2012-01-20, 23:58
Medlem
TomBombadill74s avatar
Tungt, tror ni att "Carrier Unlock" kommer att fungera? Tveksamt, och då är det ingen riktig idé att jailbreaka enligt mig.
Citera
2012-01-21, 00:03
Medlem
Undrar också om man kan få det att funka via Windows på något sätt? Vill inte vänta
Citera
2012-01-21, 00:22
Medlem
Physicists avatar
Det kommer ju självklart, men om du är så desperat kan du emulera mac på en pc och installera det där. Men jailbreaken till PC är nog ute idag i alla fall.
Citera
2012-01-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAEKERT
Undrar också om man kan få det att funka via Windows på något sätt? Vill inte vänta

Det är väl bara att låna en polares mac-dator nu mitt i natten eller vänta ett par timmar....
Citera
2012-01-21, 00:26
Medlem
Physicists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twins11
Det är väl bara att låna en polares mac-dator nu mitt i natten eller vänta ett par timmar....

Eller varför införskaffa sig en mac imorgon , finns mycket fördelar med det faktiskt, oavsett om jag också har en PC som komplement så använder jag mest macen, går ju programmera på den med.
Citera
2012-01-21, 00:32
Medlem
Laserturkens avatar
Gick över till grannen redan ikväll då han spelade så hög musik. Han öppnade i kalsongerna med en flaska sprit i näven och såg rätt sur ut.

Jag började prata om Absinth och då såg han genast gladare ut och släppte in mig. Fick använda hans mac en stund och nu har jag jailbreakat min padda!!!
Citera
2012-01-21, 00:59
Medlem
dejvan220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laserturken
Gick över till grannen redan ikväll då han spelade så hög musik. Han öppnade i kalsongerna med en flaska sprit i näven och såg rätt sur ut.

Jag började prata om Absinth och då såg han genast gladare ut och släppte in mig. Fick använda hans mac en stund och nu har jag jailbreakat min padda!!!
Haha underbart, avundsjuk man blir då Vill också ha en granne med mac! Nåja får väl behärska mig och vänta på windows versionen
Citera
2012-01-21, 01:07
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Haha underbart, avundsjuk man blir då Vill också ha en granne med mac! Nåja får väl behärska mig och vänta på windows versionen
Du vill inte ha min granne, tro mig, han är säkert ensam orsak till att priset på bostadsrätter i min fastighet har gått ner. När jag gick så lät han sin ytterdörr stå öppen "utifall att det vill komma fler grannar på besök och använda datorn"...han satt då i kalsongerna framför TVn.

Sitter redan och tankar från Installous och imorgon så blir det massa härliga tweaks från Cydia.
Citera
2012-01-21, 03:08
Medlem
iSnickerss avatar
Jag behöver en Mac.
Citera
2012-01-21, 07:13
Medlem
towbs avatar
Har sovit på saken men har fan inte blivit mycket klokare på vad nästa steg är. Kan någon jailbreak-veteran skicka mig i någon vettig riktning? Har plockat bort TELIA, miniräknaren osv och har fem appar i dockan.

För här är väl knappast anledningen till att folk är så jävla ivriga på att jailbreaka:
http://f.cl.ly/items/2634440K030t1C1b1b1q/bild.PNG

Citera
2012-01-21, 11:26
Medlem
Oboros avatar
Ah iphonen jailbreakad. Laddade ner alla gamla pokemonspel och spela. Synd att appen drar ner lika mycket batteri som när man surfar på Safari:/
Citera
2012-01-21, 12:25
Medlem
Baechus avatar
Någon som upplever att det tar extremt lång tid att jailbreaka med absinthe? Suttit och stirrat på "Beginning jailbreak, this may take a while..." i strax över en timme. Samma sak när jag testade inatt och då kraschade programmet efter ett tag vilket resulterade i att alla bilder försvann från kamerarullen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in