2012-01-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Funkade för mig direkt. Hittar den iPhone eller? Du kan ju testa att starta om och dra ut sladden och så där. Nackdelen med att vara först på bollen är att man inte kan googla fram lösningen på ett problem
Kör på iPaden Skall prova nu.

Sant
Citera
2012-01-20, 19:29
Medlem
Laserturkens avatar
Enda gången man önskat att man kört mac.
Citera
2012-01-20, 20:30
Medlem
alroberts avatar
verkade ju på sidan som att windows verisionen skulle komma ut rätt snart efter..

nån som har en updatering?

sitter och refreshar pod2g's blog och twitter + musclnerds twitter och iphone dev blog så hoppas inte jag missart
Citera
2012-01-20, 20:38
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
verkade ju på sidan som att windows verisionen skulle komma ut rätt snart efter..

nån som har en updatering?

sitter och refreshar pod2g's blog och twitter + musclnerds twitter och iphone dev blog så hoppas inte jag missart
Tror det finns risk att den dröjer några dagar faktiskt...
Citera
2012-01-20, 20:48
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laserturken
Tror det finns risk att den dröjer några dagar faktiskt...
Citat:
the iPhone 4S / iPad 2 jailbreak is out. Mac OSX version first, windows version will follow quick.

för mig är quick 5-60min inte några dagar
Citera
2012-01-20, 20:50
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
för mig är quick 5-60min inte några dagar
Samma här...men jag tror faktiskt det dröjer längre tid än så.

Det finns inget skäl att tro att man håller på windowsversionen längre än nödvändigt utan det troligaste är att windowsversionen inte är färdigkodad ännu.
Citera
2012-01-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Funkade för mig direkt. Hittar den iPhone eller? Du kan ju testa att starta om och dra ut sladden och så där. Nackdelen med att vara först på bollen är att man inte kan googla fram lösningen på ett problem

Absinth-appen är bara vit? kör ipad jailbreaket har gått felfritt fram tills nu någon som har haft samma problem?
eller tar det lång tid för den?

gick ur appen utan att något hänt på 10 min gick in på inställningar satte på vpn fick upp skylten att de va fel på det sen starta den om cydia låg på springboard och nu installerar jag sbsettings så hoppas det funka!
respringad sbsetting funkar jag är nöjd!
Citera
2012-01-20, 22:15
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harden
respringad sbsetting funkar jag är nöjd!
Så jävla kul för dig då.

Imorgon är det jag som går och bankar på hos min illaluktande obehaglige granne och använder hans mac-dator.
Citera
2012-01-20, 22:43
Medlem
Jag har haft problem men Installous i flera dagar nu, API error och Invalid IPA står det på nio av tio appar. har jailbreakat om, installerat om ALLT, men ändå ingen bättring...
Har samma fel på 2 till som jag nyss kört ett JB på. Har iPhone 4 med iOs 5.0.1 på alla, jailbreakat med Redsn0w....
Citera
2012-01-20, 23:44
Medlem
kNarkluders avatar
Jailbreak 4S UTE

Hej alla!
http://iphoneguiden.se/guide-jailbreaka-iphone-4s-och-ipad-2-ios-5-0-1-med-absinthe/
Nu är jailbreak till 4S med 5.0.1 ute

Bara till mac hitills Någon som vet/hur man kan få det fungera till windows?
Citera
2012-01-20, 23:48
Medlem
Detta här jag väntat på länge. pod2g, en av de som jobbat med jailbreaken, säger via twitter att windows versionen kommer väldigt snart, och i hans ögon är det oftast inom 3 dagar.
Citera
2012-01-20, 23:49
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Hej alla!
http://iphoneguiden.se/guide-jailbreaka-iphone-4s-och-ipad-2-ios-5-0-1-med-absinthe/
Nu är jailbreak till 4S med 5.0.1 ute

Bara till mac hitills Någon som vet/hur man kan få det fungera till windows?
Finns stora jailbreak trådar, du får helt enkelt köpa dig en Mac eller vänta som oss andra på att den släpps till Windows vilket borde vara inom nån/några dagar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in