2014-06-05, 18:26
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quay
uppenbara följdfrågan är vilken sida man enkelt och smidigt kan köpa GBL från?

SR t ex.

Citat:
Ursprungligen postat av einstein80
Går det att beställa gbl inrikes?

Joda, sök lite o du lär finna.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-05 kl. 18:35.
Citera
2014-06-25, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Sök på google så hittar du affärer du kan köpa ifrån, är kaliumhydroxid bättre för kroppen än vad kaustiksoda är? Alltså mer hälsosammare att koka gobbe på det?

Edit: Hittade denna affären som säljer 0.5 och 1 kg https://webshop.fishersci.com/insight2_se/getCategories.do?classificationType=WEBCAT&categor yCode=1_0239_

Generellt får vi i oss för lite kalium och för mycket natrium, så - ja. Kalium är dock livsfarligt att ha för höga halter av i blodet (kaliumklorid intravenöst leder till döden omedelbart) men om du inte har några problem med njurarna, så suger cellerna upp det sannolikt välbehövliga kaliumet och du kissar ut eventuellt överflöd utan problem alls. Dessutom förefaller ovanstående länkar leverera betydligt renare KOH än vad ica har att erbjuda i form av propplösande NaOH. Det är ju hydroxidjonerna, OH- som vi vill åt utan att proppa oss fulla med vätskebindande och blodtryckshöjande Na+ joner.

Jag var storkonsument av hemkokt K-GHB för 10+ år sedan. Jag var forskarstudent (doktorand) och jobbade delvis i lab (renrum) och hade obegränsat med extremt rent KOH. Tyckte dock att GBL utblandat i vatten var minst lika njutbart, men föredrog ändå GHB för "hälsans" skull (ej försurande på samma sätt).

Jag tror inte att ens 24/7 (miss)brukare av Na-GHB som med ökad tolerans bör kunna få i sig 10+ gram natrium utöver kosten lider av detta, såvida man inte redan har högt blodtryck och ordinerats saltfattig kost etc. Dock skulle jag alltid välja KOH framför NaOH av renhets- och hälsoskäl.

Härlig och fullkomligt ofarlig - rent av hälsosam - drog i rätt mängd, men lätt att överdosera eller hamna i 24/7 missbruk om an inte ser upp (vilket jag inte gjorde).

Farligt sugen att beställa en halvliter GBL nu.....men, nej!! eller....tjae...bara lite...NEJ, SADE JAG!! ok, såklart, men vi kan väl kolla vad det kostar? hmm..ja....

(Djävulen och ängeln slåss på min ena axel likt på Kalle Anka, men ängeln har vunnit i mer än 10 år, så jag tror det är lugnt... ;-))
Senast redigerad av DrFuckface 2014-06-25 kl. 02:25.
Citera
2014-06-25, 02:59
Medlem
Kom på: anti-epilepsimedicinen "Dilantin" eller Diphantoine (Phenytoin verksamt ämne) hjälper bra om man är på väg åt fel håll/vill minska sin konsumtion. Finns på quality health incorporated: www.qhi.co.uk Sjuuuukt jobbigt bara att först beställa hem papper, skriva under och faxa/skicka tillbaka för att bli kund. De hade GHB mm innan det blev olagligt.

Så länge man inte behöver GHB / GBL för att sova kan det knappast gå åt skogen helt, eller? Sänk er med tunga antihistamnier (minst theralen, men t.ex. klorpromazin klubbar ned vilken GHB-stissig elefant på GHB AT som helst) tidigt på kvällen och sov sött och länge. Plötsligt har du gått från 24/7 till 12/7 Jag har f.ö. alltid undrat varför alla måste ha benzo för att sova? Tunga antihistaminer för sömn, och sedan kan du unna dig lite benzo under dagen istället, eller? Visst är det nice att däcka på benzo, men ta en rejäl grogg till antihisten istället.

QHI har förövrigt en massa godis om man vill läka sina grå celler. Har man klivit av GHB, men saknar dopaminpåslaget och eventuellt den extra libidon från GHB är Jumex (Deprenyl) utmärkt. Den borde eg alla äta: pigg glad fokuserad och kåt. Förebygger parkinson mm. Är faktiskt en Parkinson medicin, en reversibel mao-b hämmare (eller var det mao-a?). Anyways, billig, effektiv och hälsosam. Äter man för mycket under för lång tid blir man dock sexuellt frustrerad och allmänt arg.

