2007-08-10, 04:53
Medlem
om man har en mer benzo anpassad personlighet, fungerar GHB istället för alkohol, är det värt ett försök? o då syftar jag på om man är riktigt ostabil mentalt... vilka biverkningar kan man förvänta sej vid lägre(lagoma) doser
Citera
2007-08-24, 00:51
Medlem
iversen-s avatar
Feber + GHB

ja som rubriken lyder: tror ni det kan vara farligt att slänga i sig en kork om man har lite feber? ev bli mer sjuk eller dyligt?.
Citera
2007-08-25, 23:07
Medlem
Vet inte men jag själv har aldrig upplevt att jag har blivit sämre av det utan snarare blivit piggare =)

Mvh
Citera
2007-08-26, 00:15
Medlem
Förkylningen är inga problem pucko.
Hade du tänkt ta självmord idag eller?
SUCK
Citera
2007-08-28, 18:18
Medlem
anothermembers avatar
GHB / GBL - beställa och koka

(kanske borde ha legat i odlings-delen?)

vad jag har förstått så är det ganska enkelt att koka ihop lite ghb själv. men efter en hel del nätsökning så har jag förstått att man alltså måste ha tillgång till gbl. stämmer?

så, någon som vet någon pålitlig (och gärna billig för den delen) sida där man kan beställa gbl?

någon som har testat och kan dela med sig av lite erfarenheter?
Citera
2007-08-28, 18:32
Medlem
Ado0s avatar
Det är ganska lätt att googla fram seriösa (utländska) shoppar som säljer GBL
Kanske kunde vara billigare tycker jag, men de är ändå billigt per dos ändå =)
Citera
2007-08-29, 05:52
Medlem
anothermembers avatar
pm mottages gladeligen

någon som faktiskt har gjort ghb då? dela med er av lite erfarenheter
Citera
2007-08-30, 10:49
Medlem
fnattes avatar
GBL dricka alkohol när ruset lagt sig

Har sökt men hittar inget...

Jag är ganska ny på GBL och jag tänkte köra lite idag, hur är det med alkohol flera timmar efter en dos? Kan man köra på när man känner att ruset lagt sig? Det känns som om det borde vara lugnt men man vet ju aldrig... Ska på kryssning och där finns det ju en risk för att man dricker endel.
Citera
2007-08-30, 11:55
Medlem
fnattes avatar
Och sen om man kör tjack samtidigt som gbl och lite alkohol måste det ju vara svårare att somna in och dö?
Citera
2007-08-30, 12:57
Medlem
Tomte99s avatar
Det borde vara lugnt när GBL ruset har lagt sig. Men att blanda under tiden du kör på GBL är ingen bra ideé.

Så någon mer kunnig får gärna svara.
Citera
2007-09-06, 11:52
Medlem
fnattes avatar
Hahah bump. Vaknady nyss med ordentliga stickningar i armen och en ganska konstig smärta i axlen.

Ta det lugnt med den inviduella dosen, på 1 ml blir jag ganska lagom skön.

Tog 2 ml ute på fest och jag blev för snurrig, svårt med balansen och väldigt nära att spy.

Nyss tog jag 1,5 ml och det resulterade i att jag däckade i sängen liggandes väldigt oskönt på min arm.

peace
Citera
2007-09-06, 13:04
Medlem
KoVaKs avatar
haha känner igen de där. tar man lite för mkt blir de sludder, svingel, spykänslor å totaldäck. Tycker dock inte de går å jämföra me å däcka på alkohol då man är betydligt grumligare i skallen (minnesluckor). Gäller å känna till sin lagom dos så e de ju rätt lugnt me gamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in