Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag är ingen jurist, men på vilket sätt menar du att man skulle få in Jan Helin under ed i rättegången?
Se på vilken rättegång som helst. Det är så här det går till. Ska ABB ha speciella rättigheter att uttrycka sig bara för att han har utfört just dessa handlingar och har just dessa åsikter?
Nu är det ju också skillnad på kriminella. Breivik hade ett motiv för det han gjorde medan många andra brottslingar är bara sjuka. Han har ju faktiskt rätt i att Europa håller på att Islamiseras, hur media ljuger för oss och att man vill utrota alla vita.
Kulturmarxist har rätt i mycket av de han säger om Breivik. Det roliga är ju att dom vill till vilket pris få Breivik att framstå som ett psykfall men det är precis motsatsen av vad han är. Det hade ju varit bekvämare för PK-hororna ifall han varit psykiskt sjuk, för då hade ingen lyssnat.
Hade kritiker till invandringen fått komma till tals för längesen så hade det här aldrig hänt. Blir så förbannad på de som styr. Det är enligt FN förbjudet att avsiktligt förstöra ett land men alla länder i västvärlden håller på att dra ner sig i skiten med massinvandringen.
Blir nog snart så att man sticker till Schweiz eller Japan. Där kan ju folk åtminstone få göra sina röster hörda och få tänka fritt.
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterjacka
Är du seriös? Tycker du att det är vidrigare än att mörda 77 personer? Är du dum i huvudet?

Media och politiker censurerar och tystar ned saker som sker är banne mig mycket värre än att någon mördat 77 personer i protest mot detta. Censurerna orsakar fler dödsfall än vad Breiviks lilla "terrordåd" har gjort. Hade vi verkligen levt i en demokrati där yttrandefrihet råder, så hade Breiviks lilla terrordåd aldrig genomförts. Terror tar man till som sista utväg för att göra sin röst hörd.
Jag skulle inte se något problem om det svenska folket bestämde i Sverige istället för politikerna. Demokrati och självständighet är ju vad Sverige framför allt behöver.
Citat:
Ursprungligen postat av StayHuman.Vittorio
Du måste förstå att alla inte delar uppfattning av "sanning" som du. Har du inte räknat ut det ditt pucko?
Då bör du även veta om att Censur är inte yttrandefrihet eller sanning. Det är något som är vinklat, vad är det för värld du lever i om du tror på allt som du hör?