Citat:
Ursprungligen postat av
Mannen1111
hej allihopa...nu har det varit ca 4 besök på Artemis och listan ser ut så att jag kommer betygsätta tjejerna och därefter på slutet betygsätta länder....kände att jag gör så nu när listan innehåller 14 brudar...orkar inte dra detaljer på alla...har gjort det tidigare för några månader sedan,,, så jag kör litte annorlunda nu: betyg 1-10
Namn Land Betyg
Melina ...... Turkiet 7
Nora ...... Ungern 9 gör allt man önskar
Penny ...... Tyskland 6 gör ändå bra service faktiskt
Liljana ...... Tyskland/USA 7
Cleo ...... USA 8 social
Salda ...... Turkiet 2 akta er
Virginia ....... Ungern 10 Bäst helt enkelt
Shanaya ...... Ukraina 7
Manel ...... Tyskland 8 Trevlig som faaaan och mysig
Meg ...... Spanien 8 snygg som bara den .... ansikte som kropp
Melanie ...... Rumänien 8 social med service känsla
Alicia ...... Ungern 6
Katarina ...... Slovakien 7 blyg och trevlig
Zafira ...... Tyskland 9
Så ser listan ut...enligt mig så ligger Ungern på topp och Turkiet är i så fall längst ner i min tabell.
ha det bra allihopa,,, vill bara tillägga att alla ni som skriver på denna tråd är jäkligt trevliga...och man får faktiskt mycket bra info av er...tack.
Nu kommenterar jag ett väldigt väldigt gammalt inlägg men blir nyfiken här när jag läser listan. Har varit på artemis typ 15 gånger.
Undrar då om 2 brudar som skrivits här.
Meg och Melanie. Minns att jag träffade en brud som heter Meg eller nåt i den stilen, mörkblond tjej från Moldavien, efter pandeminn, men aldrig nån som heter Melanie. Däremot stämmer megs beskrivning ihop med "Melanie" efter att ha läst recensioner. så därför undrar jag om nån har koll på vem dessa är eller har träffat nån av dessa de senaste åren efter pandeminn?
Minns en gång på artemis så var det nån snubbe som snacka om att han skulle va med nån "Melanie", men träffade aldrig på nån tjej som hette Melanie den kvällen.
Däremot träffade jag nån som heter Meg.
Tacksam för svar.
Jag undrar även om nån varit där nyligen det var längesen nån skrev en recension här.