2008-07-16, 19:48
Medlem
svinpepps avatar
Har bra relation till ghb. Röka en stor fet, dricka ett gäng öl och ghb på det. Mår så fruktansvärt bra. ta det lungt, sitt och njut och vänta in hetsa in med ghb'n...
Jag gillar det, inte alla gånger men om jag ska ta det lungt o njuta med lite folk.
Citera
2008-07-16, 19:58
Medlem
Vingels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Tyvärr, du misslyckades.

Det var ju synd.. Har du någon länk till annan tråd där bumparna är värre.. Tycker det är kul...
Citera
2008-07-16, 20:37
Bannlyst
Provade lite förr i tiden..första gången 2 korkar och det bara small till när jag stod i krogkön. Var tvungen att hålla mig i ett räcke för att inte vingla omkull.

Sista gången jag tog det så spydde jag en hel natt, har aldrig spytt så mycket i mitt liv. Mådde dåligt som fan, frossa och huvudvärk mm. Hade ätit antabus då också så den kanske spelade in? Ändå var det av samma gubbe som jag tagit innan.
Men effekten skilde sig åt, mycket svårdoserad drog. Helt sjukt att man överhuvudtaget har druckit ett medel som man sanerar klotter och rengör fälgar med. Gud så dumt
Citera
2008-07-16, 21:12
Medlem
svinpepps avatar
[quote=Trine]
Sista gången jag tog det så spydde jag en hel natt, har aldrig spytt så mycket i mitt liv. Mådde dåligt som fan, frossa och huvudvärk mm. Hade ätit antabus då också så den kanske spelade in? QUOTE]
Hmm, det var inte spätt med alkohol då?
Citera
2008-07-16, 21:17
Bannlyst
[quote=svinpepp]
Citat:
Ursprungligen postat av Trine
Sista gången jag tog det så spydde jag en hel natt, har aldrig spytt så mycket i mitt liv. Mådde dåligt som fan, frossa och huvudvärk mm. Hade ätit antabus då också så den kanske spelade in? QUOTE]
Hmm, det var inte spätt med alkohol då?

Nix det var inte vad jag vet..i vilket fall som helst så spyr man ju inte som en gris även om man tar alkohol och antabus samtidigt. Men man kör ju fingrarna i halsen då så man inte ska må mer dåligt och bli ännu rödare och ha dunkande huvud.
Citera
2008-07-16, 21:28
Medlem
svinpepps avatar
[quote=Trine]
Citat:
Ursprungligen postat av svinpepp

Nix det var inte vad jag vet..i vilket fall som helst så spyr man ju inte som en gris även om man tar alkohol och antabus samtidigt. Men man kör ju fingrarna i halsen då så man inte ska må mer dåligt och bli ännu rödare och ha dunkande huvud.
Aldrig gett mig in på antabus. Verkar vara ett svin...
Fan kan de ha vart då, bröts inte skiten ner ordentligt kanske?
Citera
2008-07-16, 22:02
Bannlyst
[quote=svinpepp]
Citat:
Ursprungligen postat av Trine
Aldrig gett mig in på antabus. Verkar vara ett svin...
Fan kan de ha vart då, bröts inte skiten ner ordentligt kanske?

Ja så kan det kanske vara..har inte tänkt på det tidigare hhhmmm..men visst kan det ju vara så. I viket fall som helst så är det en riktigt farlig drog som ska undvikas.
Citera
2008-07-16, 22:06
Medlem
Vingels avatar
Kanske kan vara så att både GHB och alkohol påverkar GABA. Kanske är därför antabusen gjorde sitt.. Någon mer insatt får gärna svara på detta..
Citera
2008-07-16, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vingel
Kanske kan vara så att både GHB och alkohol påverkar GABA. Kanske är därför antabusen gjorde sitt.. Någon mer insatt får gärna svara på detta..

Ja vet att bägge påverkar GABA.
Citera
2008-07-16, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stoppaFRAnu
min kompis var på gränsen till alkoholist innan jag introducerade cb för honom. Nu dricker han inte speciellt ofta längre.

Själv super jag dock hellre än röker, och super så ofta det är fest...

kanske ska tilläggas dock att det är ghb jag dricker och inte alkohol. Alkohol har jag inte rört på snart ett halvår och planerar aldrig någonsin att göra det igen.
Citera
2008-07-16, 22:36
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppaFRAnu
kanske ska tilläggas dock att det är ghb jag dricker och inte alkohol. Alkohol har jag inte rört på snart ett halvår och planerar aldrig någonsin att göra det igen.

För ghb är ju mycket ofarligare än den hemska mellanölen som såna som jag dricker
Citera
2008-07-16, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nojlaget
För ghb är ju mycket ofarligare än den hemska mellanölen som såna som jag dricker

öh, ja betydligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in