Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Får jag tid en dag så kan man gå genom det igen...
Men jag syftade på att när KP gick genom dessa vittnen så fick han nog en klar bild över hur sannolikt Engström är på trottoaren mellan 20-40 sek efter skotten..
Hans bild över situationen måste varit att det är osannolikt att Engström är på brottsplatsen första minuten ...
Med osannolikt menas ju såklart att det finns en möjlighet men någonstans måste man ju dra gränsen!
Tror inte att du gör jobbet att titta på detta. Du är nöjd med de uppgifter du har och lyssnar inte heller på invändningarna. Fast i en teori och kan inte se något annat. Det är vad jag tror och ser.
Ska jag vara ärlig så är det inga av er som ser SE som GM som gjort något grundläggande arbete alls i att säkerställa uppgifter. (Dalulven ska såklart ha cred för några uppgifter!) Ja, TP också vars uppgifter likt Sven Anér förblir sanningar.
Istället råder här "omvänd bevisbörda".
Och till det kommer möjligheterna att "efterkonstruera" eller mer snällt uttryckt försöka förklara.
Tillägg:
Apropå: "Får jag tid en dag så kan man gå genom det igen..."
Hade du haft ett seriöst och genuint intresse för detta så hade du redan kartlagt detta.
Men du är nog precis som alla andra GM-fanatiker(CA, CP, VG)... fastnat för GM och bara letar "körsbär"
Ber om ursäkt på förhand, men det är vad jag ser. (Och det inte bara dig här inne)