2025-07-29, 11:30
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Nån som vet om Artemis också höjt sina priser under sommaren? Många ställen har börjat med 100 som standard för 30 min utan några extra....
Citera
2025-07-29, 15:04
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Nån som vet om Artemis också höjt sina priser under sommaren? Många ställen har börjat med 100 som standard för 30 min utan några extra....
Sist jag var där för några veckor sedan så var det 90€ som vanligt för sex och sug (utan kondom).
Citera
2025-07-31, 15:38
Medlem
Fråga:

Har inte varit på Artemis på ett gäng år.

Då hade de en bankomat vid kassan för
att ta ut kontanter.

Finns den kvar ? 😎🇩🇪
Citera
2025-07-31, 20:18
Medlem
Ja den är kvar Var där för ca 6 månader sedan.
Citera
2025-07-31, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Fråga:

att ta ut kontanter.

Finns den kvar ? 😎🇩🇪
Min erfarenhet är att det då och då är slut på pengar i automaten. Det var även några år sedan jag var där så det kanske har ändrats, men jag skulle inte lita på att den funkar.
Citera
2025-07-31, 23:25
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Fråga:

att ta ut kontanter.

Finns den kvar ? 😎🇩🇪
Numera så har de 2st. Dock så var kursen sämre än inne istan så jag hade tagit ut där istället.
Citera
2025-08-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1111
hej allihopa...nu har det varit ca 4 besök på Artemis och listan ser ut så att jag kommer betygsätta tjejerna och därefter på slutet betygsätta länder....kände att jag gör så nu när listan innehåller 14 brudar...orkar inte dra detaljer på alla...har gjort det tidigare för några månader sedan,,, så jag kör litte annorlunda nu: betyg 1-10

Namn Land Betyg

Melina ...... Turkiet 7

Nora ...... Ungern 9 gör allt man önskar

Penny ...... Tyskland 6 gör ändå bra service faktiskt

Liljana ...... Tyskland/USA 7

Cleo ...... USA 8 social

Salda ...... Turkiet 2 akta er

Virginia ....... Ungern 10 Bäst helt enkelt

Shanaya ...... Ukraina 7

Manel ...... Tyskland 8 Trevlig som faaaan och mysig

Meg ...... Spanien 8 snygg som bara den .... ansikte som kropp

Melanie ...... Rumänien 8 social med service känsla

Alicia ...... Ungern 6

Katarina ...... Slovakien 7 blyg och trevlig

Zafira ...... Tyskland 9

Så ser listan ut...enligt mig så ligger Ungern på topp och Turkiet är i så fall längst ner i min tabell.

ha det bra allihopa,,, vill bara tillägga att alla ni som skriver på denna tråd är jäkligt trevliga...och man får faktiskt mycket bra info av er...tack.

Nu kommenterar jag ett väldigt väldigt gammalt inlägg men blir nyfiken här när jag läser listan. Har varit på artemis typ 15 gånger.
Undrar då om 2 brudar som skrivits här.

Meg och Melanie. Minns att jag träffade en brud som heter Meg eller nåt i den stilen, mörkblond tjej från Moldavien, efter pandeminn, men aldrig nån som heter Melanie. Däremot stämmer megs beskrivning ihop med "Melanie" efter att ha läst recensioner. så därför undrar jag om nån har koll på vem dessa är eller har träffat nån av dessa de senaste åren efter pandeminn?
Minns en gång på artemis så var det nån snubbe som snacka om att han skulle va med nån "Melanie", men träffade aldrig på nån tjej som hette Melanie den kvällen.
Däremot träffade jag nån som heter Meg.

Tacksam för svar.

Jag undrar även om nån varit där nyligen det var längesen nån skrev en recension här.
Citera
2025-11-16, 12:21
Medlem
inmurads avatar
Skulle egentligen ha åkt till Düsseldorf i oktober, men av olika anledningar fick jag ställa in.
Istället blev det en resa i helgen till Berlin och Artemis. Nedan följer en recension.

Kom till Artemis vid typ 13.45 på Lördagen Tog ett par smörgåsar och sen ut i loungen. Det slog mig att det var väldigt lite tjejer på plats. Under hela eftermiddagen var det många stunder när det inte var en enda tjej i loungen. Typ 20 män, och ingen eller kanske 1-2 tjejer. Men de var busy på rum skulle det visa sig. Bra dag för tjejerna med riktigt dåligt novemberväder, regnigt och blåsigt.

