Bara en liten notis.

Att du sedan svänger dig med förtäckta hot om att Gruppen bakom HL jobbar i "det tysta" och att de "inte är att leka med" det är bara osmakligt. Du tappar din trovärdighet som den ädla näthatarens riddare du utger dig för att vara.

Att du säger dig ha kontakt med Skelettis pappa är bara patetiskt. Du bevisar inget med det påståendet. Det bevisar lika lite som att jag har legat med Prins Daniel från Ockelbo. Alltså ett totalt substanslöst innehåll. Vilka du träffar är totalt ointressant eftersom du inte kan bevisa något. Vidare så är sådana uttalanden även löjeväckande, jag fattar din agenda, liksom.

Ett litet tips bara som du kan ha användning av i din kamp för att se vilka mekanismer som ligger bakom näthat. Blanda dig inte i empirin. Då förstör och färgar du ditt forskningsområde med egna värderingar. Du styr materialet.

Sedan så kan jag tipsa om trådar där det finns verkligt näthat. Den här tråden är sömnig och lever på grund av dej och snigelfittan, förlåt Kamelfittan. Sedan så genomsyras denna tråd inte av hat. Mer av äckel?

Så, byt dina subjektiva glasögon och blicka ut mot den riktiga världen för att få lite perspektiv på vad hat är och "vilka mekanismer som styr". Vill du ha litteraturtips?
Citera
2013-09-02, 10:27
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Att du sedan svänger dig med förtäckta hot om att Gruppen bakom HL jobbar i "det tysta" och att de "inte är att leka med" det är bara osmakligt.

"Gruppen bakom HL" Måste vara ett gäng pulvergubbar som drygar ut sin KAS-ersättning med lite beskyddarverksamhet i Bergjön.
Det och det faktum att dessa hypotetiska snabba cash wannabees som krälar omkring utanför valfri Lidl-butik och skall stänga ner hela Flashback, gör nog att folk inte kommer våga posta fler inlägg i denna tråd.
Citera
2013-09-02, 14:19
Medlem
Kamelfittans avatar
Man undrar vad som egentligen fanns på de krypterade bärbara hårddiskarna som polisen aldrig kunde kontrollera. En kvalificerad gissning är dock att det förmodligen fanns grovt komprometterande material, och kanske till och med rena bevis på att GM utfört sexuella handlingar med skelett eller döda kroppar.
Jag syftar närmast på den händelse som tyvärr tjatats till leda utan att kunna besvaras, nämligen episoden med den självmördade kvinnan som GM enligt tre vittnen skulle ha hjälpt att dö samt vars döda kropp GM skulle haft sex med. Det är fullständigt ologiskt varför GM berättade om denna episod till sin dåvarande flickvän under tiden hon satt häktad, då GM med stor sannolikhet förstod att flickvännen inte skulle acceptera ett sådant beteende och istället förskjuta henne. Varför berättar man en sådan fruktansvärd sak då? Den mest troliga förklaringen är nog att GM förmodligen trodde att polisen skulle klara av att öppna de krypterade diskarna och där finna bevis, kanske i form av bilder och/eller film på händelsen med den självmördade kvinnan för att förekomma mediadrevet valde GM själv att berätta för sin flickvän, förmodligen för att kunna frisera historien till sin fördel.

Det ska bli spännande att se om detta avhandlas i HR.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-02 kl. 14:29.
Citera
2013-09-02, 17:05
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
"Gruppen bakom HL" Måste vara ett gäng pulvergubbar som drygar ut sin KAS-ersättning med lite beskyddarverksamhet i Bergjön.
Det och det faktum att dessa hypotetiska snabba cash wannabees som krälar omkring utanför valfri Lidl-butik och skall stänga ner hela Flashback, gör nog att folk inte kommer våga posta fler inlägg i denna tråd.

Ja, folk måste darra av skräck
Citera
2013-09-02, 21:15
Medlem
Schenkmanis44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det är uppenbart att det handlar om ett lagbrott oavsett om det är bendelar eller hela lik.

Nej det inte på något sätt uppenbart. Ett lik har vävnad, organ etc. För att lösa skelettdelar ska uppstå måste ju huvuddelen av kroppen så att säga avslägsnas från skelettdelarna och den processen, t.ex. kokning, är inte irrelevant för frågan om skelettdelarna ska betraktas som föremål eller människa.

Bendelar gravsatta i Sverige skyddas förstås av griftefriden, men Helenas skelett har aldrig varit gravsatta i Sverige, eller bort vara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in