2012-02-04, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapmode
Tack för alla svaren!

Blir nog att köpa tren-a till deffen som kommer om ett tag, läst på flera ställen att tren-a & winnar ska vara en fin kombo? Så det får nog bli 100 mg eod och ett gäng winnar. Testo ena har jag alltid som bas.

Såg att Bob har tren-a inne, är det schysst? Aldrig beställt därifrån men man läser ju lite överallt att dom har bra grejjer så antar att det mesta där håller kvalitén.

Såg även att pp har tren-a inne, billigare också dessutom.. Vilka märken ska man köra på? Inte för att jag bryr mig om några hundralappar hit eller dit. Bara att man får bra grejjer så.

Fattar inte vad det är för konstiga råd 50-75mg Låter totalt efterblivet.
Jag körde enligt följande: tren A 300mg eod tills det var slut (40ml) Såklart var effekten extrem, blev t.om mindre efteråt fast att jag fortsatte på 1g testo.
Citera
2012-02-04, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesorx
Fattar inte vad det är för konstiga råd 50-75mg Låter totalt efterblivet.
Jag körde enligt följande: tren A 300mg eod tills det var slut (40ml) Såklart var effekten extrem, blev t.om mindre efteråt fast att jag fortsatte på 1g testo.

Du körde på 1050mg tren a ew på din första trenkur?

Sure thing bro...

Och 3ml eod (förutsatt att det är 100mg/ml) så skulle 40ml räcka till ca 12 stick, det är 24 dagar, who's the retard???
Senast redigerad av snaskaminkotte 2012-02-04 kl. 16:10.
Citera
2012-02-04, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Du körde på 1050mg tren a ew på din första trenkur?

Sure thing bro...

Och 3ml eod (förutsatt att det är 100mg/ml) så skulle 40ml räcka till ca 12 stick, det är 24 dagar, who's the retard???

75mg/ml sharklabs när det fortfarande var bra, varför skulle jag köra mindre och längre? Ville blasta.
Citera
2012-02-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesorx
75mg/ml sharklabs när det fortfarande var bra, varför skulle jag köra mindre och längre? Ville blasta.

Mao räckte det enbart till 10 stick, dvs 20 dagar, kallar du det blast??
Citera
2012-02-04, 18:42
Medlem
Citat:
Mindre risk för tren hosta men fortfarande en snabbare ester= lite fetare tryck.

Ok så man slipper hostan det viste jag inte. Det är faktiskt en något långsammare ester än enate, sen är det ju så förbannat dyrt med så om det är det enda så kan jag stå ut med hostan.
Citera
2012-02-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Ok så man slipper hostan det viste jag inte. Det är faktiskt en något långsammare ester än enate, sen är det ju så förbannat dyrt med så om det är det enda så kan jag stå ut med hostan.

Hex är en kortare ester än enanthate, man kan fortfarande åka på hostan men det har hänt mig bra många ggr mer på acetate.

Hur dyrt det är beror ju på källan, och vad man själv anser det vara värt.
Citera
2012-02-04, 19:07
Medlem
Citat:
Hex är en kortare ester än enanthate, man kan fortfarande åka på hostan men det har hänt mig bra många ggr mer på acetate.

Hur dyrt det är beror ju på källan, och vad man själv anser det vara värt.

Tjurnackat måste jag vidhålla att Hex är långsammare ester det är av någon anledning en vitt spridd missuppfatning av många att den skulle vara snabbare. Hex är den ester som använders nar tren gordes om från vet till HG och då vill man ju ha en långsam ester i medicinskt syfte. Googla du lite om du vill så hittar du snart.
Citera
2012-02-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Tjurnackat måste jag vidhålla att Hex är långsammare ester det är av någon anledning en vitt spridd missuppfatning av många att den skulle vara snabbare. Hex är den ester som använders nar tren gordes om från vet till HG och då vill man ju ha en långsam ester i medicinskt syfte. Googla du lite om du vill så hittar du snart.

Pallar inte googla, har gjort det många ggr förr och har för mig att det fanns två snarlika hex estrar men den ena är längre än den andra, men du får gärna länka, givetvis kan jag vara ute o cykla!

Dock grundar jag även mitt påstående efter att ha klivit av från rätt höga doser på både Hex och enan...
Citera
2012-02-04, 19:39
Medlem
Citat:
Pallar inte googla, har gjort det många ggr förr och har för mig att det fanns två snarlika hex estrar men den ena är längre än den andra, men du får gärna länka, givetvis kan jag vara ute o cykla!

Dock grundar jag även mitt påstående efter att ha klivit av från rätt höga doser på både Hex och enan...

Pallar heller inte att googla nu hehe, men jag ska göra det en dag snart, det är ju lättare för mig som vet vad jag letar efter.

Men jag hittade en väldigt bra text för ett tag sedan när jag skulle beställa med exackta ester vikter molekyldiagram och hela shobanget.
Senast redigerad av RevolverHarry 2012-02-04 kl. 19:43.
Citera
2012-02-04, 21:22
Medlem
intressant tråd detta,tren är ett prepp med mycket mystik runt om sig vissa hyllar det å andra hatar det....
jag hatar det men kan inte låta bli det ändå,blir nog 5månader om året på tren minst.
nått jag lärt mig är att jag alltid ska ha med EQ i mina tren kurer för att behålla mitt välmående som tex mjuka leder,hunger,mm...
om jag bulkar på tren brukar jag ha en hög dos eq samtidigt med trenet å teston funkar skit fint för mig!
har kört rätt många tren kurer å då testat tren a,tren e samt tritren.
tycker tren a är jobbigast att ligga på pga att de många sticken (hosta) samt att det är lite mer drömmar å skit men det kan vara min hjärna som spökar.man känner ju det man vill känna!
funkar ju olika för alla men ville bara berätta min bild....
Citera
2012-02-04, 22:27
Medlem
snapmodes avatar
Hur lång tid tar det innan tren-e kickar ordentligt igång? 4-5 veckor eller känner man av det fortare?
Citera
2012-02-04, 22:31
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapmode
Hur lång tid tar det innan tren-e kickar ordentligt igång? 4-5 veckor eller känner man av det fortare?
beror på dosen, men du bör känna av det tidigare. Dock är det fullt aktivt precis som testo e runt v5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in