Del tre
Dag två, fredag
Börjar dagen med att skutta fram på gatorna i Berlin glad i hågen och besöker flera olika chokladaffärer. Tittar igenom utbudet och funderar på vilken sorts choklad Madison föredrar. Jag höll på i lite över fyra timmar och tyckte att det var skitkul att göra den shoppingrundan.
Kvällen närmar sig och jag anländer till Artemis 20:00, ikväll får jag ett vitt band knutet runt handleden och det är en ganska ung tjej som räcker över morgonrocken till mig. Går och duschar för att sedan gå direkt ner till nedervåningen och hämtar läsk innan jag ger mig ut på upptäcksfärd, hittar en dörr som leder till en trappa utomhus som i sin tur leder till utomhussektionen. Några gäster och tjejer sitter och käkar, några badar i poolen / ligger i solstolarna. En kille ligger helt näck i en solstol och ser ut att ha det bra, plötsligt dundrar ett tåg förbi väldigt nära inpå Artemis och tågresenärerna får ju verkligen se allt och alla i utomhusdelen, inklusive den nakna soldyrkaren. Jag tror inte att jag någonsin kommer sola näck här.
Går igenom restaurangdelen och in i loungen på jakt efter Madison, försöker undvika ögonkontakt med alla tjejer som råstirrar på mig och istället försöker jag se på långt håll med attackblicken vart hon håller hus. Hamnar vid den bortre änden av huvudbaren och ignorerar alla tjejer runt omkring mig men jag kan inte se henne. Helt plötsligt kommer en hand upp och viftar i mitt ansikte och jag tittar ner, där sitter Madison. Jag hade ställt mig precis bredvid henne utan inse att det var hon som satt där. Hon tilltalar mig med mitt namn och undrar om jag har glömt bort henne, nej självklart har jag inte glömt bort dig, jag letade just efter dig. Däremot hade jag glömt bort vad hon hette 2 timmar tidigare vilket var lite pinsamt för mig.
Vi står och pratar med varandra en stund och det är riktigt nice, personkemin är riktigt bra, vi klickar och det känns som att vi har känt varandra i flera år. Efter en trevlig pratstund bestämmer vi oss för att gå till ett rum, hon väntar vid trappen medans jag går till mitt skåp och hämtar en påse med en chokladkaka jag har köpt till henne.
Inne på rummet tittar jag på henne och säger:
- You look very lovely this evening.
Hon sätter handen för munnen och kväver sitt skratt, leendes tittar hon på mig och säger:
- You´re sweet.
Jag drar upp en 20€ sedel och förklarar att det här är dricksen jag glömde att ge henne för gårdagen vilket hon tar emot motvilligt. Räcker över påsen och hon tar fram chokladkakan med apelsinsmak. God damn, leendet jag fick av henne kan jag leva på i 10 år. Jag går inte in på detaljer men jag kan berätta att den här gången var sessionen väldigt intim med betoning på väldigt, dock hade jag inte återhämtat mig från gårdagen varpå jag vill bryta efter 30 minuter för att vila. Vi bestämmer att vi ska fortsätta vid ett senare tillfälle när jag känner mig redo. Ner till skåpen och hon får 70€ av mig, puss på kind och in i duschen.
Hämtar en dricka i huvudbaren och sätter mig i loungen, dom flesta tjejerna jag ser var där på torsdagen också men nu är alla riktigt snygga tjejer förutom Madison borta. Får flera erbjudanden som jag avböjer, måste vila. Sitter och tittar på Madison med beundrande blick där hon sitter på sin vanliga plats i bortre änden av huvudbaren och avnjuter sin cigarett. Efter en stund ser jag hur hon blir uppraggad av en annan gäst och sen går dom mot trappan.
AJ! Vadfan var det där? Det där gjorde fan ont på riktigt i hjärtat att se. Oh shit, håller jag på att få känslor för henne? Inte bra, det här måste styras bort ASAP då det kommer inte bli ett lyckligt slut om jag inte kan kontrollera det här. Det var en reality check som hette duga, det här är ju trots allt hennes jobb och det finns ingen chans i helvete att jag får ha henne helt för mig själv. Bestämmer att bästa medicinen är att träffa en annan tjej ganska omgående.
Som på beställning kommer en ung blondin och sätter sig bredvid mig i soffan. Hon heter
Janni, 26 årig tyska som är körskollelärare på vardagarna och jobbar på Artemis på helgerna. Efter en trevlig pratstund föreslår hon att vi ska gå upp till ett rum and off we go. Det blir en del väntande då alla rum är upptagna. Jag trodde att det var ca 40 tjejer som jobbade den kvällen men enligt Janni var det minst 80. När det är mässdagar brukar det tydligen vara minst 120 tjejer på stället. Efter ca 5 minuters väntan blir ett rum ledigt åt oss. Hon undrar om jag känner till alla priser osv och undrar vad jag tycker om mm. När jag ligger där i sängen berättar hon stolt att hon har köpt nya tuttar och ställer sig på alla fyra över mig så jag får hennes bröst i mitt ansikte. Efter att ha lekt med brösten en stund hamnar vi en 69:a som varar i 30 minuter. Hon blir smått irriterad över att hon inte kan få mig att komma och muttrar om att hon aldrig varit med om att suga av någon i hela 30 minuter. Vi avbryter och hon får 80€ av mig varav 20€ är dricks för tapper insats.
Det känns inte som att det är någon idé att stanna kvar då jag kan inte ha mer sex, känner mig helt död i underlivet och drar tillbaka till hotellet istället.
Jag går inte mer till Artemis under min vistelse i Berlin och det är enbart för att jag visste att om jag gick dit igen så skulle jag kära ner mig i Madison och det skulle bli väldigt jobbigt att hantera senare.
Väl hemma i Sverige har jag fått tid att reflektera över mina besök på Artemis. Jag är glad över att jag gick dit då det är det häftigaste jag har upplevt, dock är jag lite sur på mig själv att väntade så många år innan jag gjorde slag i saken. Det är inget att fundera över, dä ä bar å åk.
Det kommer definitivt att bli ett återbesök för min del, håller på och sparar pengar för fullt då nästa gång ska jag försöka spendera en heldag på Artemis. Vet inte när nästa resa blir av men jag kommer garanterat att skriva om det här efteråt.