2008-05-16, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Dexot tog jag igår om du hade läst tråden så det är lite sent att ändra på

jojo.. sorry kunde ha läst ditt inlägg bättre
!
Senast redigerad av deathstar242 2008-05-16 kl. 11:31.
Citera
2008-05-16, 12:16
Medlem
Kottonmouths avatar
RockyRambo, mycket intressant text du bifogade. Tackar för den. Du har ingen riktig länk? Vill eventuellt läsa lite mer.
Jag har själv inte testat GHB, mycket pg.a att jag hört många jämföra denna med alkohol, och alkohol ogillar jag starkt.Även om jag dricker när tillfället presenterar sig. Hursomhelst är det nog därför jag struntat i att läsa mer om GHB.

Jag har dock på senare tid hört att denna jämförelse inte stämmer specciellt bra. Men har ändå inte varit direkt intresserad av att testa GHB.

Men nu efter att ha läst din bifogade text, blev jag faktiskt väldigt nyfiken.
Jag tror jag har dömt GHB väldigt fel, och det kan onekligen vara en intressant kemikalie, åtminstone att testa.

Mvh,
Kot.
Citera
2008-05-16, 12:31
Medlem
Dr.Jekylls avatar
GHB ger dig den där en-på-hundra fyllan men varje gång. Grym drog, helt klart det roligaste jag låtit påverka mitt GABA-system.
Citera
2008-05-16, 16:00
Bannlyst
Jag tycker ruset är aldeles för kort det går väll bra att dricka alkohol när ruset har gått över efter 2-3 timmar?
Citera
2008-05-16, 18:41
Medlem
Sezzlers avatar
Gobbe är inte alls en riktig favorit, har kört det någon enstaka gång i brist på annat. Inte så speciellt rus om du frågar mig, testa istället lite MDMA kristaller
Citera
2008-05-16, 18:44
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Därför!
GHB/GBL är en väldigt svårhanterlig drog. Jag köpte en flaska för två veckor sen resulterade i två seperata besök till akuten den ena var riktigt allvarlig med koma i fem timmar och svår andningsdeppresion, allt detta under 4 fyra dagar. Sen säger detta väl detta inte så mkt om drogen utan mer att jag är en jubelidiot.
Vad 17 gjorde du?
Citera
2008-05-16, 19:20
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan’s Skull
Vad 17 gjorde du?
Antar att han överdoserade, drack för mycket helt enkelt. Vad jag har läst så är det lätt hänt, man kan till och med dö.
Citera
2008-05-16, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phanthan
Antar att han överdoserade, drack för mycket helt enkelt. Vad jag har läst så är det lätt hänt, man kan till och med dö.

Knappast lätt hänt att man dör av den. Att man somnar är en sak, men att dö? Då måste man vara bra dum i huvudet eller ha otur att somna så att näsa och mun täcks för.
Citera
2008-05-16, 19:49
Bannlyst
Vad är fel på GBL btw? Kört på gbl nu en del, funkar utmärkt! Man blir så jävla kåt alltså och mår skitbra! Sover som en gud gör man också! Bästa drogen jag bytt ut alkohol mot, for sure.
Citera
2008-05-16, 20:35
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Knappast lätt hänt att man dör av den. Att man somnar är en sak, men att dö? Då måste man vara bra dum i huvudet eller ha otur att somna så att näsa och mun täcks för.
Det är därför jag skrev det efteråt. En överdos betyder inte att man dör. Sluta anta saker.
Citera
2008-05-16, 22:13
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Oavsett när du skrev det så är det fel.
Jag skrev följande:
Citat:
Jag förklarade att jag trodde att det var en överdos, som jag också förklarade som "drack helt enkelt för mycket", alltså att ta för mycket av någonting.

Sen följde jag upp med att det är lätt hänt (vilket det är ifall man inte vet hur man ska dosera, eller kör direkt ur flaskan). Sist men inte minst så förklarade jag att man till och med kan dö av en överdos av GHB.

Vad är fel i detta?
Citera
2008-05-16, 22:21
Bannlyst
Citat:
man kan till och med dö.
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Knappast lätt hänt att man dör av den.
Citat:
Det är därför jag skrev det efteråt. En överdos betyder inte att man dör. Sluta anta saker.
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Oavsett när du skrev det så är det fel.

Citat:
Sist men inte minst så förklarade jag att man till och med kan dö av en överdos av GHB.

Vad är fel i detta?

Att man kan dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in