2024-05-18, 20:01
Medlem
Freshhprinces avatar
Hur stor är skillnaden jämfört med att träna natty? Muskelökning, styrkeökning osv
Citera
2024-05-18, 20:37
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince
Hur stor är skillnaden jämfört med att träna natty? Muskelökning, styrkeökning osv

Brutal skillnad om man sköter kosten fläckfritt. Men säg att du tränar likadant, äter likadant, sover likadant så gör trenbolonet en brutal skillnad i hårdhet och muskeltillväxt och STYRKA FRÅN HUD VET VAD🤣💪
Citera
2024-05-18, 22:40
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Brutal skillnad om man sköter kosten fläckfritt. Men säg att du tränar likadant, äter likadant, sover likadant så gör trenbolonet en brutal skillnad i hårdhet och muskeltillväxt och STYRKA FRÅN HUD VET VAD🤣💪

Grejen med tren är att man inte ens behöver sköta kosten, man blir bara i bättre och bättre form även om man trycker i sig skit.
Citera
2024-05-20, 18:12
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Grejen med tren är att man inte ens behöver sköta kosten, man blir bara i bättre och bättre form även om man trycker i sig skit.

Jo jag vet men tänkte att det inte var något jag förespråkar🤣
Men så är det absolut. Jag kan med handen på hjärtat "slarvat" med kosten senaste 3 veckorna och får ändå sjuka resultat 😁
Citera
2024-05-21, 19:00
Jag är inte intresserad av steroider man trenbolone är ju intressant.
Har hört att det gör folk homosexuella, att man vill bli knullad i röven och så vidare.
Finns det någon sanning i detta?
Källa: https://youtu.be/4nVBCa5Fy8g?si=Fwn97UZfexAQZHF-
Senast redigerad av Doktor.D 2024-05-21 kl. 19:02.
Citera
2024-05-21, 21:50
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
Jag är inte intresserad av steroider man trenbolone är ju intressant.
Har hört att det gör folk homosexuella, att man vill bli knullad i röven och så vidare.
Finns det någon sanning i detta?
Källa: https://youtu.be/4nVBCa5Fy8g?si=Fwn97UZfexAQZHF-

Trenbolone förstärker det man redan har i sig väldigt mycket.
Har du lite aggressivitet i dig så blir du otroligt mycket mer aggressiv, är du ett rövhål så blir du ett ännu större rövhål, gillar du att knulla brudar så kommer du vilja knulla brudar hela tiden och är du lite små bög så blir du super bög.

Det är en av anledningarna att det inte rekommenderas för nybörjare, många kan inte hantera det och slår halvt ihjäl någon eller blir riktiga svin och förlorar vänner och familj pga det, andra blir tydligen super homo och börjar suga av och knullas av transor.
Senast redigerad av tram123 2024-05-21 kl. 21:55.
Citera
2024-05-21, 22:55
Citat:
Trenbolone förstärker det man redan har i sig väldigt mycket.
Har du lite aggressivitet i dig så blir du otroligt mycket mer aggressiv, är du ett rövhål så blir du ett ännu större rövhål, gillar du att knulla brudar så kommer du vilja knulla brudar hela tiden och är du lite små bög så blir du super bög.

Det är en av anledningarna att det inte rekommenderas för nybörjare, många kan inte hantera det och slår halvt ihjäl någon eller blir riktiga svin och förlorar vänner och familj pga det, andra blir tydligen super homo och börjar suga av och knullas av transor.
Hmm intressant är det verkligen hela historien eller försöker du bortförklara att du blir super homosexuell av tren?
Citera
2024-05-27, 21:20
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Inne på tredje veckan nu. 400mg ew tren e.

Har cirka 38 i feber dagligen och blodtrycket är åt helvete.

Vad kan jag göra? Ska lösa medicin mot BT så klart
Citera
2024-05-30, 22:19
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Inne på tredje veckan nu. 400mg ew tren e.

Har cirka 38 i feber dagligen och blodtrycket är åt helvete.

Vad kan jag göra? Ska lösa medicin mot BT så klart
Feber har jag aldrig fått av tren...
Varm och svettig men inte feber.
Hur högt är BT?
Ha koll på HB det brukar skena efter ett tag för mig.
Citera
2024-06-27, 13:40
Medlem
matrixxxs avatar
Alltså tren sopar ju mattan med alla andra prepp, helt sjukt. Kör tren ace från alpha pharma. Undrar dock om nån kan ge mig tips då jag fått trenhostan 3 ggr i rad nu, trots att jag aspirerar. Extremt irriterande men ofarligt eller?
Mvh
Citera
2024-06-27, 23:13
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Alltså tren sopar ju mattan med alla andra prepp, helt sjukt. Kör tren ace från alpha pharma. Undrar dock om nån kan ge mig tips då jag fått trenhostan 3 ggr i rad nu, trots att jag aspirerar. Extremt irriterande men ofarligt eller?
Mvh

Ja helt ofarligt även fast man tror att man håller på att dö när man väl får det.
Försök att hålla emot så att du inte hostar för när man väl hostar så blir det bara värre och värre.

Jag fick bara tren hosta mina första kurer, nu när jag kört 5-6 tren kurer så får jag aldrig tren hosta mer då jag tror kroppen vänjer sig eller nått.
Citera
2024-06-28, 09:49
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ja helt ofarligt även fast man tror att man håller på att dö när man väl får det.
Försök att hålla emot så att du inte hostar för när man väl hostar så blir det bara värre och värre.

Jag fick bara tren hosta mina första kurer, nu när jag kört 5-6 tren kurer så får jag aldrig tren hosta mer då jag tror kroppen vänjer sig eller nått.
Alltså jag får inte mkt hosta utan en väldigt obehaglig känsla som stiger i halsen. Ja jag hoppas verkligen att det bara är första gångerna nu tills kroppen vant sig.
Btw om man kan få ditt tycke kör även nppp med tren o testo och känner inte av den galna sexlusten man borde få av tren, kan det vara decan som kontrar det? Funderar då på att byta ut npp mot primon för skulle inte vilja bli slak om situationen kommer😆 mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in