2012-06-24, 00:02
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaKatten
Ämenvafan... Kom igen nu Dahmer, unleash the fucking feminist fury, visa att du minsann kan ta upp lika mycket plats som de svinniga chauvinist förtryckare männen på ett allmänt forum, precis som du med berått mod och med styrkan hos alla dina medsystrar TACKLAR SKITEN ur mans-svin-gäng som går för brett på trottoaren, i motsatt riktning som dig.

Att skriva några inlägg för att visa hur du upplever situationen för att sedan bara baila när du blir flejmad är tämligen halv-arslat.

Är det det som är poängen? Att reta upp mig? Då får jag göra er besvikna. Jag är inte ett dugg uppretad och har således ingen feministfury att unleasha.
Citera
2012-06-24, 00:02
Medlem
Karl-Djucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Asså ni Fb -pöbel- mans-svin går ju helt enkelt för långt.
LadyDahmer kan ni väl bemöta med lite värdighet istället för att bara "nätmobba". Vad har hon gjort för att utlösa er aggressivitet? Har hon rätt i att ni svenska män är en samling hemma sittande/runkande fikus män som bara vågar vara hatiska vid skrivbordet??? Eller kan det vara så att ni känner er kränka över att LadyDahmer hellre väljer en seriemördare än en svensk man med sin förkrympta snopp??

Go ladyDahmer, jag är på din sida, som kvinna, som feminist och som bloggare.
Vi måste alla slåss mot det patriarala svenska förtryckarsamhället.
"Nätmobba" buhuhuhu

Ja om LadyDahmer väljer en seriemördares namn över en vanlig Svensk man, kunde jag inte ge blanka fan i. Det sättet som hon skriver på ger mig kväljningar. Du ger mig också kväljningar.

Btw. Hur känns det att hata 3 miljarder människor?
Citera
2012-06-24, 00:03
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Du tröttnar ju inte i alla fall. Sällan har man sett någon så hängiven!

hahah eller hur! Hen uppdaterar ju tråden regelbundet med länkar till mig och "kolla nu vad sliddjuret säger här! och HÄR! och HÄR!"
Citera
2012-06-24, 00:06
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Har hon rätt i att ni svenska män är en samling hemma sittande/runkande fikus män som bara vågar vara hatiska vid skrivbordet???

Det har jag absolut.

Citat:
Eller kan det vara så att ni känner er kränka över att LadyDahmer hellre väljer en seriemördare än en svensk man med sin förkrympta snopp??

Citera
2012-06-24, 00:07
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
Det är väl vi själva som skapat normerna?

absolut. normerna är en prudukt av vår tid, kultur och samhälle. Men att vi skulle vara fristående från dem som skapare är inte riktigt sant.
Citera
2012-06-24, 00:08
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Djuck
"Nätmobba" buhuhuhu

Ja om LadyDahmer väljer en seriemördares namn över en vanlig Svensk man, kunde jag inte ge blanka fan i. Det sättet som hon skriver på ger mig kväljningar. Du ger mig också kväljningar.

men asså, ta av offerkoftan man. Kvinnohatare ska inte böla över kvinnors manshat.
Citera
2012-06-24, 00:12
Medlem
Karl-Djucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
men asså, ta av offerkoftan man. Kvinnohatare ska inte böla över kvinnors manshat.
Jag personligen, har inget emot kvinnor. tvärtom, jag älskar kvinnor!
Men jag hatar kvinnor som hatar män - punkt.
Sen finns det en del elaka män också. Men nu är det ju fokus på dig, nu har du ju fått din uppmärksamhet! Inte sant?

Men då ska inte manshatare böla över männens kvinnohat
Citera
2012-06-24, 00:13
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
"Nätmobba" buhuhuhu

Så hennes val av användarnamn ger dig alltså rätten till "näthat"???
Det ger i alla fall mig rejäla kväljningar också. Vi kanske ska ha kväljningar ihop??

Varifrån får du att jag hatar 3 miljarder människor??? menar du män så gäller det bara de blekfeta tangentbordsrunkarna med förkrympta snoppar.
Det är ju utomlands man finner de riktiga guldkornen, män som förstår hur man behandlar en kvinna och inte som i Sverige där mannen istället lägger sin fulla uppmärksamhet på TV eller datorn istället för kvinnan.
Citera
2012-06-24, 00:16
Medlem
Karl-Djucks avatar
Citat:
Så hennes val av användarnamn ger dig alltså rätten till "näthat"???
Det ger i alla fall mig rejäla kväljningar också. Vi kanske ska ha kväljningar ihop??

Varifrån får du att jag hatar 3 miljarder människor??? menar du män så gäller det bara de blekfeta tangentbordsrunkarna med förkrympta snoppar.
Det är ju utomlands man finner de riktiga guldkornen, män som förstår hur man behandlar en kvinna och inte som i Sverige där mannen istället lägger sin fulla uppmärksamhet på TV eller datorn istället för kvinnan.

Citat:
Eller kan det vara så att ni känner er kränka över att LadyDahmer hellre väljer en seriemördare än en svensk man med sin förkrympta snopp??

Okej, hur känns det att hata 5 miljoner människor? Du verkar ju uppenbarligen hata Svenska män, utländska är bra. Hatar du Sverige?
Citera
2012-06-24, 00:20
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Jag personligen, har inget emot kvinnor. tvärtom, jag älskar kvinnor!

jo det där är ju en klassisk replik från en typisk kvinnohatare. Nej du älskar inte kvinnor. Du tolererar EN TYP av kvinnor. Alla andra räknas inte.
Citera
2012-06-24, 00:22
Medlem
Citat:
nej och nej. Vad för problem skulle det medföra menar du?

Citat:
Jeffrey Lionel Dahmer, född 21 maj 1960 i West Allis, död 28 november 1994 på Columbia Correctional Institute i Portage, var en till livstids fängelse dömd amerikansk seriemördare, nekrofil och kannibal.

Dahmer anses som en av USA:s värsta seriemördare genom tiderna då han våldtagit, mördat, skändat och/eller ätit av minst 17 personer, samtliga män, under en period på cirka 13 år.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer

Det säger något om dig. När du själv aktivt har valt det här namnet.
Citera
2012-06-24, 00:24
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
jo det där är ju en klassisk replik från en typisk kvinnohatare. Nej du älskar inte kvinnor. Du tolererar EN TYP av kvinnor. Alla andra räknas inte.

Precis, well spoken

Och den typen av kvinnor som de svenska fikusmännen vill ha är de kvinnor som de lätt kan kuva. Den kvinnan som helt enkelt för dem är ett sliddjur som man sätter på när andan faller på och resten av tiden ska vi passa upp dem, laga deras mat och tvätta deras tvätt. Sen när vi ber om en liten enkel sak som att sätta upp en lampa eller laga bilen så tjuter de över att vi kvinnor bara vill ha dem för deras "expertkunnande inom det mekaniska i avseende på fordon".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in