Firar att det nästan har gått två månader sedan mitt senaste intag utav gbl om det nu är något att fira.
Gick på rejält höga doser utav phenibut de första veckorna för att sen trappa ner mig själv till inget under den sista månaden och just nu fungerar det bra.
Har varit helt ren från gabba droger nu i ca en månad. Hade inga psykoser eller större avtändnings problem med hjälp av phenibut.
Nu är det dock dags att handla mer gbl och köra en runda till. Mer om det i rätt tråd.
Visst kan jag ta benzo nu utan att det är farligt, ska försöka hålla mig vaken också till förmiddagen iaf.., tog sista dosen för 5-6h sedan och har bara GBL nån gång i veckan under en kortare period.
Visst kan jag ta benzo nu utan att det är farligt, ska försöka hålla mig vaken också till förmiddagen iaf.., tog sista dosen för 5-6h sedan och har bara GBL nån gång i veckan under en kortare period.
Måste meddela att fisken och hans kämpande äktenskap härmed ligger på is, tagit sista 5 mililiterna för flera timmar sen men mår inte spec kasst bara rastlös och spagettikroppen som fladdrar och vinglar, ruset är inte något att hänga i granen längre efter +1 års bruk, en viss testo-effekt och man kan diskutera saker i all oändlighet men nu då.. när jag inte kan somna trots att jag försöker och försöker så tar det mig 20-30 min att somna av en +dos då är det inte roligt längre.
125 mg metoprolol, 4 mg iktorivil och så hoppas vi på det bästa! (seroquel vid behov och en påse sura godisar väntar i köket.. en konstig grej är att det inte har hänt någon dramatiskt än? tog sista dosen. (den Egentliga sista dosen runt 17:00) sen hittade jag kanske 3 ml eller nåt och jag tänkte wtf tar allt och hällde i mig det, bara fortsätta vänta?) jävligt lömskt.
LÄNGTAR SÅ EFTER MINA SUBUTEX JAG HAR ETT SKÅP NÄR VET JAG MED GOTT SAMVETE ATT JAG KAN TA DESSA EFTER GBL't gått ur innan jag blir mongoloid.
Senast redigerad av undervattenfisk 2013-02-22 kl. 04:09.
Kan någon snabbt svara på vilken dos metaprolol jag sa köra mot pulsen? gått på 4-5 ml varannan timma och tar oftast 75-100 men funderar på 150 denna gång, värt det?
EDIT hur länge måste jag vänta innan jag kan dra i mig 2 mg subutex utan att åka på skakningar efter jag tänt av från gobben nu? har väntat för kort stund och fått PÅ och skakningar bara förut (handlat om 2-4 timmar då)
Senast redigerad av undervattenfisk 2013-02-22 kl. 08:02.