2012-11-08, 21:24
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Kan du inte lägga upp en bild på dig själv så att vi kan avgöra om du är feminist eller inte? OBS! Håll dig ovanför underlivet, tack.

Jag är inte feminist. Aldrig påstått att jag är snygg heller.
Men gnäller iallafall inte när jag inte får kuk.
Citera
2012-11-08, 21:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Du nöjd fast du får vara utan med andra ord..

Varför tror du att feminister är så fixerade vid kuk ... tycker det är något som verkar ligga i linje med ideologin?

De kanske gnäller när de är missnöjda med annat - fast de får hur mycket kuk som helst när de vill.
Citera
2012-11-08, 21:31
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Vi kvinnor saknar den tiden också numera får man skämmas om man vill leva som en riktig kvinna med en riktig man. Förbannat sorgligt. Kvinnligheten är otroligt vacker.
Vad är en riktig kvinna respektive en riktig man? Förklara gärna!
Citera
2012-11-08, 21:31
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du nöjd fast du får vara utan med andra ord..

Varför tror du att feminister är så fixerade vid kuk ... tycker det är något som verkar ligga i linje med ideologin?

De kanske gnäller när de är missnöjda med annat - fast de får hur mycket kuk som helst när de vill.

Nöjd och nöjd.
Man kan ju inte se ut hur som helt och ändå kräva att folk ska bli attraherade av en.
Utseendet har betydelse! Sen att ladyn försöker hävda motsatsen gör det inte till sanning.
Citera
2012-11-08, 21:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nöjd och nöjd.
Man kan ju inte se ut hur som helt och ändå kräva att folk ska bli attraherade av en.
Utseendet har betydelse! Sen att ladyn försöker hävda motsatsen gör det inte till sanning.
Ladyn får uppenbarligen kuk - det tycks dock inte vara det som hennes liv kretsar kring, om hon får kuk eller inte.
Det verkar mer vara du som har kukar som måttstock för livet.
Citera
2012-11-08, 21:34
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Källa på att inga feminister har läst "något som kan kallas vetenskap"?
Visst kan de ha läst vetenskapliga ämnen utöver ämnet som åsyftades. Har de dock endast läst genus"vetenskap" kan de däremot inte kategoriseras som läsare av vetenskapliga ämnen, detta då genus"vetenskap" inte är att betrakta som riktig vetenskap.
Citera
2012-11-08, 21:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Visst kan de ha läst vetenskapliga ämnen utöver ämnet som åsyftades. Har de dock endast läst genus"vetenskap" kan de däremot inte kategoriseras som läsare av vetenskapliga ämnen, detta då genus"vetenskap" inte är att betrakta som riktig vetenskap.
Enligt vem?
Citera
2012-11-08, 21:42
Medlem
Citat:

Hm, ful och får inga killar. Det är ju själva definitionen av en feminist. Du fattar nog bara inte själv att du är en, de brukar ju vara dumma också. Hade du någon bild eller? Det är svårt att avgöra vad du är för något när man bara kan se vad du tycker och inte hur du ser ut.
Citera
2012-11-08, 21:46
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Hm, ful och får inga killar. Det är ju själva definitionen av en feminist. Du fattar nog bara inte själv att du är en, de brukar ju vara dumma också. Hade du någon bild eller? Det är svårt att avgöra vad du är för något när man bara kan se vad du tycker och inte hur du ser ut.

Jag vet inte hur man lägger upp en bild här.

Citera
2012-11-08, 21:47
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ladyn får uppenbarligen kuk - det tycks dock inte vara det som hennes liv kretsar kring, om hon får kuk eller inte.
Det verkar mer vara du som har kukar som måttstock för livet.

Nej, det har jag inte.
Ville jag ha det så skulle jag fixa till mitt utseende. Men eftersom jag inte har något behov för tillfället så låter jag det vara.
Citera
2012-11-08, 21:54
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur man lägger upp en bild här.

Nej, lägg inte upp någon bild för tusan. Jag driver med din åsikt om att man blir feminist för att man är ful och att man är ful för att man är feminist. Lägg inte upp en bild, då kan du bli lika hånad som Ladyn.
Citera
2012-11-08, 21:58
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Nej, lägg inte upp någon bild för tusan. Jag driver med din åsikt om att man blir feminist för att man är ful och att man är ful för att man är feminist. Lägg inte upp en bild, då kan du bli lika hånad som Ladyn.

Tror du inte folk vill se mina lurviga ben och mina hårtussar under armarna? Min fina nosring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in