Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-08-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Hahaha..

Va fan pratar du om ?

Menar du att Engström inte kan vara GM för att du anser att ingen kunnat producera en rimlig gärningsbeskrivning ?

Det är ren utredningsformalia.
Ingen rimlig gärningsbeskrivning,ingen förövare.
Det är grundkurs 1A.

Jag ser fram emot ditt eventuella försök,men du har aldrig gjort en sammansatt gärningsbeskrivning du heller..av de skäl jag tidigare angivit.
Gör gärna ett försök,om detta sker skall jag plocka isär den lugnt och stilla,logiskt och sakligt.
Jag är dock övertygad om att du aldrig ens kommer att försöka..och det säger allt som behöver sägas.
Citera
2025-08-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det är grundkurs 1A.

Jag ser fram emot ditt eventuella försök,men du har aldrig gjort en sammansatt gärningsbeskrivning du heller..av de skäl jag tidigare angivit.
Gör gärna ett försök,om detta sker skall jag plocka isär den lugnt och stilla,logiskt och sakligt.
Jag är dock övertygad om att du aldrig ens kommer att försöka..och det säger allt som behöver sägas.

Jag stöder den beskrivning som angetts för att han ska vara skäligen misstänkt !

Vad begär du mer ?
Citera
2025-08-03, 19:00
Medlem
Citat:
Det är grundkurs 1A.

Tja, detta kan ju sägas om ALLA föreslagna gärningsmän. Även din favorit.
Citera
2025-08-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Tja, detta kan ju sägas om ALLA föreslagna gärningsmän. Även din favorit.

Jag tror inte han är direkt ute efter att folk misstänker GM utan några mer konkreta saker ..

Han har tydligen väldigt svårt för att folk misstänker just Engström men har dock inga problem med att folk misstänker andra teorier !

Det är ca 4-5 personer här på fb som nästan lider av att Engström misstänkts och då måste dom gå in i tråden och ventilera detta . Nästan så trycket inom sig annars blir för stort !

Privat kan dessa människor vara hyffsat normala förutom att folk i deras närhet kan uppfatta dom som besserwisser och har svårt att acceptera andras tankar och idéer
Citera
2025-08-03, 19:35
Medlem
Citat:
Jag tror inte han är direkt ute efter att folk misstänker GM utan några mer konkreta saker ..

Han har tydligen väldigt svårt för att folk misstänker just Engström men har dock inga problem med att folk misstänker andra teorier !

Det är ca 4-5 personer här på fb som nästan lider av att Engström misstänkts och då måste dom gå in i tråden och ventilera detta . Nästan så trycket inom sig annars blir för stort !

Privat kan dessa människor vara hyffsat normala förutom att folk i deras närhet kan uppfatta dom som besserwisser och har svårt att acceptera andras tankar och idéer

Lookalike är i princip 100% säker på att CA är mördaren. Att den teorin ganska lätt kan slås i bitar är oväsentligt. Kan tilläggas att han tidigare var lika övertygad om CP som gärningsman. Håller med dig om besattheten runt SE, fascinerande.
Senast redigerad av Makarov.24 2025-08-03 kl. 19:48.
Citera
2025-08-03, 19:45
Medlem
Citat:
Lookalike är i princip 100% säker på att CA är mördaren. Att den teorin ganska lätt kan slås i bitar är oväsentligt. Kan tilläggas att han tidigare var lika övertygad om CP saom gärningsman. Håller med dig om besattheten runt SE, fascinerande.

Jag vet..

Vet att han fick mkt stryck i trådarna för flera år sen när han var tvungen att byta till CA

Tyvärr en ganska tragisk händelse för honom ,men han har repat mod och nu är han ute efter hämnd på dom som misstänker Engström !

Det bästa botemedel när det kommer in attacker som hans är bara att säga att man misstänker Engström och så kan Lookalike fäkta på
Citera
2025-08-03, 19:47
Medlem
Citat:
Jag stöder den beskrivning som angetts för att han ska vara skäligen misstänkt !

Vad begär du mer ?

Vilken gärningsbeskrivning är det?
Ingen har ju till dags dato författat en som är tillnärmelsevis rimlig..och KP med anhang sket ju fullständigt i dylik nödvändighet när det begav sig vid det numera famösa tillkännagivandet av hur de hade "arbetat" fram Engström såsom de själva hittade på "skäligen misstänkt".
Ganska fantastiskt faktiskt,men det var ju ytterligare ett bevis på den skandalöst usla kvaliten på arbetet som KP producerade.
Citera
2025-08-03, 19:50
Medlem
Citat:
Vilken gärningsbeskrivning är det?
Ingen har ju till dags dato författat en som är tillnärmelsevis rimlig..och KP med anhang sket ju fullständigt i dylik nödvändighet när det begav sig vid det numera famösa tillkännagivandet av hur de hade "arbetat" fram Engström såsom de själva hittade på "skäligen misstänkt".
Ganska fantastiskt faktiskt,men det var ju ytterligare ett bevis på den skandalöst usla kvaliten på arbetet som KP producerade.

Du får väl skriva till KP , vi kan inte hjälpa dig mer än så !

Stå på dig och vik aldrig ner dig på din tro !
Citera
2025-08-03, 19:52
Medlem
Citat:
Du får väl skriva till KP , vi kan inte hjälpa dig mer än så !

Stå på dig och vik aldrig ner dig på din tro !

Sålunda klarar du inte att varken författa eller ens ange en rimlig gärningsbeskrivning med Engström i rollen som statsministermördare.
Hur kan du då,med ovanstående fakta som bakgrund tro att Engström mördade Palme?
Logiskt sett borde det ju vara en omöjlighet.
Har du bara dragit lott bland kända kandidater?
Citera
2025-08-03, 19:53
Medlem
Citat:
Jag vet..

Vet att han fick mkt stryck i trådarna för flera år sen när han var tvungen att byta till CA

Tyvärr en ganska tragisk händelse för honom ,men han har repat mod och nu är han ute efter hämnd på dom som misstänker Engström !

Det bästa botemedel när det kommer in attacker som hans är bara att säga att man misstänker Engström och så kan Lookalike fäkta på

Man kan ju tycka att man bör kunna ha lite ödmjukhet när man tvärsäkert fastslår att det är CP och sedan vänder till CA.Men icke, i stället idiotförklarar man alla
Citera
2025-08-03, 19:59
Medlem
Citat:
Sålunda klarar du inte att varken författa eller ens ange en rimlig gärningsbeskrivning med Engström i rollen som statsministermördare.
Hur kan du då,med ovanstående fakta som bakgrund tro att Engström mördade Palme?
Logiskt sett borde det ju vara en omöjlighet.
Har du bara dragit lott bland kända kandidater?

Jag har förklarat 100 gånger med vad jag finner som misstänkt med Engström!

TP teori är en grund såklart men läser man av Engströms berättelse så finner jag inte den trovärdig !

Är Engström GM ?

Jag vet inte och jag kanske inte ens finner det speciellt viktigt om Engström är GM eller inte !

Tycker jag att han ska vara en av dom misstänkta ?

Japp det tycker jag !
Citera
2025-08-03, 20:02
Medlem
Citat:
Man kan ju tycka att man bör kunna ha lite ödmjukhet när man tvärsäkert fastslår att det är CP och sedan vänder till CA.Men icke, i stället idiotförklarar man alla

Jag vet inte om Engström är GM och jag tycker inte ens det är så viktigt om han är det !

Dock så är Engström den person i utredningen som jag misstänker och där finns mkt matrial att spekulera om !

Något måste vara fel på Engström även om han inte är GM !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in