Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Se till att du e ärlig från början bara.. så hon vet att du tar en massa. kanske fel forumtsdel. men tyckte de va viktigt!
Tycker nog också du ska köra med öppna kort (med några vita lögner om du känner att det är nödvändigt). Får du för dig att erkänna så se fan till och hålla vad du lovar. Annars kommer det sluta med att hon ser drogerna som en konkurrent, du tar ett återfall, hon känner att du väljer drogerna framför henne, sen är det fucked ändå.
Allvarligt talat, det är svårt om man har missbruksproblem, och med tanke på vad du dagligen stoppar i dig så har du uppenbarligen det, att träffa nån utan erfarenheter från den världen och att få det att funka helt ut. Hon kommer aldrig kunna vara helt 100 på dig. Tänk dig själv om du skulle träffa en en tjej som du vet har varit otrogen mot de flesta av sina pojkvänner. Skulle du kunna känna dig helt 100 på henne eller skulle du varit lite misstänksam mot henne. Vad hade kännts bäst, att få veta av nån annan i efterhand eller av henne direkt.
Kanske ett dumt exempel, i detta fall kanske det hade varit bäst att inte veta, men jag tror du fattar poängen. Sen är det nog fel att starta ett förhållande på lögner.
Av min erfarenhet har det aldrig hänt att nån tjej backat pga min taskiga bakgrund (och den är inte vacker), däremot har jag blivit lämnad en gång av en tjej, som hade väldigt starka känslor för mig, pga av ständiga återfall. Jaja, nog med moralpredikan, du bestämmer själv.
Lite OT, bara en månad sen hon lämnade mig så det kändes skönt skriva av sig lite. ON T Rekommenderar också nedtrappning. Lycka till.