2015-12-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lite kul läsning och tren.
http://www.ergo-log.com/how-safe-is-trenbolone.html
Jag fortsätter på din väg här.

Det finns ett fåtal relativt nya studier på tren. Resultaten är överraskande, vill jag påstå. Tren målas ofta upp som en av de farligaste av alla AAS-preparat. Kanske är det inte riktigt hela sanningen?

Här är tre st jag hittar på rak arm:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25554582
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26584015
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266670
Citera
2015-12-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Tren på deff kan nog vara fördelaktigt då man är så jävla stark på det. Men för en hobbybyggare är det nog mer en smaksak. Kanske som en övergång för att känna på bägge? Alltså köra tren i slutet av deffen samt början av bulken.

Hmm bra idé faktiskt, jag har legat på susta och testo ett bra tag så det känns inte händer speciellt mycket längre. Jag funderar också på ta bort byta ut ngt av susta eller testa mot annan ester. Men ditt förslag att köra trenet som övergång är ngt jag kanske testar.
Mvh
Citera
2016-01-26, 21:10
Medlem
mrsnowmans avatar
En fundering kring Trenhosta. Verkar finnas lite olika skolor där det påstås att det har att göra med hur snabbt man injeserar eller att det har att göra med om man får kontakt med en ven så det kommer ut i blodet och sedan ställer till det i lungorna. Användare rekommenderar att man inte ska "smörja"nålen genom å trycka ut tills man ser att det kommer en droppe innan man sticker osv..

Min fundering är då följande..... Om man tex kör tren A och testo E kur och ska sätta dessa samtidigt, kan det finnas någon poäng med att först fylla pumpen med halva testo mängden, desan tren och sedan den andra halvan testo. Då dessa inte blandar sig med varandra så borde det innebära att det är testo som riskerar få kontakt med en blodet när man sticker och testo som riskerar få kontakt när man drar ut.

Bara en tanke.....
Senast redigerad av mrsnowman 2016-01-26 kl. 21:13.
Citera
2016-01-27, 00:30
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
En fundering kring Trenhosta. Verkar finnas lite olika skolor där det påstås att det har att göra med hur snabbt man injeserar eller att det har att göra med om man får kontakt med en ven så det kommer ut i blodet och sedan ställer till det i lungorna. Användare rekommenderar att man inte ska "smörja"nålen genom å trycka ut tills man ser att det kommer en droppe innan man sticker osv..

Min fundering är då följande..... Om man tex kör tren A och testo E kur och ska sätta dessa samtidigt, kan det finnas någon poäng med att först fylla pumpen med halva testo mängden, desan tren och sedan den andra halvan testo. Då dessa inte blandar sig med varandra så borde det innebära att det är testo som riskerar få kontakt med en blodet när man sticker och testo som riskerar få kontakt när man drar ut.

Bara en tanke.....
Det enda du kan göra är att aspirera och trycka sakta. Vissa muskler är lättare att få i. Sen upplever jag personligen att bf kan påverka då jag får mycket oftare i slutet på en deff.
Alla dina muskler har blodkärl i varierande storlekar här och var så även om du håller blixtstilla och aspirerat så finns det en risk att oljan sprider sig för snabbt inne i muskeln till ett blodkärl.
Om du googlar hur muskelfibrer/celler ser ut i tvärsnitt så kan du se själv vad jag menar.
Och därför spelar det ingen roll vart i pumpen du har trenet - omgslutet av testo eller inte, de flesta fallen av trenhosta kommer vi blodkärl. Inte via stora vener.
Citera
2016-01-29, 18:18
Medlem
Är precis i början på min diet nu och tanken är väl att köra cirka 3 månader.
Ligger förtillfället på cirka 700kcal minus och jag undrar hur Trenbolone påverkar min deff?

Kör 250mg Testosteron E e4d 200mg Trenbolone e e4d.

Jag sover ju väldigt dåligt på tren, och som vida känt så behövs det bra ordentlig sömn för en optimal fettförbränning/återuppbyggnad.

Fråga:
Kompenserar Trenbolone's positiva effekter min dåliga sömn?
Det snackas mycket om att man kan lägga sig på större kcal underskott när man ligger på Trenbolone (eller aas överhuvudtaget) stämmer detta? Eller är det marginellt?
Citera
2016-01-30, 22:14
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Är precis i början på min diet nu och tanken är väl att köra cirka 3 månader.
Ligger förtillfället på cirka 700kcal minus och jag undrar hur Trenbolone påverkar min deff?

