2021-10-02, 14:32
Medlem
Är på plats nu, idag skrev jag A*ders Ygema* i kontaktformuläret.
Citera
2021-10-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Jag var också der igår Hörde ett par svenskar så då var du antagligen en av dom Var en ganska special kväll igår. Inte haft sex på typ 2 år

Var inte jag då jag inte pratade Svenska någon gång

Vilka tjejer gick du på rum med ?
Citera
2021-10-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Var inte jag då jag inte pratade Svenska någon gång

Vilka tjejer gick du på rum med ?

Blev en 70 E med Averil (tror jag hon heter). Haade på sig svart åtsittande klänning, rött hår och röda läppar. Hat varit med henne 7 -8 ggr innan så vi har bra tone. Sedan blev det Lydia (tror jag hon heter, fan så dålig på namn). Blond liten tjej, med lite speciell mun (som jag tyckte var sexigt). Hon hade på sig gul kort klänning med otroligt stor urigning. Sedan blev det en till Averil igen med BDSM som extra. Örfilade mig ganska så hårt att de svartnade för ögonen ett par gånger. Spottade mig i munnen (ultimata testen på att vaccinet fungerar)..rev mig över hela kroppen så det kom lite blod fram.

Haha..efter 20.00 så sket ju typ alla att bära mask.
Nice med gratis öl i någon timma och lyckades nog få i mig 1 flaska av den gratis champagne som delades ut ved 20.00. Förstod inte riktig va de sade när de hade dom talen men blev lite rörd då jag såg fin stämning det var mellan tjejerna och cheferna. Var en speciell kväll.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2021-10-02 kl. 15:18.
Citera
2021-10-03, 16:04
Medlem
Citat:
Är på plats nu, idag skrev jag A*ders Ygema* i kontaktformuläret.

Hur var dina dagar på Artemis?
Citera
2021-10-03, 16:57
Medlem
Katastrofalt dåliga, kan inte rekommendera någon att åka hit i dagsläget.
Är du kvar i Berlin? (jag flög hem idag)
Citera
2021-10-03, 17:28
Medlem
Citat:
Katastrofalt dåliga, kan inte rekommendera någon att åka hit i dagsläget.
Är du kvar i Berlin? (jag flög hem idag)

Vad hände då?

Nej, på lördag blev det fetishfest (Wasteland Berlin) til kl 07.00 på morgonen och sedan tåg till Prag ved 09.00. Så nu skall vi utforska vad det erbjudandet här i dessa tider
Citera
2021-10-03, 17:48
Medlem
Citat:
Vad hände då?

Nej, på lördag blev det fetishfest (Wasteland Berlin) til kl 07.00 på morgonen och sedan tåg till Prag ved 09.00. Så nu skall vi utforska vad det erbjudandet här i dessa tider

Ska skriva när jag har mer tid. Hade i och för sig en 90-minuters session med två tjejer samtidigt som jag varit med förut, det var bra spenderade pengar, men såklart dyrt.

För övrigt var besöken bortkastad tid och pengar.
Citera
2021-10-04, 08:37
Medlem
Det är väldigt synd att Tegel stängde. Fördelen med närhet mellan flygplatsen och Artemis är nu bara ett minne blott tyvärr. Nu tar det lååång tid att ta sig till Artemis från BER. Flyger man med easyjet ankommer man vid gate A37-38. Därifrån tar det 20 minuter (!) att gå till plattformarna där tågen in till Berlin avgår. Tågen tar sedan en timme (plus-minus några minuter) till Westkreuz.
Citera
2021-10-05, 21:58
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:
Ska skriva när jag har mer tid. Hade i och för sig en 90-minuters session med två tjejer samtidigt som jag varit med förut, det var bra spenderade pengar, men såklart dyrt.

För övrigt var besöken bortkastad tid och pengar.

Är väldigt nyfiken nu på din berättelse för jag tänkte åka dit om någon dag, tror du du får tid att skriva ihop snart så man vet om man bör avboka?
Citera
2021-10-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
Är väldigt nyfiken nu på din berättelse för jag tänkte åka dit om någon dag, tror du du får tid att skriva ihop snart så man vet om man bör avboka?

