2012-11-10, 21:12
Medlem
vitnoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Här har du en fin tråd som tar upp hennes hat väldigt bra

Jo jag har läst tråden. Du får vara mer specifik.
Förövrigt är ju Lady Dahmer skitsnygg. Och smart och medveten. Det där med att ge sig på hennes utseende är ju bara så jävla patetiskt. Fan jag hade typ kunnat gifta mig med henne!
Senast redigerad av vitnos 2012-11-10 kl. 21:20.
Citera
2012-11-10, 21:25
Medlem
Vill knulla med Lady D:s hjärna. Visst, hon är snygg, men det är inget emot hur smart och vettig hon är. Rätt i fucking ALLT.
Vill trycka upp t-shirtar:
"Lady Dahmer har lärt mig allt jag kan".
Fast det bästa är att hon inte är någon äcklig övermänska; hon är mänsklig.
Citera
2012-11-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitnos
Förövrigt är ju Lady Dahmer skitsnygg. Och smart och medveten. Det där med att ge sig på hennes utseende är ju bara så jävla patetiskt. Fan jag hade typ kunnat gifta mig med henne!

I princip är alla attacker mot Lady Dahmer som person olyckliga. hon är bara ett så ypperligt fint exempel på hur man inte kan bli lycklig, och hur fel inställningen man kan ha i livet. Tror inte någon mamma eller pappa vill att fru Dahmer blir en förebild för deras son (eller dotter ). I fall jag inte missförstod något (vilket jag kanske gjorde) vill hon inte ens själv vara en förebild för sina egna barn.
Citera
2012-11-10, 22:43
Medlem
vitnoss avatar
Citat:
I princip är alla attacker mot Lady Dahmer som person olyckliga. hon är bara ett så ypperligt fint exempel på hur man inte kan bli lycklig, och hur fel inställningen man kan ha i livet. Tror inte någon mamma eller pappa vill att fru Dahmer blir en förebild för deras son (eller dotter ). I fall jag inte missförstod något (vilket jag kanske gjorde) vill hon inte ens själv vara en förebild för sina egna barn.

Men vaddå fel inställning? Och "inte kan bli lycklig"? Kan man inte engagera sig mot samhällets orättvisor och samtidigt vara lycklig menar du?
Hade jag haft barn så skulle jag bli jävligt glad och stolt om de hade sådana coola, starka, uppkäftiga och medvetna förebilder som LD. Det tror jag gäller många föräldrar.
Citera
2012-11-10, 22:49
Medlem
Misstänkte det.
Citera
2012-11-10, 23:36
Medlem
vitnoss avatar
Citat:
Misstänkte det.

Jag ställde några frågor till dig också, jag är mycket nyfiken på svaren
Citera
2012-11-10, 23:47
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Vad är en riktig kvinna respektive en riktig man? Förklara gärna!

En riktig kvinna har en vagina och försöker inte låtsas som något annat. En riktig man har en penis och försöker inte låtsas som något annat.

Könsrollerna finns med oss biologiskt och det borde inte vara en dödssynd att vilja bete sig typiskt kvinnligt/manligt då det tvärtom faktiskt bara gynnar alla inblandade.
Citera
2012-11-10, 23:50
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
En riktig kvinna har en vagina och försöker inte låtsas som något annat. En riktig man har en penis och försöker inte låtsas som något annat.

Könsrollerna finns med oss biologiskt och det borde inte vara en dödssynd att vilja bete sig typiskt kvinnligt/manligt då det tvärtom faktiskt bara gynnar alla inblandade.
Du har just skrivit under din egen dödsdom enligt feminazi.... Det finns INGA skillnader inom kön... Vi är inte man o kvinna det enda som skiljer oss är att hen kan föda barn... inget annat...
Citera
2012-11-11, 00:03
Medlem
Jag tycker folk ska få vara som dom är och inte få könsstrukturer nerkörda i halsen, det gälller även feminism..

Hah minns en gång när en "hen" som jag var på dejt med fråga om jag lekte med dockor som liten. Hon fick svaret ja och hennes världsbild rubbades. Vem är det som tror på könsstrukturer egentligen?
Tycker de mest har massa hycklare.
Citera
2012-11-11, 00:09
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda
Jag tycker folk ska få vara som dom är och inte få könsstrukturer nerkörda i halsen, det gälller även feminism..

Hah minns en gång när en "hen" som jag var på dejt med fråga om jag lekte med dockor som liten. Hon fick svaret ja och hennes världsbild rubbades. Vem är det som tror på könsstrukturer egentligen?
Tycker de mest har massa hycklare.
99% av alla kvinnor är emot detta...de vill vara kvinnor, och de vill att män är män... Men det är ju som vanligt att de som skriker högst märks mest. Problemet blir ju bara när LD med övriga inser att de kämpar för en omöjlig sak, det är då de blir farliga, och jag tror inte det är långt dit. Att skrika kvinnohat men samtidigt ha en tröja med ett avhugget manshuvud med texten fuck men, och samtidigt bli hyllad för det. Det säger ju en hel del om vart vi är på väg. Jag påstår att en kvinna är likställd en man idag, men feminazin ska på alla villkor ta över, de skall styra.
Citera
2012-11-11, 12:07
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine

Vad menar du med att man försöker låtsas som något annat? På vilket sätt?
Citera
2012-11-11, 13:28
Medlem
bitchtits89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitnos
Ni smällfeta, risiga misandri-kossor må vara en grupp för inbördes beundran men för oss med normal och sund smak är ni lika frånstötande äckliga som ni var när ni blev mobbade i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in