2015-11-29, 09:51
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Hur ser doseringen ut för en nybörjare som förmodligen har lite benso kvar i kroppen sedan igår? 1 - 1.5ml? (GHB)

Bara att köra på samma dos.

Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Nu har man gått och blivit beroende av GBL.

Det är så sjukt för jag har brukat gbl i 3 år, ett par gånger i veckan. 3-4 doser per kväll. Aldrig någonsin känt abstinens eller någon rebound. Visste inte ens att man kunde bli beroende av det.

Sedan kommer en vecka då jag tar det 24/7 och vips så börjar jag få fysiska och psykiska symptom.

Jag hamnade i deliriumtillstånd 4 dagar efter den veckan. Jag hade förvisso tagit crystal meth men delirium kom som bara på en sekund. Jag var i ett hotell dusseldorf (bor i tyskland sedan 3 år) och jag trodde att jag var mördaren till Lisa Holm. Hörde sjuka röster. Trodde att jag hade mördat folk som gick utanför hotellet. Att jag hade kastat saker på de. Jag "hörde" folk från rummen bredvid tala till mig, att jag skulle ha dödat alla på hotellet och att de bad mig att skona de.

Dagen efter har jag check out. Men det fattade ju inte jag. Tillslut kom de upp till mitt rum och sa att jag måste ut. Jag bara sa nej och stängde dörren. Jag förstod inte varför jag skulle ut. Sedan kom polisen. De slängde ut mig i det tillståndet på gatan. Jag kunde inte fram ett ord. Jag virrade runt i dusseldorf tills några poliser såg mig och ringde ambulans. Resten orkar jag inte dra upp. Eller jo..jag trodde de skulle mörda mig på sjukhuset. Att de skulle tömma all min blod...för att jag hade "mördat" abulanspersonalen.

Delerium är vidrigt. Man fattar ingenting. Får vidrigaste tankarna och hör vidriga röster. Man känner inte ens igen sin egen mamma om man skulle se henne. Däremot tror man att någon random person på gatan är ens mamma och börjar gå efter henne och kalla henne mamma *pinsamt*

Jag vill sluta med denna drog. Men kan ej. Är livrädd att hamna i delerium igen

Du måste lägga in dig, du behöver massor utav Stesolid o Zyprexa, du kan ju inte hålla på sähär. blir bara värre värre. har haft dille på gobbe o det var inte kul kan jag lova, fick sövas ner med Propofol pga jag var så psykotiskt o inget bet, önskar dig lycka till, gobbe at är kort men väldigt intensiv.

Jag har varit i samma sits så jag vet vilket helvete som väntar dig.
Senast redigerad av Slingshot 2015-11-29 kl. 10:07.
Citera
2015-11-29, 10:33
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bara att köra på samma dos.

Du måste lägga in dig, du behöver massor utav Stesolid o Zyprexa, du kan ju inte hålla på sähär. blir bara värre värre. har haft dille på gobbe o det var inte kul kan jag lova, fick sövas ner med Propofol pga jag var så psykotiskt o inget bet, önskar dig lycka till, gobbe at är kort men väldigt intensiv.

Jag har varit i samma sits så jag vet vilket helvete som väntar dig.

Nu hände detta för 6 veckor sedan. Så det är inte så att jag är i det tillståndet nu. Skulle ju förfan inte veta ens vad ett tangentbord var i det tillståndet hehe

Jag var i det tillståndet i 2 hela dygn. En natt på mitt Hotel och nästa kväll och natt på sjukhuset. De försökte prata med mig på sjukhuset. Kanske 6 olika sjuksköterskor kom och frågade vad som var fel. Men jag var som stum. Kunde inte få fram ett ord. Till slut skickade de mig till en psykklinik och där fick jag lite tabletter och sedan vips så var jag normal i huvet. Då var det bara att försöka övertyga personalen där att jag var frisk nu. Fick ju tjata lite för de trodde ju inte på mig.

Men också där stannade jag två nätter och sedan hem. Efter 2 veckor beställde jag nytt gbl och på i 24/7 igen.

