Citat:
Min person är fullständigt ointressant i denna tråd. Det är GM som är av intresse, ingen annan. Du och andra försöker aktivt rikta blickarna bort från GM och hennes handlingar genom att smutskasta personer som starkt tar avstånd till vad GM gjort. Detta är självklart fullständigt meningslöst då läsarna av denna tråd och folk i allmänhet är övertygade av GM's skuld. Hur många nyreggade nekrofilälskare som än postar patetiska inlägg om att just GM's fönster inte går att öppna spelar det ingen roll. GM är betraktad som nekrofil och den stämpeln tvättar hon inte bort genom hot om att krossa de som tror annorlunda än vad hon vill.
Ursprungligen postat av AktivRespekt
45027101]Du verkar bara vara en vältalande bråkstake så man tröttnar att diskutera med dig. Jag blev nyfiken på dig alldeles i början när jag reggade mig här då du direkt började pm:a mig och skrev att du tycker synd om mig och att jag borde hålla mig borta från Flashback.
Långt senare fattade jag att du trodde jag var någon annan.
Långt senare fattade jag att du trodde jag var någon annan.
Citat:
Användare i tråden har genom att rikta hot mot andra användare blivit avstängda. Även personer har namngetts. Därför har många konton blivit avstängda. Det är inte min förtjänst. Det ha dom/den lyckats med själv. GM blev själv avstängd och som tur är kan hon inte sprida mer lögner och förvanskningar i sitt eget namn här längre
Åter igen har du fått bort folk du vill bli av med.
Hon har dock nyligen i nyhetsmedia sagt sig vara aktiv i tråden, men som sagt, hon kan inte vara öppen med det då hon är bannad för att konsekvent brutit närmast varenda regel som finns här. När hon har satt dit "näthatarna" ska hon enligt egen uppgift stänga ner Flashback. Hybris i kvadrat!
Citat:
Du snackar strunt. Ett vittne är ett vittne oavsett om de vittnat i rättegång.
I folkmun kan det vara så men de juridiska termerna säger att ett vittne är en person som vittnat i en rättssal direkt, via länk eller via inspelning.
Citat:
Om nu polisen hittat kroppsdelar i hennes frys så är det väl bara att acceptera faktum.
Men de har de alltså inte gjort!
Men de har jobbat hårt på detta och varit på alla platser där hon bott eller vistats längre stunder i sitt liv (många fler platser än vad som står i FUP) och jämfört frysarna med varandra. Om jag fattat rätt har de inte heller hittat någon frys som sålts i Sverige som ser ut exakt som denna frys.
Men de har jobbat hårt på detta och varit på alla platser där hon bott eller vistats längre stunder i sitt liv (många fler platser än vad som står i FUP) och jämfört frysarna med varandra. Om jag fattat rätt har de inte heller hittat någon frys som sålts i Sverige som ser ut exakt som denna frys.
Citat:
GM är fälld för brott mot griftefriden och för vapenbrott. Acceptera detta. I HR skärps förhoppningsvis straffet. Kvinnan bör låsas in, inga tvivel om detta.
Nej, det har hon inte enligt Tingsrätten, hon fälldes bara exakt på de punkter hon själv erkänt. Det är därför som åklagaren överklagat, ser du. Om hon fällts på alla punkter hon var åtalad för hade det inte blivit någon överklagan från åklagaren.
Citat:
Antyd inte att du ens har minsta aning om vem jag är för det har du eller någon annan ingen aning om
Sådana påståenden är till för att förorsaka skada mot en medmänniska och det kläder inte dig med tanke på ditt livsvärv.
Livsvärv= alltid har du jobbat med något.
Livsvärv= alltid har du jobbat med något.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-08-31 kl. 18:38.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-08-31 kl. 18:38.