2012-01-25, 00:15
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Nu vet jag inte om du känner trenet så snabbt, men på 7-10 dar bör du göra det. Flåsig som faan blir jag iallafall, står och flämtar mellan seten så det låter ju lite som du beskriver det. Du kommer älska det så fort ådrorna du aldrig tidigare sett spricker fram och vikterna skjuter iväg =)

/Glomgold

Hur är hårdheten/vaskulariteten på tren om man nu skulle jämföra med winstrol tex?
Citera
2012-01-25, 00:47
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacemarine99
Hur är hårdheten/vaskulariteten på tren om man nu skulle jämföra med winstrol tex?
Jag har inga långtgående erfarenheter av winstrol, så det kan säkert någon annan svara bättre på. Men på den korta tiden jag hann köra winstrol så sprack de fram några ådror jag inte sett förrut, men det brukar det iofs göra på tren också.

Nån annan som vill tillägga något?

/Glomgold
Citera
2012-01-25, 12:43
Medlem
m31s avatar
Satte 100mg tren a igår och 200mg tren e. Tren e har knappast kommit igång men tack vare tren a så var jag som en turbomaskin på gymmet idag och ändå åt jag bara en nutrilett (110kcal) till frukost. Drömmarna var också fina. Jag drömde att jag krigade mot favelados i rio och jag tror jag måste dödat typ 500st. Headshot och hela skiten. Tyvärr så snodde dom min resväska med pengar som jag skulle ha när jag skulle flyga till sao paolo och festa. Då tyckte jag drömmen blev tråkig så jag vaknade. Tren är ball
Citera
2012-01-25, 14:56
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m31
Satte 100mg tren a igår och 200mg tren e. Tren e har knappast kommit igång men tack vare tren a så var jag som en turbomaskin på gymmet idag och ändå åt jag bara en nutrilett (110kcal) till frukost. Drömmarna var också fina. Jag drömde att jag krigade mot favelados i rio och jag tror jag måste dödat typ 500st. Headshot och hela skiten. Tyvärr så snodde dom min resväska med pengar som jag skulle ha när jag skulle flyga till sao paolo och festa. Då tyckte jag drömmen blev tråkig så jag vaknade. Tren är ball

Menar du att du kände av tren acetate efter en dag?

mvh
Citera
2012-01-25, 15:13
Medlem
m31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Menar du att du kände av tren acetate efter en dag?

mvh

Acetate har en halveringstid på 1 dag. Jag tog min första inject 100mg i låret kl 12:00 och gick upp och tränade direkt. Inget speciellt. Dagen efter när jag tränade kl 12:00, alltså exakt 24 timmar efter inject kände jag helt klart av det. Alltid gött med några korta estrar inject medans dom långa estrarna får chans att börja verka.
Citera
2012-01-25, 15:57
Medlem
Citat:

Du är rolig du
Citera
2012-01-25, 16:04
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Jag har inga långtgående erfarenheter av winstrol, så det kan säkert någon annan svara bättre på. Men på den korta tiden jag hann köra winstrol så sprack de fram några ådror jag inte sett förrut, men det brukar det iofs göra på tren också.

Nån annan som vill tillägga något?

/Glomgold

Jag skulle vilja tillägga att jag upplevde mycket mer hårdhet på winstrol än på tren.

Mvh
Citera
2012-01-25, 16:06
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Acetate har en halveringstid på 1 dag. Jag tog min första inject 100mg i låret kl 12:00 och gick upp och tränade direkt. Inget speciellt. Dagen efter när jag tränade kl 12:00, alltså exakt 24 timmar efter inject kände jag helt klart av det. Alltid gött med några korta estrar inject medans dom långa estrarna får chans att börja verka.

Så du menar alltså att eftersom det är 1dags halvering så känner du av effekt på det då?

Konstigt att det tar ca 6-8 veckor för deca att kicka in trots de är 7 dagars halverings tid hmmm mycket mysko då borde man ju känna det på 1 vecka bara

Säger som revolverharry du är rolig du
Citera
2012-01-25, 16:32
Medlem
m31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Så du menar alltså att eftersom det är 1dags halvering så känner du av effekt på det då?

Konstigt att det tar ca 6-8 veckor för deca att kicka in trots de är 7 dagars halverings tid hmmm mycket mysko då borde man ju känna det på 1 vecka bara

Säger som revolverharry du är rolig du

Jag säger inte att jag fick ådror över en natt, men jag kände av trenet. Kan ju tillägas att tren är en ganska dramatisk medicin också. Enligt egen erfarenhet så tar det inte 6-8 veckor att känna av deca även om estern decaonate är förbannat seg, 10-14 dagar, olika källor på det gärna.
Men om du räknar, acetate = hälten av trenet (50mg och mer potent) är fritt efter en dag utan och sprattlar runt i kroppen och gör nyttigheter.
Deca efter 14 dagar har du 100mg i kroppen som har tappat sin ester och flyter runt och gör godsaker.
Om du skall köra deca, vilket jag tycker är en asbra medicin så skjut lite deca phenylpropionate dom första 2 veckorna också för att kickstarta lite, typ 2-3 i veckan, sen slutar du med dom och bara fortsätter med decaonatet. Positivt med decaonatet är ju att du börja tappa styrka och volym typ 8 veckor efter sista sticket pga av den långa estern, dom stannar kvar i kroppen länge.
Att fronta dom första 4 veckorna med 50mg dbol ed är jag skeptisk till men det är ju många som gör det. Det finns ju massa faktorer som spelar in. Hur länge man vilat från sin föregående kur eller bara byter mediciner. Men jag är absolut ingen expert.
Citera
2012-01-25, 16:42
Medlem
Sterios avatar
hate it or love it säger ju folk, och jag kan bara säga att jag älskar, fullkomligt älskar tren, humöret på topp, likvärdigt med första gånge på testo eller dbol, fokuset, dom underbara drömmarna haha, svettningarna är väl det enda ja kan säga som ja anser vara negativt,och att kuken inte riktigt vill som en annan ibland med det finns medikament för det med , har dock inte kört singel estrar, utan har kört tritren, kommer köra igång med tren i april igen,längtar som satan...
Citera
2012-01-25, 17:53
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Acetate har en halveringstid på 1 dag.
Det finns olika uppgifter på halveringstiden. 2 dagar ligger nog närmare sanningen.
Nån som VET? En del av uppgifterna om olika halveringstider i stickyn verkar inte helt 100%.
Citera
2012-01-25, 20:40
Medlem
m31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Det finns olika uppgifter på halveringstiden. 2 dagar ligger nog närmare sanningen.
Nån som VET? En del av uppgifterna om olika halveringstider i stickyn verkar inte helt 100%.

Instämmer. Halveringstiden på estrarna varierar i dom olika stickys här på flashback. Vissa säger 10 dagar på undecaonate andra 14 dagar. Testo prop 1.5, trodde det var 2 dagar. Cypionate trodde jag var 6 dagar. Acetate tar man varannan dag för den är snabb osv. På vissa amerikanska sidor så stämmer inte estrarnas halveringstid med dom här på fb så man vet ju inte exakt.
Om det är någon som är insatt i detta så tror jag många här på fb hade varit evigt tacksamma för lite klarhet i detta, iaf jag. Ah skall kolla wiki på detta nu.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in