2014-11-29, 16:02
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Någon som provat NMP? Jag läste att man hittat GBL som varit spetsat med det i USA.
När rc-shopparna ändå är så kåta på pyrrolidin-substanser kan de väl lika gärna plocka in en som ger ett gobberus.
Fast den kanske inte är laglig?

Glömde att tillägga att om du inte får tag på GVL är baklofen eller Phenibut ihop med alkohol det närmaste du kommer ett gobbe-light rus.
Citera
2014-11-29, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Glömde att tillägga att om du inte får tag på GVL är baklofen eller Phenibut ihop med alkohol det närmaste du kommer ett gobbe-light rus.

Tack för råden, men har redan testat dom. Alltså inte intressanta längre
Men det finns ett gäng spännande "rc-ghb" som UMB66 och T-HCA. De flesta av dom binder endast till ghb-receptorn och inte gaba-b. Kanske ger mer euforiska men mindre lugnande rus, men lär ju ge mindre avtändning och abstinens. Borde starta en tråd om det, även om de inte verkar möjliga att få tag i än.
Citera
2014-11-30, 13:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tack för råden, men har redan testat dom. Alltså inte intressanta längre
Men det finns ett gäng spännande "rc-ghb" som UMB66 och T-HCA. De flesta av dom binder endast till ghb-receptorn och inte gaba-b. Kanske ger mer euforiska men mindre lugnande rus, men lär ju ge mindre avtändning och abstinens. Borde starta en tråd om det, även om de inte verkar möjliga att få tag i än.

Hmm ska checka in BL.
Citera
2014-12-05, 16:16
Bannlyst
Citat:
Gabapentin/Pregabalin får upp glutamin-nivåerna efter ett gobbe-missbruk, därför dessa preparat är bra till at:n.

Baklofen ihop med valium rekommenderas också tillsammans med höga doser B vitaminer o magnesium.

Sedan betablockerare/alfablockerare för den höga pulsen o blodtrycket.

Det fanns i pulverform ett tag på marknaden men inte idag, går att göra själv annars.

GHB/GBL kapslar finns inte utan du får i så fall köpa tomma kapslar o fylla dom själv med GHB/GBL.

Funkar det något att ta glutamin som abs-hjälp efter gaba-droger? Eller kanske som pre-laddning för att få starkare effekt? Har läst om folk som tar höga doser glutamin några dagar innan t.ex benso och svär vid att det ger bättre effekt.
Citera
2014-12-06, 12:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Funkar det något att ta glutamin som abs-hjälp efter gaba-droger? Eller kanske som pre-laddning för att få starkare effekt? Har läst om folk som tar höga doser glutamin några dagar innan t.ex benso och svär vid att det ger bättre effekt.

Har ingen erfarenhet utav det dessvärre, jag tog 5-htp o l-tyrosin för att snabbare återhämta mig o äta rätt, träna etc.
Senast redigerad av Slingshot 2014-12-06 kl. 12:30.
Citera
2014-12-06, 12:53
Bannlyst
Citat:
Har ingen erfarenhet utav det dessvärre, jag tog 5-htp o l-tyrosin för att snabbare återhämta mig o äta rätt, träna etc.

Ok, många som provat på bluelight och hävdar att det funkar, medan moderatorn sekio som verkar kunna sina saker säger att det är placebo, eftersom alla får i sig tillräckligt med glutamin genom kosten. Det är ju rätt billigt så jag ska köpa från mmsports, pröva med flubo och efter de tagit slut. Återkommer. Risken finns väl att det skapas mer glutamat så at'n istället blir värre, men jag vet inte.
Citera
2014-12-06, 13:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ok, många som provat på bluelight och hävdar att det funkar, medan moderatorn sekio som verkar kunna sina saker säger att det är placebo, eftersom alla får i sig tillräckligt med glutamin genom kosten. Det är ju rätt billigt så jag ska köpa från mmsports, pröva med flubo och efter de tagit slut. Återkommer. Risken finns väl att det skapas mer glutamat så at'n istället blir värre, men jag vet inte.

Okej ska kolla in det, som sagt gobbe tar slut på ditt serotoninförråd o dopamin, så testa en kur 5-htp ihop med 1 gram l-tyrosin om dagen.
Citera
2014-12-06, 13:32
Bannlyst
Citat:
Okej ska kolla in det, som sagt gobbe tar slut på ditt serotoninförråd o dopamin, så testa en kur 5-htp ihop med 1 gram l-tyrosin om dagen.

Ja, jag är egentligen i fel tråd men frågade här allmänt om gaba-droger eftersom du nämnde glutamin. Ska prova det om jag får tag i bdo och tycke uppstår.
Citera
2014-12-06, 13:35
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ja, jag är egentligen i fel tråd men frågade här allmänt om gaba-droger eftersom du nämnde glutamin. Ska prova det om jag får tag i bdo och tycke uppstår.

Nej inte glutamin utan glutamat o genom att ta pregabalin eller gabapentin får du upp dom till normala nivåer snabbare, används i UK mot gobbe avtändningar t ex.

Men ska då bara användas några dagar.

BDO? Menar du 1,4-Butanediol?
Senast redigerad av Slingshot 2014-12-06 kl. 13:53.
Citera
2014-12-06, 14:09
Bannlyst
Citat:
Nej inte glutamin utan glutamat o genom att ta pregabalin eller gabapentin får du upp dom till normala nivåer snabbare, används i UK mot gobbe avtändningar t ex.

Men ska då bara användas några dagar.

BDO? Menar du 1,4-Butanediol?

Trodde glutamin blev gaba och glutamat. Att man kunde pre- och postladda med det.

Nej, jag menar det japanska råpunkbandet Battle of disarm.. nä, 1,4 menade jag, så jobbigt att skriva.
Citera
2014-12-06, 14:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Trodde glutamin blev gaba och glutamat.

Nej, jag menar det japanska råpunkbandet Battle of disarm.. nä, 1,4 menade jag, så jobbigt att skriva.

Jo glutamin omvandlas till GABA o glutamin som du säger, sägs det, men finns inga studier som tyder på att det är bättre än placebo.

Haha jo. xD
Citera
2014-12-10, 10:54
Medlem
VistaBlacks avatar
tjena alla mina snobbar som gobbar bröder

ska till london efter nyår, vart kan man köpa GBL?
kan man bara traska in i en färgbutik och leta efter denna dundersaft??

och hur stor är risken att knasa i tullen Där/Här med en Mer flaska GBL i?

goda tips uppskattas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in