Och nu sitter man här och vill sluta igen. Visst man mår bra för stunden. Men det är ju "falsk må bra". Man blir så lat. Vill bara sitta inne och se tv eller va på internet. Och planera för nästa dos. Och äter som en gris gör man, så man har ju gått upp ca 5kg på 2 mån. Har en flickvän som börjar tröttna på att jag bara vill sitta inne hela dagarna. Och jag har varit en kille som älskar att vara ute och hitta på saker hela tiden. Nä fyfan. Nu ska jag skaffa phenibut och sluta med denna skit. Vill få mitt tillbaka. Men har ingen sjukförsäkring här i tyskland så kan bara skaffa phenibut från internet.

Har ni tips på en tysk internetshop som säljer benzo?
Citera
2015-11-29, 23:46
Medlem
Hur känns GHB? Går det göra jämförelse med nå andra droger? Är det en partydrog? Eller sitter man bara och softar? Kan man kombinera med andra droger? Får spontant att opi, benso och alkohol inte är bra till? Fu kar det med affe, kola E? Pskykedelier? Ja jag vill veta lite om drogen GHB.
Citera
2015-11-30, 18:28
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur ska du veta hur mkt utav saltet du ska ta sedan då? Bästa är att köpa GBL o dricka som det är eller göra det till GHB.

Totalt meningslöst i alla fall, verkar något snabbare men thats it. GHB tas upp så pass bra i magen.
För att det går att googla vad en normal dos GHB-salt ligger på. Förstår du hur jag tänker? en ml GHB kan ju innehålla olika mängd GHB och därför vara svårt att dosera. Ett salt är bara att väga upp.

En ml vodka innehåller mer etanol än 1 ml öl.

Detta GBL ni köper in har nog koncentrationen angiven så det litar jag ju på. Min problem är som GHB man köper på gatan av någon random kran
Citera
2015-12-01, 12:14
Medlem
weedsones avatar
Vad har ni för favoritkombo med GHB i festsammanhang? Har försökt hitta några inlägg om goda blandningar men inte stött på något än. Hört att tjack slår ut gobben helt, men hört raka motsatsen också. Jag funderar på att kanske varva en halvgubbe ladd med gobbe under en festkväll. Vet inte alls hur dessa spelar ihop. Mest för att jag tycker det är kul att perioda droger under en festkväll. Förutsatt att de inte slår ut varandra, kan leda till serotonergt syndrom eller annan kortslutning i signalsystemet.
Citera
2015-12-01, 16:44
Medlem
Mannu86s avatar
Träffade äntligen en läkare idag och pratade om mina planer att sluta med gbl. Han sa att då skulle jag ta Doxepin. Så han gav mig 50 stycken 25mg tabletter.

Tror ni dessa kan hjälpa mig under avtändningen? Jag sa att jag ville ha baclofen, men han sa nej, Doxepin är bättre. Så jag litade på honom.

Har ni tips på hur mycket av dessa jag ska ta och när efter min sista dos gbl?

Snälla alla tips är välkomna. Jag kan också skaffa en del sprit. Men annat kan jag ej fixa.
Citera
2015-12-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannu86
Träffade äntligen en läkare idag och pratade om mina planer att sluta med gbl. Han sa att då skulle jag ta Doxepin. Så han gav mig 50 stycken 25mg tabletter.

Tror ni dessa kan hjälpa mig under avtändningen? Jag sa att jag ville ha baclofen, men han sa nej, Doxepin är bättre. Så jag litade på honom.

Har ni tips på hur mycket av dessa jag ska ta och när efter min sista dos gbl?

Snälla alla tips är välkomna. Jag kan också skaffa en del sprit. Men annat kan jag ej fixa.

Hm, försök få klonidin. Toppen mot AT. Doxepin verkar inte super direkt.
Citera
2015-12-02, 00:14
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Hm, försök få klonidin. Toppen mot AT. Doxepin verkar inte super direkt.

Jag är Mannu86. Hade glömt mitt lösen till detta konto och skaffade det andra förra månaden när jag var som räddast för mitt gbl-missbruk.

Hursomhelst.

Du har nog rätt i att doxepin är skit. Läste lite om den på nätet nu och den verkar ju inte alls som den kan hjälpa under en at. Jävla idiot läkare. Varför gav han mig den? Betalade 50euro för att prata med han i 5 min och dessa skit tabletter.

Får nog bli att jag väntar till efter nyår. Då ska jag köpa phenibut och börja med det efter min sista dos gbl och sedan trappa ner från phenibut.

