Citat:
Ursprungligen postat av Dr-Watson
Aftonbladet:
Citat:
– Hon har inte fått något besök utan man har försökt få till det. Jag vet att det har varit strul mellan Åsa och polisen, säger sambons advokat Ulf Klementsson.
Enligt advokaten har det både varit tal om telefonsamtal och besök.
– Att skylla på att jag inte svarar i telefon är inte acceptabelt med tanke på min situation, skriver Åsa i anmälan.
Stoppa pressarna! Strul mellan Dråsa och polisen!!!!!!!! Har vi hört det förut? Dråsa brukar tydligen alltid vara mer upptagen av att skriva debattartiklar eller JO-anmälningar istället för att samarbeta med polisen. Är detta ett moget beteende värdigt en läkare?
Hon har ringt flera gånger om sin laddare och annat småkrafs. Uppskattar värdet på det beslagtagna till:
1: Dong: 300 SEK så ingår gratis kontant bredband i en månad. Eller kontakta TRE och få en ny.
2: Kameraladdare: 500 Sek
3: Kompaktkamera: 1500 Sek
4 2 x hårddisk: 2200 sek
Totalt: 4500 SEK. Lite Anita-Lindblom-varning på att gräva ned sig för det tycker jag. Dråsa äger ju hus och företag i mångmiljonklassen och dessutom kommer grejerna tillbaka senare då de knappast kommer att förverkas av staten.
Hon verkar ha lagt ned betydligt mindre kraft på att få till ett möte med Dr Brasa. Att svara i telefon bara för att man är ensamstående småbarnsmamma? Nej det förstår vi ju att det inte är möjligt. Ringa upp ansvarig person för att avtala en tid för besök går inte heller, hon är ju faktiskt småbarnsförälder och har viktigare saker för sig!
Varför har Dråsa så svårt med poliser? Drillad av Dr Brasa? Lik i garderoben?
Är det inte minst sagt anmärkningsvärt att hon inte ens ringt Dr Brasa? Vad är dråsa för fräckt litet stycke egentligen? Är hon månne redan på väg till nästa sugar daddy? Om så är fallet får vi utgå från att det är en man som umgås med avancerade mediala varumärkessjälvmordsplaner.