2012-05-29, 18:39
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Jag saknar den tiden d feminism stod fr rtten att vara feminin. Nr de kmpade fr att f vara topless p stranden, att gra det accepterat med kortkort. Osv osv.
Inte som idag d feminism str fr knlshet och kvinnans rtt att vara maskulin...

Snacka om att hitta p egna tolkningar p saker och ting....
Citera
2012-05-29, 18:42
Medlem
Detvardsjlvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Snacka om att hitta p egna tolkningar p saker och ting....
Finns mnga feministiska kvinnor (jmstlldhetsfresprkare kanske r en mer korrekt benmning) som r vldigt feminina, men de r inte s vanliga i Sverige.
Citera
2012-05-29, 18:47
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Finns mnga feministiska kvinnor (jmstlldhetsfresprkare kanske r en mer korrekt benmning) som r vldigt feminina, men de r inte s vanliga i Sverige.
Det r skillnad p att det finns feminina feminister och p att feminismen sttt fr en kamp fr rtten att vara feminin.
Senast redigerad av micro113 2012-05-29 kl. 19:08.
Citera
2012-05-29, 18:57
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Den moderna kvinnans tre nskningar: en gay vn, en svart bbis och en lesbisk lskarinna.
Frstr mig inte p detta med negerungar, vafan r det fr speciellt med dom?
Citera
2012-05-29, 19:02
Medlem
Detvardsjlvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det r skillnad p att det finns feminina feminister och p att feminismen nu sttt fr en kamp fr rtten att vara feminin.
Jag bara sa det, s du inte kommer och tror att alla feminister vrlden ver beter sig som svenska.
Citera
2012-05-29, 19:20
Medlem
lampross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Frstr mig inte p detta med negerungar, vafan r det fr speciellt med dom?
Madonna inledde trenden, Sandra Bullock kom efter och sist kom Carola. En hel epidemi m.a.o...

Men det ska tydligen vara negroida baby-barn. Asiater gr icke, indianer gr icke, eskimer gr icke. Nej black is the new black.

Kommer dock att tnka p en parodi hr, en viss tecknad tv-serie: En vstfamilj vill adoptera "en sydafrikansk unge", dock fr de inte det vntade etnogullet utan en tonrig vit sydafrikan... (Kommer inte p vad serien hette, svrgooglat.)
Citera
2012-05-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Jag hoppas att du ...fr din egen skull och vrldsfreden inte gr just det du antyder....ler

Kan du frska vara liiiite tydligare, tror du? Ska jag inte le, eller menar du ngot annat? Jag har alla tnder kvar och de r mina egna ocks!
Citera
2012-05-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Om jag fick en krona fr den frasen....

Det r bara det att s sger alla som inte har nt vettigt att komma med.

Jas, r det s mnga som sger att du nog r fr skr fr denna hrda vrld, TS? Det var vrst. Jag sa det ju p skoj men om det r s vanligt s r det kanske sant. Skaffa sig lite skinn p nsan?
Citera
2012-05-29, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Den moderna kvinnans tre nskningar: en gay vn, en svart bbis och en lesbisk lskarinna.

Kunde INTE ha sagt det bttre sjlv.
Citera
2012-05-29, 22:30
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Kan du frska vara liiiite tydligare, tror du? Ska jag inte le, eller menar du ngot annat? Jag har alla tnder kvar och de r mina egna ocks!

Ologiskt svamligt och obegripligt som vanligt men misstrsta inte kra du fr jag har rstat p dig s lycka till i tvlingen svergies gaaaaalnaste feminzt

Topic. bilden av den galn.... frlt moderna skall det vara feminizten/kvinnan ja se er runt p detta forum bland fanatiker och.... bilda er en egen uppfattning
Citera
2012-05-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Ologiskt svamligt och obegripligt som vanligt men misstrsta inte kra du fr jag har rstat p dig s lycka till i tvlingen svergies gaaaaalnaste feminzt

Topic. bilden av den galn.... frlt moderna skall det vara feminizten/kvinnan ja se er runt p detta forum bland fanatiker och.... bilda er en egen uppfattning

Min egen lilla fanclub!

Jo frstr du, jag undrade om du kunde uttrycka vad du sa p ett tydligare stt eftersom jag inte frstod. Det r ju dumt om det du sger inte gr fram? Mnga fina frolmpningar som kan g till spillo d.

I sista stycket verkar du vnda dig till en tnkt publik och inte till mig? Och mnga punkter blir det... fr du... gillar dem vldigt... mycket... tror jag.
Citera
2012-05-29, 23:29
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jas, r det s mnga som sger att du nog r fr skr fr denna hrda vrld, TS? Det var vrst. Jag sa det ju p skoj men om det r s vanligt s r det kanske sant. Skaffa sig lite skinn p nsan?
Jag har fortf inte sett nt vettigt frn dig, bara en massa antaganden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in