Sen blir det paus från gbl i 1 måmad. Sen ska jag bara ta det sporadiskt som de första 3 åren jag använde gbl helt utan problem!!!!
Citera
2015-12-02, 00:34
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Jag är Mannu86. Hade glömt mitt lösen till detta konto och skaffade det andra förra månaden när jag var som räddast för mitt gbl-missbruk.

Hursomhelst.

Du har nog rätt i att doxepin är skit. Läste lite om den på nätet nu och den verkar ju inte alls som den kan hjälpa under en at. Jävla idiot läkare. Varför gav han mig den? Betalade 50euro för att prata med han i 5 min och dessa skit tabletter.

Får nog bli att jag väntar till efter nyår. Då ska jag köpa phenibut och börja med det efter min sista dos gbl och sedan trappa ner från phenibut.

Sen blir det paus från gbl i 1 måmad. Sen ska jag bara ta det sporadiskt som de första 3 åren jag använde gbl helt utan problem!!!!

Köp på dig allt som kan lindra avtändningen och så alternerar du mellan de olika substanserna i lågdos för att inte bygga upp tolerans/bli torsk på dem också. Jag tänker lyrica, benzo, opiater, phenibut, alkohol, gabapentin, allt möjligt. Så gör jag alltid och funkar varje gång, har inte haft en obehaglig AT på dessa droger på väldigt länge. Men iofs har jag aldrig gått på GHB 24/7 så länge som du gjort!

AT'n kan till och med vara behaglig vissa stunder!
Citera
2015-12-02, 17:11
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Köp på dig allt som kan lindra avtändningen och så alternerar du mellan de olika substanserna i lågdos för att inte bygga upp tolerans/bli torsk på dem också. Jag tänker lyrica, benzo, opiater, phenibut, alkohol, gabapentin, allt möjligt. Så gör jag alltid och funkar varje gång, har inte haft en obehaglig AT på dessa droger på väldigt länge. Men iofs har jag aldrig gått på GHB 24/7 så länge som du gjort!

AT'n kan till och med vara behaglig vissa stunder!

Grejen är den att jag ej kan få tag på lyrica, benzo och opiater. Men jag ska betala för en läkareträff igen och säga att jag måste få något vettigt mot at:n.

Hur mycket gbl/gbg tar du? Får du ens någon at som inte går på 24/7? Jag har ju tagit gbl i över 3 år och flera doser om dagen flera gånger i vecka...ofta varje dag. Men det är bara sedan 2 månader som jag förstått att man kan bli beroende på skiten. Förstod det tyvärr för sent.

MiTT beroende ser ungefär ut såhär

Vaknar klockan 10h 1.5ml
13h 1.5ml
17h 1.5ml
20h 1.5ml
22h 1ml
00h 1.5ml sov
03.00 1.5ml sov
05.00 1.5ml sov
07.00 1.5ml sov

Brukar bli mellan 10-14 ml om dagen och ca 20ml på partydagar 3-4 dar i veckan
Senast redigerad av MrFred 2015-12-02 kl. 17:15.
Citera
2015-12-05, 08:46
Medlem
1999s avatar
^^^^ Aj aj, Mr. Fred det där blir inget kul å kliva av.
Citera
2015-12-05, 08:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Grejen är den att jag ej kan få tag på lyrica, benzo och opiater. Men jag ska betala för en läkareträff igen och säga att jag måste få något vettigt mot at:n.

Hur mycket gbl/gbg tar du? Får du ens någon at som inte går på 24/7? Jag har ju tagit gbl i över 3 år och flera doser om dagen flera gånger i vecka...ofta varje dag. Men det är bara sedan 2 månader som jag förstått att man kan bli beroende på skiten. Förstod det tyvärr för sent.

MiTT beroende ser ungefär ut såhär

Vaknar klockan 10h 1.5ml
13h 1.5ml
17h 1.5ml
20h 1.5ml
22h 1ml
00h 1.5ml sov
03.00 1.5ml sov
05.00 1.5ml sov
07.00 1.5ml sov

Brukar bli mellan 10-14 ml om dagen och ca 20ml på partydagar 3-4 dar i veckan

Begär att få baklofen utskrivet, hjälper mkt bra mot gobbe at eftersom det också påverkar GABA-B vilket gobbe också gör, sedan trappa ner det eller kör en CT om du har psyke till det. Blir det för jävligt CT ta till alkohol.

Säg att du vill få det utskrivet pga muskelspasmer.
Senast redigerad av Slingshot 2015-12-05 kl. 08:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in