2006-05-06, 19:54
Medlem
AE23s avatar
Ang. dosering och effekter så har jag noterat att efter första dosen (1g) händer ingenting på ett par timmar, utan det kommer först efter andra dosen (samma mäng). Alltid, mysko.
Citera
2006-05-07, 16:01
Medlem
grimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka
får en skön känsla i benen.

Riktigt gobbigt

Tror dock jag inte gör någon beställning utan kör på mer beprövade alternativ.
Citera
2006-05-07, 21:15
Medlem
iversen-s avatar
varför inte köpa lite riktig GHB istället ? garanterad bänghet
Citera
2006-05-07, 22:19
Medlem
piengs avatar
Hmm... farligt å överdosera Phenibut på någe vis? O.o bara så man vet vad man har å göra med..

Någon som har kunskap om det?
Citera
2006-05-07, 22:33
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Hmm... farligt å överdosera Phenibut på någe vis? O.o bara så man vet vad man har å göra med..

Någon som har kunskap om det?

Med tanke på att nån lite längre upp var uppe i doser på 7-8 gram om dagen så kommer en liten fråga till dig.

Hur mycket hade du tänkt ta?
Citera
2006-05-08, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AE23
Note: Har inte sovit på ett par dagar (en klart underskattad form av berusning) men ska försöka uttrycka mig så klart som möjligt.

Har kört med phenibut ett tag nu. Doserar 1 gram ungefär var tredje timme och får ett härligt rus som kanske kan beskrivas som en klar fylla. Blir alltså inte luddig i skallen. Ett skönt välbefinnade, lätt euforiskt.

Phenibut är en suverän substans mot ångest (har många år bakom sig som ångestdämpande medicin inom den ryska psykvården), gör mig social och pratig. (Är normalt Väldigt osocial av mig.)

Dessutom är det nog det närmaste ett afrodisiakum jag upplevt, jag och frugan är rätt så ömma i de nedre regionerna efter ett par dagars berusning

Ett hett tips är att inte köpa det från CA då man kan få 100gram i pulverform för nästan samma pris från utländska hälsobutiker.

Negativa effekter
Ett par gånger då jag dosat mellan 7 och 10 gram på en dag har jag haft lite problem med att jag slutar andas i sömnen (speciellt efter att jag rökt godnattpipan). Detta kanske kan bli riktigt farligt om man kombinerar med fludder/neråtdroger.

Baksmälla, mild yrsel och weirdness-känsla. Undvikes/botas genom att köra nedtrappning under en dag.

Toleransutveckling sker rätt snabbt, efter ca tre dagar på Phenibut förminskas effekten succesivt tills den uteblir helt. En veckas uppehåll.

Låter som något som bör beprövas =)

Men hur märkbart är det? Någon effekt på "flummig stil, röda ögon" eller något liknande eller skulle man kunna prova det utan att tänka så mycket på vem man ska träffa under dagen ?
Citera
2006-05-09, 14:28
Medlem
piengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Med tanke på att nån lite längre upp var uppe i doser på 7-8 gram om dagen så kommer en liten fråga till dig.

Hur mycket hade du tänkt ta?

Tänkte bara med att jag har noll tolerans. .Inte tagit det innan och dom sa att toleransen byggs upp snabbt så möjligt att han kan ligga på 8 gram. Men undrar om det är farligt om jag skulle slänga i mig det som har noll tolerans. Asså om det är potentiell dödsrisk osv? Vet ju inte vad det här är för preparat.

Men självklart kommer jag inte att ta så mycket. Kommer ta det lugnt i början Men skulle vara intressant och veta iaf, även om det kanske inte är något jag skulle utsätta mig för direkt !
Citera
2006-05-09, 17:55
Bannlyst
Ni som varit beroende av ghb/gbl har en fråga.

Funderat lite på hur lång tid efter en dos som abstinensen sätter in.
Berätta gärna lite mer om missbruket.
Citera
2006-05-09, 19:24
Bannlyst
Jag vet inte om jag är till nån hjälp direkt, tog iof mkt gobbe för några år sen, men aldrig så jag fick nån avis som var värre än att dricka ett gäng koppar kaffe. Tyckte man kände sig rastlös i ett par timmar efter att sista dosen gått ur, men sen var det lugnt igen. Körde på det dagligen i ett par år, 2-4 doser om dagen.
Annars är det väl "allmänt känt" att gbl är mer beroendeframkallande än ghb och ger avisar snabbare.
Citera
2006-05-09, 19:26
Bannlyst
Min polare strök nästan med i en phenibut avtändning, han hade tagit 4 gram om dagen i sju månader. Han var som ett bensovrak lika länge efteråt. Skrev om det i nån annan tråd här om Phenibut. Jag har sett en del avtändingar på droger i mitt liv, men aldrig nån så sjuk som den här.
Citera
2006-05-09, 19:46
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
Annars är det väl "allmänt känt" att gbl är mer beroendeframkallande än ghb och ger avisar snabbare.
Enda anledningen skulle väll då vara att det är mer koncentrerat.. det är ju ändå
samma sak.

Jag har inte heller varit torsk på gobben, kunde korka i månader utan att känna
någon fara att fastna på kroken men har läst & hört att abstinenser ska börja visa sig enbart några få timmar efter sista dosen.
Citera
2006-05-10, 16:05
Medlem
piengs avatar
Oj! Fast då snackar vi iofs ganska tungt missbruk av drogen :P 4 gram om dagen i sju månader.. ganska mycket om man slår ut totala mängden.

Måste kostat en del =/ iofs inget alls mot herion och dylikt haha billigt sätt å komma undan ändå skulle dock aldrig själv lägga så mycke pengar på nått i den stilen.. eller droger alls. Mer som rekreation ibland ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in