2004-05-21, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
5ml (ren) gbl skulle jag anse som en överdos som du antagligen däckar av.

Nån som visste om någon leverantör?

PM.
Citera
2004-05-21, 23:47
Bannlyst
Tack.

Qg är som sagt osäkert.

gblonline är bara att glömma, de levererar inte alls och jag tror de har lurat folk.

inkbe kan vara ok.

Men någon måste väl ha beställt senaste tiden och kan bekräfta att det fungerar? Förrut var ju qg bra enligt många, men nu vet jag inte riktigt.
Citera
2004-05-22, 17:52
Medlem
Dr. Gonzos avatar
Farligt med GBL i plastflaska?

Är det farligt att förvara GBL i plastflaska? Smälter plasten?

Jag köpte lite GBL och fick det i en PET-flaska... Men när jag kom hem efter några timmar tömde jag över det i en glasburk och PET-flaskan såg lite konstig ut i botten och flaskhalsen... Liksom lite vitgnuggad plast...

Frågan är nu... Är det så att det GBL som var i flaskan har reagerat med plasten så den smällt lite och ställt till med nått sattyg i GBL vätskan? Törs man dricka sitt GBL ändå trots man är osäker på vad som hänt eller inte?

Nån som varit med om samma sak?
Citera
2004-05-22, 17:54
Bannlyst
ja det är plast men det är inte farligt.. knappast farligare än gbl i sig..
Men om du ska förvara gbl/ghb osv i en längre tid så rekommenderas en mörk glasflaska i ett svalt utrymme..
Citera
2004-05-22, 17:57
Bannlyst
Ja de brukar alltid bli vitt å skumt på toppen ofta, inte bara med GBL. även GHB å butandiol. men det är ingen fara att han det i plastflaskan, om det inte är väldigt länge. den hänger med ett tag
Citera
2004-05-22, 18:00
Medlem
Dr. Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Ja de brukar alltid bli vitt å skumt på toppen ofta, inte bara med GBL. även GHB å butandiol. men det är ingen fara att han det i plastflaskan, om det inte är väldigt länge. den hänger med ett tag
Nej jag hade det bara i plastflaskan ett par timmar efter jag köpt det och sen var till en polare innan jag kom hem och tömde över i glasburken istället... 6 timmar max kanske...
Citera
2004-05-22, 20:28
Medlem
Det är nog GBL'en du ska oroa dig över, inte plasten
Citera
2004-05-23, 00:53
Bannlyst
Nja, gbl är väl inte så farligt direkt. Antagligen värre med alkohol.

Späder man gbl och brukar inga stora mängder under längre tid så tror jag inte det är minsta problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Elite
Det är nog GBL'en du ska oroa dig över, inte plasten
Citera
2004-05-23, 20:22
Medlem
har nyligen blivit blåst av inkbe så de rekommenderar jag inte! är jävligt nonchalanta också..

Någon som har bra tips på GBL eller produkter för att framställa GBL får gärna skicka ett PM..
Citera
2004-05-23, 21:34
Bannlyst
Nää fan också! Verkligen tråkigt. Berätta mer, det här ska spridas så ingen mer luras. Exakt vad hände?

Alltså, finns det ingen bra gbl leverantör längre? Måste vara bra profit, för alla tar ut överpriser (dock är det fortfarande billigt/dos).

Det är en bra laglig drog som är svår att klassa som annat än frivillig prekursor, har det ju visat sig.

Kan säljas enkelt som kemikalie.

Iaf. ska jag ha tag i gbl hyfsat snart hoppas jag?
Citera
2004-05-23, 22:35
Bannlyst
Ja jag vill också höra mer, inkbe va det ja trodde va seriöst. du får förklara mer.
Citera
2004-05-23, 22:40
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Jo, det är sant att alla tänker på profit numera, tur att tex Hasch är svårutblandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in