2014-11-14, 15:20
Medlem
Vad är ett "rimligt" DL pris för gobbe i dagsläget, har tidigare endast köpt det i pulverform via silkroad.
Eftersom jag tidigare först vägde upp pulvret innan jag blandade ut det så visste jag ju styrkan någorlunda när jag drack det, hur mycket ska jag börja med, alltså första dosen. Sen blir man ju bekväm och lär sig var man bör ligga dosmässigt.
Citera
2014-11-14, 15:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBystrom
Vad är ett "rimligt" DL pris för gobbe i dagsläget, har tidigare endast köpt det i pulverform via silkroad.
Eftersom jag tidigare först vägde upp pulvret innan jag blandade ut det så visste jag ju styrkan någorlunda när jag drack det, hur mycket ska jag börja med, alltså första dosen. Sen blir man ju bekväm och lär sig var man bör ligga dosmässigt.

GBL eller GHB?
Citera
2014-11-14, 16:01
Medlem
GHB i vätskeform.
Citera
2014-11-14, 16:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
GHB i vätskeform.

Brors på hur koncentrerad den är men i regel 300:- per dl.
Citera
2014-11-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Brors på hur koncentrerad den är men i regel 300:- per dl.

Har testat från denna killen på en festival(inte för att detta är ett bevis på att produkten jag hämtar ut imorgon är av samma kvalitet). 3dl för 800kr är väl okej?
Citera
2014-11-20, 13:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Har testat från denna killen på en festival(inte för att detta är ett bevis på att produkten jag hämtar ut imorgon är av samma kvalitet). 3dl för 800kr är väl okej?

Hur mkt behövde du för ett rus? Jo brors visserligen på hur pass koncentrerad den är men funkar det för dig så absolut värt 800 spänn.
Citera
2014-11-27, 07:27
Medlem
Priset har överlag ökat, "många" tar upp till 450 dc, katastrof i Gbg
Citera
2014-11-27, 12:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik9
Priset har överlag ökat, "många" tar upp till 450 dc, katastrof i Gbg

Just pga att det finns knappt några shoppar kvar utomlands o tullen norpar en hel del idag.
Citera
2014-11-28, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RazorsEdge
N-methylPyrrolidon är nog inget du borde svepa i dig
Lite info om ämnet:
http://www.earthpaint.net/PDF/MSDS/NMP.pdf

EDIT: ser ut att finnas lite andra ohälsosamma ämnen
Den flaskan, avråder dig starkt att pröva!

Någon som provat NMP? Jag läste att man hittat GBL som varit spetsat med det i USA.
När rc-shopparna ändå är så kåta på pyrrolidin-substanser kan de väl lika gärna plocka in en som ger ett gobberus.
Fast den kanske inte är laglig?
Citera
2014-11-28, 16:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Någon som provat NMP? Jag läste att man hittat GBL som varit spetsat med det i USA.
När rc-shopparna ändå är så kåta på pyrrolidin-substanser kan de väl lika gärna plocka in en som ger ett gobberus.
Fast den kanske inte är laglig?

Nej aldrig hört talas om ens, GVL är det närmaste du kommer GBL o GHB.
Citera
2014-11-28, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej aldrig hört talas om ens, GVL är det närmaste du kommer GBL o GHB.

Den verkar ha en del dåliga hälsoeffekter, så säkert inte så populär.
Förutom gbl har jag provat nån för många år sen, men jag är inte riktigt säker på om det var gvl eller ghv. Vet du om man spyr extra lätt av nån av dem?
Citera
2014-11-29, 11:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Den verkar ha en del dåliga hälsoeffekter, så säkert inte så populär.
Förutom gbl har jag provat nån för många år sen, men jag är inte riktigt säker på om det var gvl eller ghv. Vet du om man spyr extra lätt av nån av dem?

Mjo ska ta mkt på levern, okej, alla GABA-B substanser orsakar illamående vid höga doser eller folk som är känsliga, varför det är så vet jag ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in