2012-11-22, 01:42
Medlem
zemfiras avatar
GM har skrivit till en tjej på QX att hon är vacker därav tjejen skrivit tillbaka:

"Tack, du är vacker också, hoppas du mår fint idag i det soliga vädret :-)"
13.43 2010-12-06
******, 24, Västra Götaland

Tjejen i fråga har på sin QX sida massa upplagda videos på grov analsex, golden shower, fontänorgasm shower.
Citera
2012-11-22, 01:42
Bannlyst
En sak jag tänkte på är skallen bredvid pandan, vilka vita fina tänder den skallen har. Eller har de gjorts fina i efterhand?
Citera
2012-11-22, 01:46
Medlem
SkalHalvas avatar
Det skulle vara väldigt intressant att höra från någon som känner GM personligen, och det sitter säkerligen någon vän/bekant/familjemedlem till henne och läser detta.
Kan du inte berätta lite om hur GM är i allmänhet?
Citera
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
En sak jag tänkte på är skallen bredvid pandan, vilka vita fina tänder den skallen har. Eller har de gjorts fina i efterhand?
Ja vem vill kyssa ett kranium med dåliga tänder? Colgate dental whitening är en självklarhet
SKämtåsido så verkar det inte ha varit viktigt alls med hygien, bl.a så hade GM en skalle som var full med jordrester.
Citera
Medlem
zemfiras avatar
GM presentationstext på hennes profil på QX:

"Hur skall man skriva den perfekta presentation när ingen ändå läser dem.

Jag är en kvinna från Göteborg och söker andra flator både som vänner och eventuella förhållanden om det känns rätt för båda. Intressen och gemensam syn på världen behöver inte alltid vara det bästa eller ens viktigast, det kan lätt bli tråkigt om man tycker exakt likadant i allt. Tvärtom tror jag det kan vara positivt för ett längre förhållande.

För att vara med mig krävs ett öppet sinne, ömhet gentemot andra, lugnt sätt och en önskan att ge och ta. Jag slipper helst falskhet samt personer vars personlighet handlar om att trycka ned andra för att själva få känna att de mår bra. Jag välkomnar ärlighet liksom jag gärna önskar att du som kontaktar mig är genuint intresserad av annat än kontakt på nätet.

Jag är väldigt lång så gillar du inte långa tjejer så är det lika bra att du klickar bort direkt.

Skicka gärna några rader till mig om ni vill, vi kan inte alla sitta och bara titta på varandra. För mig är det viktigt att man har telefonkontakt fort, jag är inte mycket för chatta över nätet.

Jag söker främst flator här i Göteborg.

*Män och nyfikna hetero-par undanbedes från att kontakta mig överhuvudtaget. Det samma gäller om du inte har en bild på din presentation*"
Citera
2012-11-22, 01:49
Medlem
zemfiras avatar
GM QX-bild www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fbayimg.com%2FBAgpBaaeC
Citera
2012-11-22, 01:50
Medlem
SkalHalvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
GM presentationstext på hennes profil på QX:

"Hur skall man skriva den perfekta presentation när ingen ändå läser dem.

Jag är en kvinna från Göteborg och söker andra flator både som vänner och eventuella förhållanden om det känns rätt för båda. Intressen och gemensam syn på världen behöver inte alltid vara det bästa eller ens viktigast, det kan lätt bli tråkigt om man tycker exakt likadant i allt. Tvärtom tror jag det kan vara positivt för ett längre förhållande.

För att vara med mig krävs ett öppet sinne, ömhet gentemot andra, lugnt sätt och en önskan att ge och ta. Jag slipper helst falskhet samt personer vars personlighet handlar om att trycka ned andra för att själva få känna att de mår bra. Jag välkomnar ärlighet liksom jag gärna önskar att du som kontaktar mig är genuint intresserad av annat än kontakt på nätet.

Jag är väldigt lång så gillar du inte långa tjejer så är det lika bra att du klickar bort direkt.

Skicka gärna några rader till mig om ni vill, vi kan inte alla sitta och bara titta på varandra. För mig är det viktigt att man har telefonkontakt fort, jag är inte mycket för chatta över nätet.

Jag söker främst flator här i Göteborg.

*Män och nyfikna hetero-par undanbedes från att kontakta mig överhuvudtaget. Det samma gäller om du inte har en bild på din presentation*"

Låter ju som en helt vanlig kontaktannons. Att det krävs ett öppet sinne för att vara tillsammans med henne kan man ju inte heller säga emot
Citera
2012-11-22, 01:51
Medlem
Hmm, om hon nu inte är nekrofil så undrar man ju bakgrunden till den här bilden:
http://i.imgbox.com/abl8hWMz.jpg
Citera
2012-11-22, 01:51
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkalHalva
Låter ju som en helt vanlig kontaktannons. Att det krävs ett öppet sinne för att vara tillsammans med henne kan man ju inte heller säga emot

"Intressen:
kläder/mode
medicin/vård
historia/arkeologi
psykologi/sociolog"

Minst sagt....
Citera
2012-11-22, 01:52
Medlem
Sjukligt intressant detta må jag säga... och sjukligt sjukligt.

Är det någon som vet hur man kan se videon som Aftonbladet refererar till här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15813696.ab

Prt scr: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/15402086/821/normal/10f1cbbeab863/skelett3.jpg

Där pratar hon med barn och berättar att hon har mördat människor... Enligt AB.
Citera
2012-11-22, 01:52
Medlem
Sträckt_Ugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkalHalva

Så öppet att hjärnan ramlar ut.
Hon kanske ville bygga en zombie? Zombier är inne nu.
Citera
2012-11-22, 01:53
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrastish
Sjukligt intressant detta må jag säga... och sjukligt sjukligt.

Är det någon som vet hur man kan se videon som Aftonbladet refererar till här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15813696.ab

Prt scr: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/15402086/821/normal/10f1cbbeab863/skelett3.jpg

Där pratar hon med barn och berättar att hon har mördat människor... Enligt AB.
Jag har en vän som bor i det bostadsområdet som troligtvis känner dom som filmade detta. Ska fråga henne vad dom heter.
Hon verkar gilla att ha på sig keps.
Senast redigerad av zemfira 2012-11-22 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in