Och nej, jag jobbar inte på QHI - lovar!!
Citera
2014-06-25, 03:43
Medlem
Medan jag ändå är i farten och djävulen, om än endast för stunden, sitter på ängeln och gör "pickerdöden" (ni vet, när man brottat ned någon, sitter gränsle över armar/bröst och pickar med fingrarna tills den andre ger sig) så måste jag passa på att fråga om 1,4 butandiol.

Jag tyckte den var helt ööööööverlägsen, utan kokande och pH-stickor överallt. Låååång skön buzz med kraftig eufori och påtagligt minskade biverkningar, såsom noddande mitt på dagen etc. Man (jag) behövde helt inte ens närma mig max-/däckningsgränsen för att få ett hääääärligt påslag. Är/var det ingen som upplevde 1,4 som bättre och skonsammare än jag?

Hursomhelst, tyvärr försvann den helt till förmån för GBL/GHB och jag har bara sett att det går att köpa den från Tyskland på typ 12 oljefat i taget för xxxxxxx kr och säkert bara som företagskund.

Ingen "låtsaswebshop" för klottersanering mm, som i fallet GBL med alltifrån 250ml til ett par liter. Jag tar gärna ett pm om detta, om någon har lust. Brukar vanligtvis inte smyga med källor, men då gäller det lagliga RC-shoppar.

Jaha, nu böjer ängeln vigt upp benen bakom djävulen och saxar runt halsen. Det förefaller som att han bara väntat på att texten skulle bli klar. Nu är det inte fråga om "ger du dig", ty D bara gurglar och sedan svartnar det. Ängeln står och betraktar Ds verk..... Han tycks inte radera texten, kan det möjligen ha varit så att han lät D hållas för att skriva klart denna förfrågan? Kommer D överhuvudtaget att vakna igen, eller var detta hans första och sista goda (onda?) verk? Kommer någon att svara? Hur ska ängeln dumpa den sannolikt döda djävulskroppen? Eller ska han ge konstgjord andning?

ELLER BORDE JAG GÅTT OCH LAGT MIG FÖR LÄNGE SEDAN!!!????
Citera
2014-06-28, 11:26
Medlem
masterior26s avatar
Om man skulle få husis av Polisen och dom hittar säg 2-3 liter GBL plus PH-mätare och kaustiksoda och andra bevis för tillverkning, kan man då bli åtalad för förberedelse till GHB tillverkning och få hårdare straff?
Citera
2014-06-28, 12:32
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFuckface
Nostalgisk svador med brasklappar här och var

Själv har man haft ett femårigt uppehåll i höst. Satt och fönstershoppade priser och leverantörer senast igår!

I övrigt funderar jag över om det är vist att käka en riktigt stark mao-hämmare till vardags utan en läkares insyn . . . du har testat detta själv under en längre period? Vilken dosering stod du på? [angående selegiline/deprenyl]

PS. Djävulen vinner alltid.
Senast redigerad av CamCameo 2014-06-28 kl. 12:44.
Citera
2014-06-28, 13:24
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Om man skulle få husis av Polisen och dom hittar säg 2-3 liter GBL plus PH-mätare och kaustiksoda och andra bevis för tillverkning, kan man då bli åtalad för förberedelse till GHB tillverkning och få hårdare straff?

Ja det kan man och ja det blir mkt hårdare straff då än om du bara hade haft GBL hemma.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-28 kl. 14:09.
Citera
2014-06-28, 15:56
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja det kan man och ja det blir mkt hårdare straff då än om du bara hade haft GBL hemma.

Okej det var det jag tänkte!
Citera
2014-06-28, 15:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Okej det var det jag tänkte!

Jao talar utav egen erfarenhet, hade en polare som åkte på det.
Citera
2014-07-04, 12:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Själv har man haft ett femårigt uppehåll i höst. Satt och fönstershoppade priser och leverantörer senast igår!

I övrigt funderar jag över om det är vist att käka en riktigt stark mao-hämmare till vardags utan en läkares insyn . . . du har testat detta själv under en längre period? Vilken dosering stod du på? [angående selegiline/deprenyl]

PS. Djävulen vinner alltid.

Nej inte "alltid"
Citera
2014-07-04, 19:52
Medlem
VistaBlacks avatar
va heter gobbe i tablettform eller pulver hittar de ingenstans tydligen så heter det inte gobbepiller som jag letat efter
Citera
2014-07-04, 20:51
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VistaBlack
va heter gobbe i tablettform eller pulver hittar de ingenstans tydligen så heter det inte gobbepiller som jag letat efter

Sök på GHB powder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in