Såg Raissa gå omkring och hon kom fram någon gång, men jag sa maybe later 🙄 Hon är snygg, men inte så kul på rummet...

Första rummet blev rätt snart med Carolina. Hon sa hon var från Berlin, hon är svart, med halvblonderade typ rastaflätor (den tunna, flätade varianten). Enorma bröst, ganska smal men med en liten mage. Inte Raissa-fit, men ändå helt ok. Hon var trevlig och ett av mina mål var att vara med någon med stora silikonbröst. Hon var ok med att bli slickad också. Vi började med det, lite trist var att hon fejkade väldigt mycket. Fejkade en orgasm efter typ 1.5 minut. Jag känner nog att jag är helt ok på att slicka, men inte sååå bra haha. Sen owo och avslut i missionären.
Helt ok rum, men lite minus för övertydligt fejkande. 90+10 i dricks.

Chillade sedan i loungen. Fana kom fram ett par gånger. Varje gång frågade hon vad jag hette. Guldfiskminne. Har inget intresse av att gå med henne. En gång satte hon sig på soffarmstödet och la brösten mot mitt ansikte samtidigt som hon smekte min bröstvårta i hopp om att få mig att ändra inställning. Men till ingen nytta.

Strax efter jag kommit tillbaka från första rummet kom Shiva fram. Pratade lite, trots att hennes engelska inte var jättebra. Hon var tyska tydligen, men kanske inte, för hon pratade tydligen italienska också (vilket jag tror är rätt vanligt bland rumänskor). Men vi pratade lite kort och sa maybe later.
Later blev efter kanske 45 min efter att hon varit borta ett tag. Vi snackade lite och när hon visade sin piercade fitta (inte i fittan, typ precis över där springan börjar), så var jag inte svårövertalad. Men ändå lite osäker på om jag skulle kunna prestera. Hon sa att hon skulle bjuda på 1 minut i bion för att testa och det gick väldigt bra. Började kyssa mig och la min hand på fittan. Sen var jag såld.

Hon var väldigt pratig och rolig. Väldigt kort. Kanske typ 145. Svart hår, petit, fina a-b naturliga bröst, tight rumpa. Hade glasögon som jag inte tror hon behövde egentligen. Hon var också ok med slick, in fact sa hon "oh yes I love it". På rummet började vi där. Och det var tydligt att hon gillade det naturliga stön och rörelser, plus att jag kände att hon blev våt. Det tog nog typ 10-15 innan hon kom, vilket också gör att jag litar på det. Därefter owo, cowgirl och avslut i doggy. Riktigt bra rum med en kul tjej som passade väldigt bra kemimässigt. 90+30 i dricks.

Nu var väl klockan typ 16 och jag kände att det skulle bli svårt att orka med något mer innan middagen som serveras från kl 18. Efter att ha avstyrt ett par approacher fick jag sitta ganska ifred i soffan precis till vänster när man går in i restaurangen, min favorit chillspot.

Vanessa, svart, sjukt snygg brasilianska hade varit framme ett par gånger - alltid precis efter att jag varit på rum. Tänkte att jag skulle vänta på middagen, äta och sen söka upp henne.
Men vid 17.30 kom hon förbi, och jag kände mig ok redo så vi gick upp. Svart, ganska lång, 32 år, väldigt tight och tränad kropp. B-silikon tror jag. Hon var också ok med att bli slickad och vi började även denna gång med det. Jag på rygg, hon grenslande över mitt ansikte och det var tydligt att hon gillade det. Även här efter typ 10-15 min - orgasm (som jag litar på). Sen över till owo, och jag kände att jag nog inte skulle klara av att hålla erektionen för ett knull, så bad om cim istället. Vilket blev av efter att hon fått arbeta ganska hårt.

När vi var klara fortsatte vi (mest hon) att prata. Hon berättade om sitt liv, hur det är att jobba på fkk mm. Blev att vi pratade i typ en timme. Var ett givande samtal om många olika ämnen. Tyvärr var jag nog lite naiv, för taxametern gick 😂 Så det gick på typ 270€, vilket var typ allt jag hade kvar.

Sen blev det middag, stora köttbullar och potatismos, eller någon pastasås och pasta. Jag tog köttbullarna med pasta. Sen drack jag upp min öl och tog bussen till hotellet.

Nöjd och belåten, och några hundra € fattigare, men upplevelser rikare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in