Jag var där i fredags og du måste inte avboka. Vet inte vad mannen fick uppleva men tyckte det var lite som förut. Möjligen att runt 02-03 var typ 100 (16 år jubileum) killar inte så många tjejer...så dra dit vid 14.00/15.00 så får du mer ut av dagen
Citera
2021-10-06, 01:34
Medlem
Är det värt att åka dit nu? är det som det var innan c*rona?
Hur många brudar är där uppskattningsvis? Hoppas det minst finns 40-50 brudar iaf.
om ni bortser från jubileumsfesten för tror det var många fler än normalt då. Ni som varit där andra dagar än jubileumsfesten, hur många horor finns där i snitt nu i dagsläget?
Jag var där sist mars 2020 precis innan det blev en "pandemi" och all lockdown och skit började. Fan vad jag saknar det. Om man visste vad som komma skall sista gången man var där, ja då skulle jag tagit med mig minst 1000 euro extra och knullat skiten ur brudarna den gången.
Är Virginia kvar? Och Viktoria?
En av brudarna jag var med där första gången jag var där hette Jasmine och var blond. Alltså jag tänker fan på henne fortfarande hon var helt fantastiskt på alla sätt och vis riktig GFE. Hoppas hon är kvar? andra och tredje gången jag var där letade jag efter henne men tyvärr såg jag inte henne.

Fan vad jag saknar detta ställe alltså. Är inne på forumet och kollar minst 60-70 gånger per dag, det är beroendeframkallande. Ärligt talat alltså, det är fan paradiset. Att kunna dissa och välja och vraka mellan modell-liknande / porriga tjejer som man inte ens kan drömma om i verkliga livet... det är en jävligt mäktig känsla. Fan vad jag HATAR extremfeministhororna i Sverige som har gjort landet till vad det är nu, och deras idiotiska regler om prostitution i Sverige.
Omöjligt att fixa tjejer i Sverige. Om man inte är populär/ kriminell typ/ eller är en fuck boy/ bad boy som dessa idiotiska tjejer i min ålder dras till, så är man fucked. Om man inte blir bjuden till fester eller får kontakt med tjejer, då är man tvingad till ett liv i celibat. Inte undra på att skitmånga unga män i Sverige mår dåligt (mig inkluderat). Feminism är en globalistisk ideologi. De har medvetet gjort om samhället till hur det är nu för att få en befolkning som är lättare kontrollerad med fjolliga och feminina/svaga män. Är så sjukt trött på samhällsutvecklingen och allt annat dessa globalist jävlar har skapat. Många män lever i misär och ensamhet, samtidigt som kvinnor är sjukt mer promiskuösa än förr.
Senast redigerad av thisisnotniceatall 2021-10-06 kl. 01:45.
Citera
2021-10-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod

Citat:
Jag var där i fredags og du måste inte avboka. Vet inte vad mannen fick uppleva men tyckte det var lite som förut. Möjligen att runt 02-03 var typ 100 (16 år jubileum) killar inte så många tjejer...så dra dit vid 14.00/15.00 så får du mer ut av dagen

Kan börja med att säga att jag varit på Artemis åtminstone 25 gånger. Sista gången innan pandemin var i januari 2020. Första gången efter det var nu i fredags på 16-års-jubileet. När jag anlände i fredags vid 18:30 fanns det inte en enda tjej som jag ville gå på rum med på plats. De som fanns på plats var tjejer som "jobbat" där i många, många år och som jag inte vill gå på rum med ens om det är gratis. Nu kanske jag är ovanligt kräsen, men så är det i så fall. Dessutom var det säkert 200 badrockar där, förmodligen fler, och fler anlände kontinuerligt under kvällen, så ration tjejer/gubbar var bedrövlig.

Ingen av mina favorittjejer fanns där, och de dök inte upp senare heller. Jo förresten, en av dem dök upp, hon är väl på ca plats 5 på min "lista", men hon var bokad i timmar med en kund som bara satt och pratade med henne i barrummet. Dock hade hon blivit ännu smalare än hon var redan för två år sedan och inte längre lika attraktiv, i mina ögon.

Jag valde att åka till jubileet då jag tidigare haft mina bästa upplevelser just på jubileumsdagar eftersom jag gillar när tjejerna har klänningar på sig. Har varit på tre st. jubileum tidigare och aldrig har det varit så få tjejer och så många män som denna gång. Tvärtom har gällt.

Jag hade dock tur, då jag i princip bestämt mig för att lämna dök det upp 2 st tjejer vid värdeskåpen som jag känner sedan tidigare och som är OK vad gäller utseende och service. Jag valde då att tillbringa 90 minuter med dem på rum så det "räddade" ändå kvällen.

Jag lämnade A vid 22:00 då det bara fylldes på med män.

Jag var där även på lördagen och då var det bättre vad gäller män d.v.s. det var få av dem där. Dessvärre var det även denna dag väldigt få tjejer. Bara det gamla vanliga gänget som jag inte vill ha sex med var på plats. Jag lämnade vid 18:00 kanske blev det bättre senare.

Som jag ser det är det betydlig bättre att åka till Frankfurt i dagsläget där man har åtminstone fyra st. FKK att välja mellan, dels med tanke på det låga antalet tjejer på plats på A, dels med tanke på att det numera tar en timme och tjugo minuter att ta sig från gaten på BER till Westkreuz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in