2012-07-05, 08:52
Moderator
pewpews avatar
Håll er till ämnet och undvik personangrepp!

/Mod
Citera
2012-07-07, 18:54
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ursäkta men är du helt dum i huvudet? På vilket sätt är det översexualiserat att reagera på att en mamma låter sina barn ta på hennes bröst utan amning? Eller tycka att barn inte tar skada av att ta på mammas eller pappas könsorgan? Jag blir uppriktigt sagt väldigt orolig av sådana uttalanden. Att barn är nyfikna vet alla, men det gäller att sätta gränser. Eller tycker du att skulle vara mysigt när din 12 årige son kommer och vill "gosa" med mammas bröst?

du förstår alltså inte att det är skillnad på 2åringar och 12åringar? Nej men det förklarar ju en hel del.
Citera
2012-07-07, 18:56
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Tycker synd om lady dahmers barn som tvingas växa upp med en sån galning till morsa.
Ring soc för fan!

Ring! Skulle vara intressant att höra exakt vad du skulle säga till soc. "öh öh öh... HON ÄR FEMINIST! öh öh öh Hon tycker att kvinnor ska få se ut hur de vill!! Öh öh öh hon öh öh öh hennes lilla son på 2 år får hålla i hennes tutte ibland!!"
Citera
2012-07-07, 21:05
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
Ring! Skulle vara intressant att höra exakt vad du skulle säga till soc. "öh öh öh... HON ÄR FEMINIST! öh öh öh Hon tycker att kvinnor ska få se ut hur de vill!! Öh öh öh hon öh öh öh hennes lilla son på 2 år får hålla i hennes tutte ibland!!"

Nja inte för att klaga på dig nu, jag är knappast något att reagera på, men minns du när soc kidnappade det där parets ungar för att ena dottern hade grabbat tag i sin sovande pappas morgonstånd?

Ta inte soc för givet.
Citera
2012-07-07, 22:51
Medlem
agentmulders avatar
Citat:
Ursäkta men är du helt dum i huvudet? På vilket sätt är det översexualiserat att reagera på att en mamma låter sina barn ta på hennes bröst utan amning? Eller tycka att barn inte tar skada av att ta på mammas eller pappas könsorgan? Jag blir uppriktigt sagt väldigt orolig av sådana uttalanden. Att barn är nyfikna vet alla, men det gäller att sätta gränser. Eller tycker du att skulle vara mysigt när din 12 årige son kommer och vill "gosa" med mammas bröst?

Frågan är hur mysigt det blir när sonen börjar närma sig tonåren dvs runt 15-16, blir fan äcklad av bara tanken. Låter som något hämnat ur den där incest sekten vad den nu hette igen (inte katolska kyrkan).

En sån unge kommer ju bli helt missanpassad och utstött ur samhället.
Citera
2012-07-08, 11:17
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
Det finns mycket annat man skulle kunna anmäla för, och en del saker som kommer tas på stort allvar.
Citera
2012-07-08, 11:42
Medlem
Citat:
Det finns mycket annat man skulle kunna anmäla för, och en del saker som kommer tas på stort allvar.

Är ditt syfte med den här tråden att tysta Lady Dahmer?
Citera
2012-07-08, 11:46
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Är ditt syfte med den här tråden att tysta Lady Dahmer?
Tycker du det verkar så?
Citera
2012-07-08, 11:50
Medlem
Citat:
Tycker du det verkar så?

Ja, nu när du ger dig på hennes barn.
Citera
2012-07-08, 11:50
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ja, nu när du ger dig på hennes barn.
I vilket inlägg har jag attackerat hennes barn?
Citera
2012-07-08, 11:55
Medlem
Citat:
I vilket inlägg har jag attackerat hennes barn?

Jag syftar på det här inlägget:
Citat:

Här har tråden gått ifrån att ifrågasätta hennes åsikter till att hota med anmälning till soc, och jag undrar därför om syftet med tråden är att hon inte ska våga skriva, dvs tystas?
Citera
2012-07-08, 12:00
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Jag syftar på det här inlägget:

Här har tråden gått ifrån att ifrågasätta hennes åsikter till att hota med anmälning till soc, och jag undrar därför om syftet med tråden är att hon inte ska våga skriva, dvs tystas?
Då syftar du fel. Det var ett svar på att det finns annat mer konkret att anmäla för än det LD gav sken av. Har inget med hennes barn att göra, finns inget hot i att om hon inte slutar kommer hon anmälas. Utan bara ett rent konkret svar.

Fler frågor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in