Citat:
Ursprungligen postat av peckahuve
Jag behandlar er med den respekt som ni behandlar religösa, rostlee.
Nej, det gör du faktiskt inte. Du beter dig som ett småbarn. Du blandar dessutom ihop sak och person, men det är ju inte så märkligt med tanke på innehållet i dina inlägg så här långt som inte direkt imponerat med sin saklighet.
Jag respekterar religiösa och säger på regelbunden basis att man får tro på precis vad man själv vill, men om man besöker ett VETENSKAPSFORUM och påstår saker så får man också vara beredd att backa upp de påståendena. Att efterfråga källor är inte bristande respekt.
Om du menar hur vi svarar korsspindeln nuförtiden så får du nog ta dig tid att läsa igenom hela tråden om evolutionskritik och notera hur korsspindeln i flera tusen inlägg inte kunnat debattera som en vuxen människa utan gång efter annan:
1. Klistrat in citat från diverse sidor och försökt få det att se ut som hens egna inlägg
2. Aldrig svarar på motargument eller medger att hen hade fel
3. Hoppar vidare till nästa ämne och bara släpper allt bakom sig
4. Efter ett tag återpostar gammalt skräp som redan bemötts
Det är liksom inte som att hen haft en dålig dag, det är satt i system, och det är uppenbart att korsspindeln bara postar eftersom hen har en agenda att försöka få evolutionsteorin att verka omdiskuterad (lite som jag börjar skönja ett liknande mönster i dina postningar). Det är gravt ohederligt och dålig debattstil.
Så, samtidigt som jag har all respekt i världen för korsspindelns rätt att tro på vadhelst hen vill så gäller inte samma sak om de inlägg som korsspindeln gör.