2008-01-18, 16:20
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LookAlive
Hejsan!

Tänkte bara höra med er som är lite mer erfaren med GBL, om det är lugnt att man tar 2ml nu och senare ikväll runt 8-9 kanske, dricka ett gäng öl och lite vin?
Gbl´et borde vara ur kroppen då som jag förstått, men det kanske är riskabelt att dricka ändå?

Tacksam för svar!

Mvh

Just DON'T.

Det är de gångerna jag har gjort bort mig som värst inför så jävla många så det inte är sant, inte värt att ta risken, du riskerar att flyta i och ut ur medvetslöshet, få kramper och liknande grejer, ser inte alls bra ut i sällskap med icke knarkare.. Det var nog fantamme efter det jag förlorade kontakten med många normala vänner. Ja och sen ska vi inte prata om stora doser benzo , alkohol och amfetamin. Usch jag känner mig helt kass när jag pratar om det, för man minns ju det man varit vaken i små delar och det man fått återberättat.

Nej du ta det lugnt med lugnande+lugnande, inte värt det för fem öre helt enkelt. Men alla är vi dock olika, men gbl och alkohol är riktigt illa, om du har otur nog så vaknar du inte igen.
Citera
2008-01-18, 21:49
Medlem
GBL/GHB AT Stesolid + Benso? Hjälp

Har nu tagit gobbe 4-5 i sträck, lite väl lätt att få tag på då man beställer det och dagen efter kommer fedex med det till dörren . Men nu har jag fåt 28 st Stesolid 10mg av läkaren. Men jag tog 4 stycken och kunde ändå inte somna. Förr i tiden när jag varit på gobbe 24/7 i 1-2 månader tog jag AT:en i ca 10-12 timmar sen kunde jag sova på theralendroppar, men denna AT denna gång är fruktansvärd. Tar jag 1-2 stess istället för att genomlida dagen blir jag så seg och skum att jag tar gobbe istället för att få bort benson. Nu har jag bara sa 20 benso kvar, hur skulle det vara att dricka måttligt med starköl under hela dagen och därefter 4-5 stess på kvällen? Hur blir det istället om jag som vanligt gobbar hela dagen, och därefter när gobben gått ur kroppen på kvällen blandar starköl med 4-5 stess, sover man bra på starköl och 4-5 stesolid?Unviersitet drar igång igen och jag vill verkligen sluta.
Senast redigerad av Oklahoma 2008-01-18 kl. 21:52.
Citera
2008-01-18, 23:55
Medlem
toxicspeedfreaks avatar
Alltså jag klarade mig på 15mg stess uppdelat 3 dagar. Men det var ju jag, hade hallisar och extremt paranoida tankar just då. Typ att dom kunde scanna ögonen och se iun i näthinnan och läsa av vad man sett genom tiderna hehe.

men det är väldigt individuellt, har du ett långt 247/ bruk i ryggen är det värremen har du så många stess så lär det vara hyffsat under kotroll. Men låt en polare ta hand om stessen och kom underfund med nån dygnsrytm.Men kom ihåg, du ska lida men stessen l,lindrar dedet värsta, bli intee hög som sagt lite får ,man leva för njutningens skull

MVH:mike

Pissfull men palla ändra...
Citera
2008-01-19, 19:13
Medlem
Hmm

Testade att 6 10 mg Stess, vaknade efter 2 timmar som vanligt, var tvungen att ta mer gobbe. Man MÅSTE ta ca 10-12 timmar AT utan gobbe för att klara att sova +8 timmar av benso, jösses, ska försöka imorgon.
Citera
2008-01-25, 01:09
Medlem
ghb är en fantastisk drog. jävligt missbrukad och feldoserad dock. men klarar man av att hantera den o förstår sina gränser, så är det en underbar drog
Citera
2008-01-25, 09:29
Medlem
Tjacktorskens avatar
Förjävla underskattad dricka faktiskt. Svårdoserad om man som jag har noll koll efter för mycket substanser i blodet.

Myspys tycker jag, som en cocktail av sprit och tjack i mina ögon. Fast mycket mer euforiskt.

Men som sagt, j ä v l i g t farlig om man inte vet hur mycket man ska dricka eller om man bara skiter i allt och korkar järnet.
Citera
2008-01-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen-
För han va dum kanske

mvh

Altså nej! Jag prioriterar 1 - 2 dagars leveranstid.
Då kan jag slänga ett par hundringar extra på en sändning.

Sen levereras det direkt hem i brevlådan oxå.
Citera
2008-01-28, 17:23
Medlem
Sirius_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiahenrik
Altså nej! Jag prioriterar 1 - 2 dagars leveranstid.
Då kan jag slänga ett par hundringar extra på en sändning.

Sen levereras det direkt hem i brevlådan oxå.

Det tar max 3 dagar från England, och jag har aldrig varit med om att tullen har snott paketet, har beställt minst 15ggr därifrån. Känns lite som att du gör reklam för sidan måste jag säga.
Citera
2008-01-28, 23:01
Medlem
faetters avatar
GBL-->GHB, men varför?

Ja som rubriken lyder, varför kokar man GBL till GHB, när det inte är straffbart att förvara GBL i hemmet? (Fasst GBL kanske är kanske klassat som hälsofarligt och i sånna fall är det ju oxå straffbart?)

Potensen ökar (dvs inte lika höga doser)? Inte lika skadligt för magen? Det är enklare att bäckna GHB? osv osv

Vill inte ha recept eller tips, bara förstå varför.

MVH
Citera
2008-01-28, 23:06
Medlem
Stormorfars avatar
Antar att det är lättare att dosera iaf, vet inte om det är mindre skadligt med GHB.
Citera
2008-01-28, 23:08
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Antar att det är lättare att dosera iaf, vet inte om det är mindre skadligt med GHB.

Jo det är det.
Citera
2008-01-28, 23:13
Medlem
faetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Jo det är det.

Det är mindre skadligt än GBL?

Vad är doseringen för GBL och GHB, om dom nu ska ge ett likvärdigt rus?
Är onsetten kortare på GHB iom att det inte behövs metaboliseras från GBl till GHB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in