2013-03-18, 19:27
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Mmmmm. MITT förstånd är omtöcknat, ja. Mmmmmmm.

Whatever. Då kan du ju nu svara på frågan. Hur kan inte vara allgod om han är perfekt?

????

Nej. Verkligen inte.

Kul hur ni pratar om att man inte kan reducera ner gud till vissa ord. Nu går det tydligen utmärkt.

Jo det kan vi. Ni gör det hela tiden.

Hur mår du?

Cirkelargument.

Och så ändrade du precis definitionen av vad ondska var när du hamnade i trubbel. Stor humor.

Du svarar på din egen fråga.

Kom inte och prata fri vilja med mig, du har inte en chans plutten. Bara en sån här sak: Om gud skapade oss med fri vilja, varför skapade han då psykopater som inte kan hjälpa sitt beteende?

"Koka i 3 minuter" - Kungsörnen snabbmakaroner

EXAKT! Varför var gud så urbota korkad att han gjorde så? Varför inte göra rätt från början, så slipper miljarder och åter miljarder plågas i helvetet??? Det är DET jag bett er svara på i flera veckor nu. Men tyvärr är ni ett gäng fega, sorgliga stackare. Jävla sopor.

Fy fan jag förstår inte varför jag ens ödslar tid på ett gäng oärliga jävla clowner som ni. Värsta sortens mänskligt avskräde. Patetiskt.

Gud gjorde rätt från början, (Gud kan inte göra fel, faktum är att Gud är rättvisan, sanningen själv) Människorna gjorde fel, Gud rättade till människornas fel tills Islam kom som ska gälla för hela mänskligheten och är giltig tills domedagen.

Vi får väl se vem det är som är sorgliga stackare i slutändan.
Citera
2013-03-18, 19:39
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Gud gjorde rätt från början, (Gud kan inte göra fel, faktum är att Gud är rättvisan, sanningen själv) Människorna gjorde fel, Gud rättade till människornas fel tills Islam kom som ska gälla för hela mänskligheten och är giltig tills domedagen.

Nja, då var väl syndafloden lite onödig? Eller var det bara guds sadistiska sida som visade sig? Gud kan också ha misslyckats med att fixa till barriären mellan söt och saltvatten och så rann det över lite...
Citera
2013-03-18, 19:49
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
(Gud kan inte göra fel, faktum är att Gud är rättvisan, sanningen själv) .

Men han misstog sig ju omkring det här med vattendelnings-frågan; då kan han väl inte vara "sanningen själv".
Citera
2013-03-18, 20:00
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Det mest övertygande du har att säga är "vi får väl se"? Starkt jobbat..
Citera
2013-03-18, 20:42
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Nja, då var väl syndafloden lite onödig? Eller var det bara guds sadistiska sida som visade sig? Gud kan också ha misslyckats med att fixa till barriären mellan söt och saltvatten och så rann det över lite...

Jag förmodar att det är detta du söker : http://www.youtube.com/watch?v=GBgXSFQlKFk
Citera
2013-03-18, 20:49
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Det mest övertygande du har att säga är "vi får väl se"? Starkt jobbat..

Jag existerar inte för att övertyga dig eller någon annan, Jag lyfter fram sanningen GUD ochISLAM, om du vill förneka Sanningen, är det till skada för dig själv och inte mig. Sånej jag försöker inte övertyga någon annan.
Citera
2013-03-18, 21:01
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Jag existerar inte för att övertyga dig eller någon annan, Jag lyfter fram sanningen GUD ochISLAM, om du vill förneka Sanningen, är det till skada för dig själv och inte mig. Sånej jag försöker inte övertyga någon annan.
Gör du visst, du är rasist och du är islamist också. punkt.

Inte i den milda graden heller, sedan får du säga vad du vill. Din gud är borta. Du ber åt väggen.
Citera
2013-03-18, 21:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Gud gjorde rätt från början, (Gud kan inte göra fel, faktum är att Gud är rättvisan, sanningen själv) Människorna gjorde fel, Gud rättade till människornas fel tills Islam kom

Vad har han rättat till och hur har han gjort det?

Citat:

Hur ska jag våga somna i natt om hotar mig med läskiga muslimska trollformler?

Citat:
som ska gälla för hela mänskligheten och är giltig tills domedagen.

Bra plan av allah, han har än idag endast lyckats nå ungefär var femte människa på jordklotet. Resten kommer brinna i helvetet tillsammans med alla andra miljarder syndare genom åren. Nä, inte kan gud göra fel, inte....
Citera
2013-03-18, 21:05
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Jag förmodar att det är detta du söker : http://www.youtube.com/watch?v=GBgXSFQlKFk

Du fick med fel länk. Här kommer den rätta: http://www.youtube.com/watch?v=ln64DYflGT4
Citera
2013-03-18, 21:35
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Du fick med fel länk. Här kommer den rätta: http://www.youtube.com/watch?v=ln64DYflGT4

Nej, Du fick med fel länk, min var den rätta, och vi argumenterar Islam och inte kristendomen. Det länken du skickade behandlar frågan ur ett kristet perspektiv.
Citera
2013-03-18, 21:40
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Nej, Du fick med fel länk, min var den rätta, och vi argumenterar Islam och inte kristendomen. Det länken du skickade behandlar frågan ur ett kristet perspektiv.

Same shit, new wrapping!
Citera
2013-03-18, 22:01
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Same shit, new wrapping!

Javisst, Kristendomen i all ära vi muslimer tror på den ursprungliga budskapen som har funnits i bibeln som var identiska med koranen men som förvrängts av människan.

Du ger mig länk där en komiker förlöjligar barnbibel där bilder finns med för att barn lättare ska förstå. Denna omdömeslösa människa vill få publiken att skratta, men skratta bäst som skratta sist.

Att visa upp barnbibel där bilder finns med för att barn lättare ska förstå innebörden av olika budskap är verkligen inget att skratta åt och denna ''komiker'' saknar talang annars hade han tagit upp och fått människor att skratta på ett helt annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in