Kör 250mg Testosteron E e4d 200mg Trenbolone e e4d.

Jag sover ju väldigt dåligt på tren, och som vida känt så behövs det bra ordentlig sömn för en optimal fettförbränning/återuppbyggnad.

Fråga:
Kompenserar Trenbolone's positiva effekter min dåliga sömn?
Det snackas mycket om att man kan lägga sig på större kcal underskott när man ligger på Trenbolone (eller aas överhuvudtaget) stämmer detta? Eller är det marginellt?

Fråga 1: Ja de kompenserar för det, du växer garanterat mer med tren än utan oavsett hur sömnen är.

Fråga 2: Tren gör att kroppen blir bättre på att krama ut energi ur maten du äter så de kanske fungerar men förbränningen ökar naturligtvis på tren ändå, plus att din kropp kommer att skriiiiiika efter mat så de blir nog inte lätt. Man kan få riktiga blodsockerfall på tren o då äääääter man kan ja lova
Citera
2016-02-07, 15:22
Medlem
Lite frågor till er med erfarenhet.

hur upplever ni skillnader i biverkningar om sätter tren ace eod, kontra ed? Alltså både om ni behåller dosen eller halverar den.

Cutmixen verkar ju vara populär...hur upplever ni cutmix jämfört med endast testo+tren rent effekt mässigt?

Mvh
Citera
2016-02-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Fråga 1: Ja de kompenserar för det, du växer garanterat mer med tren än utan oavsett hur sömnen är.

Fråga 2: Tren gör att kroppen blir bättre på att krama ut energi ur maten du äter så de kanske fungerar men förbränningen ökar naturligtvis på tren ändå, plus att din kropp kommer att skriiiiiika efter mat så de blir nog inte lätt. Man kan få riktiga blodsockerfall på tren o då äääääter man kan ja lova
Jag har märkt det när jag röker gräs nu när jag går på tren. Kan fan äta hur mycket som helst. Får inga riktiga mättnadskänslor.
Citera
2016-02-09, 01:47
Medlem
Lågdos Testo + Högdos Tren

Läste på ett amerikanskt forum att när man kör tren så ska man inte gå över 200mg test e7d för att på så sätt få minimalt med biverkningar på tren.

säkert 20 olika användare som gick i god för att det var det bästa sättet att använda tren.

en skrev att han försökt köra tren ett par gånger men fått kliva av pga av biverkningar, provade sedan att ligga på 200mg test e7d och gick upp till 700mg tren e7d utan några biverkningar att tala om.

är det någon här som har erfarenhet av detta ?
Citera
2016-02-09, 02:08
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topracing
Läste på ett amerikanskt forum att när man kör tren så ska man inte gå över 200mg test e7d för att på så sätt få minimalt med biverkningar på tren.

säkert 20 olika användare som gick i god för att det var det bästa sättet att använda tren.

en skrev att han försökt köra tren ett par gånger men fått kliva av pga av biverkningar, provade sedan att ligga på 200mg test e7d och gick upp till 700mg tren e7d utan några biverkningar att tala om.

är det någon här som har erfarenhet av detta ?
Jag kör så här när jag kör doser på över 400-500mg tren i veckan.
De två största fördelarna:
1. Lägre blodtryck p.g.a. mindre vätska av konverteringen till östro från testo.
2. Lägre risk till (för den mindre erfarna) gyno som kan vara svårt att fajta om den väl uppståt av tren + test. (Oftast p.g.a. att folk skippar caber/prami och bara kör en AI eller t.o.m. endast nolva...)

Du kommer kunna se hårdare ut också på lägre testo om du nu föredrar det.

Och när man använder tren så är väl tanken att det är det preppet som skall jobba på, det sopar mattan med testo om man ser på "gainsen".

Men som du läst skall det enda vara med testo i en tren kur och det är p.g.a. välmående, libido och det som hänger med testosteron i en mans kropp.
Citera
2016-02-09, 07:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
(FB) Vi som Älskar VS Hatar Trenbolone
Citera
2016-02-09, 11:51
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Handlar om att tren och testo binder till samma receptorer och då tren är långt mycket mer potent vill man enbart ha en låg dos testo med för att må bättre.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in