Citat:
Ursprungligen postat av
TheHandOfGod
Är väldigt nyfiken nu på din berättelse för jag tänkte åka dit om någon dag, tror du du får tid att skriva ihop snart så man vet om man bör avboka?
Citat:
Ursprungligen postat av
Polkagrissamurajen
Jag var där i fredags og du måste inte avboka. Vet inte vad mannen fick uppleva men tyckte det var lite som förut. Möjligen att runt 02-03 var typ 100 (16 år jubileum) killar inte så många tjejer...så dra dit vid 14.00/15.00 så får du mer ut av dagen
Kan börja med att säga att jag varit på Artemis åtminstone 25 gånger. Sista gången innan pandemin var i januari 2020. Första gången efter det var nu i fredags på 16-års-jubileet. När jag anlände i fredags vid 18:30 fanns det inte en enda tjej som jag ville gå på rum med på plats. De som fanns på plats var tjejer som "jobbat" där i många, många år och som jag inte vill gå på rum med ens om det är gratis. Nu kanske jag är ovanligt kräsen, men så är det i så fall. Dessutom var det säkert 200 badrockar där, förmodligen fler, och fler anlände kontinuerligt under kvällen, så ration tjejer/gubbar var bedrövlig.
Ingen av mina favorittjejer fanns där, och de dök inte upp senare heller. Jo förresten, en av dem dök upp, hon är väl på ca plats 5 på min "lista", men hon var bokad i timmar med en kund som bara satt och pratade med henne i barrummet. Dock hade hon blivit ännu smalare än hon var redan för två år sedan och inte längre lika attraktiv, i mina ögon.
Jag valde att åka till jubileet då jag tidigare haft mina bästa upplevelser just på jubileumsdagar eftersom jag gillar när tjejerna har klänningar på sig. Har varit på tre st. jubileum tidigare och aldrig har det varit så få tjejer och så många män som denna gång. Tvärtom har gällt.
Jag hade dock tur, då jag i princip bestämt mig för att lämna dök det upp 2 st tjejer vid värdeskåpen som jag känner sedan tidigare och som är OK vad gäller utseende och service. Jag valde då att tillbringa 90 minuter med dem på rum så det "räddade" ändå kvällen.
Jag lämnade A vid 22:00 då det bara fylldes på med män.
Jag var där även på lördagen och då var det bättre vad gäller män d.v.s. det var få av dem där. Dessvärre var det även denna dag väldigt få tjejer. Bara det gamla vanliga gänget som jag inte vill ha sex med var på plats. Jag lämnade vid 18:00 kanske blev det bättre senare.
Som jag ser det är det betydlig bättre att åka till Frankfurt i dagsläget där man har åtminstone fyra st. FKK att välja mellan, dels med tanke på det låga antalet tjejer på plats på A, dels med tanke på att det numera tar en timme och tjugo minuter att ta sig från gaten på BER till Westkreuz.