Att dom börjar med en halvtimmes paus var då ingen höjdare för oss som jobbat natt

Vill bara se en liten del utav det. Vill nog mest bara se om han är nervös, kroppsspråket och sådant. Om han ler. Om han säger något olämpligt och blir avbruten. Väldigt synd att man inte får HÖRA det.