2012-01-23, 15:14
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fefferoni
Aldrig mer tren fy fan. Mådde riktigt dåligt på det. Klarade bara av 3 veckor på tren a. Rejäl ångest och hat mot allting. Riktigt jävla gift för min kropp. Jag lärde mig värdesätta vikten av välmående och god hälsa under en kur. För min del så bygger jag hellre och mår bra än bygga och må skit

Ja det är väldigt individuellt det där med tren.
Jag drabbas också av fet ångest och hat mot allting, precis som du säger.
Störde mig på allt och alla. Aggresioner och humör på det också.
Medans jag inte fick en enda svettning och knappt några mardrömmar som många får.

Men jag måste vara dum i huvet som lik förbannat kör tren ändå.
Måste vara effekten det ger
Citera
2012-01-23, 17:07
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
En jävla rolig grej har börjat hända, jag har börjat drömma vackra romantiska kärleks drömmar på nätterna,haha det är sommarängar blommor och bin och jag är så kär, drömmer mest om gamla ex, haha jag trodde det skulle vara mardrömmar, dom kanske blir elaka snart

Hehe låter som sköna drömmar ändå. Men det sägs väl att man får "skumma" drömmar, dvs behöver inte vara mardrömmar utan vad som helst, bara att dom är lite.. annorlunda?
Citera
2012-01-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Hehe låter som sköna drömmar ändå. Men det sägs väl att man får "skumma" drömmar, dvs behöver inte vara mardrömmar utan vad som helst, bara att dom är lite.. annorlunda?

Otroligt skumma men samtidigt väldigt verkliga på nåt sätt, svårt att förklara.
Du vet såna drömmar man kan gå en hel dag och fundera på varför man drömt dom och
vad dom skulle kunna betyda.

Tren är ett jävligt fint preparat för vissa medans det är rena råttgiftet för andra.
Jag har sån där "hat-kärlek", jävligt fina ökningar,styrka, schysta ådror men samtidigt så har det börjat fucka ur mitt psyke totalt på senaste tid.
Citera
2012-01-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin

Man undrar verkligen var saker och ting kommer ifrån. Många ggr vakna man på morgonen och fick tänka efter ifall man hade gjort dessa saker på riktigt. Drömde allt ifrån ex(verkar vara jäkligt vanligt? Haha), hur Bandidos logga skulle se ut(bara Gud vet varför) till att springa ifrån 100-tals tjurar i typ Spaniens gator.. Dock hade jag som ja sa tidigare aldrig mardrömmar, mer väldigt annorlunda och roliga då man verklign var "där"..

Mvh
Citera
2012-01-23, 20:44
Medlem
Hur är det med libidon på tren?
Citera
2012-01-23, 21:48
Medlem
Jag får riktigt mycket närvaro i drömmarna på GHRP-6, ömsom mardrömmar, ömsom schyssta drömmar. Någon som kombinerat peptider med tren och vet om 1+1=3..
Citera
2012-01-23, 21:51
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheelz1
Hur är det med libidon på tren?
Ökad för vissa, försämrad för andra.

/Glomgold
Citera
2012-01-24, 22:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Fråga: Satte 100mg tren a igår, aldrig provat innan.
Gymmet idag gick INTE bra! Skenande puls, torr i munnen som att jag tagit effe lr nåt och det tog tid att syresätta mig mellan seten... Kändes typ som jag rökte sammtidigt som jag vilade...

Det kan väl inte ha med trennet att göra? Bieffekter efter 24 timmar verkar ju konstigt!?
Råkade iof ta 100mg dbol ist för 50mg idag men tror knappast det har med det att göra...

Hoppas detta inte är nån slags förkänning på vad trennet har att bjuda på, blir svårt att älska det isf..
Citera
2012-01-24, 23:24
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Fråga: Satte 100mg tren a igår, aldrig provat innan.
Gymmet idag gick INTE bra! Skenande puls, torr i munnen som att jag tagit effe lr nåt och det tog tid att syresätta mig mellan seten... Kändes typ som jag rökte sammtidigt som jag vilade...

Det kan väl inte ha med trennet att göra? Bieffekter efter 24 timmar verkar ju konstigt!?
Råkade iof ta 100mg dbol ist för 50mg idag men tror knappast det har med det att göra...

Hoppas detta inte är nån slags förkänning på vad trennet har att bjuda på, blir svårt att älska det isf..

Nu vet jag inte om du känner trenet så snabbt, men på 7-10 dar bör du göra det. Flåsig som faan blir jag iallafall, står och flämtar mellan seten så det låter ju lite som du beskriver det. Du kommer älska det så fort ådrorna du aldrig tidigare sett spricker fram och vikterna skjuter iväg =)

/Glomgold
Citera
2012-01-24, 23:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Nu vet jag inte om du känner trenet så snabbt, men på 7-10 dar bör du göra det. Flåsig som faan blir jag iallafall, står och flämtar mellan seten så det låter ju lite som du beskriver det. Du kommer älska det så fort ådrorna du aldrig tidigare sett spricker fram och vikterna skjuter iväg =)

/Glomgold
Hehe, ja det låter ju iof härligt!
Känner att jag börjar bli lite snorig så det kanske bara är nåt skit i kroppen jag kände av, annars kanske jag får sänka dosen lite...
Citera
2012-01-24, 23:34
Medlem
ifbbpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hehe, ja det låter ju iof härligt!
Känner att jag börjar bli lite snorig så det kanske bara är nåt skit i kroppen jag kände av, annars kanske jag får sänka dosen lite...

Vad blir dosen ?
Citera
2012-01-25, 00:09
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifbbpro
Vad blir dosen ?
Kör på med 100mg/eod känns det mycket när det kommer igång kanske jag sänker till 75mg/eod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in