Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Så du menar alltså att eftersom det är 1dags halvering så känner du av effekt på det då?
Konstigt att det tar ca 6-8 veckor för deca att kicka in trots de är 7 dagars halverings tid hmmm mycket mysko då borde man ju känna det på 1 vecka bara
Säger som revolverharry du är rolig du

Jag säger inte att jag fick ådror över en natt, men jag kände av trenet. Kan ju tillägas att tren är en ganska dramatisk medicin också. Enligt egen erfarenhet så tar det inte 6-8 veckor att känna av deca även om estern decaonate är förbannat seg, 10-14 dagar, olika källor på det gärna.
Men om du räknar, acetate = hälten av trenet (50mg och mer potent) är fritt efter en dag utan och sprattlar runt i kroppen och gör nyttigheter.
Deca efter 14 dagar har du 100mg i kroppen som har tappat sin ester och flyter runt och gör godsaker.
Om du skall köra deca, vilket jag tycker är en asbra medicin så skjut lite deca phenylpropionate dom första 2 veckorna också för att kickstarta lite, typ 2-3 i veckan, sen slutar du med dom och bara fortsätter med decaonatet. Positivt med decaonatet är ju att du börja tappa styrka och volym typ 8 veckor efter sista sticket pga av den långa estern, dom stannar kvar i kroppen länge.
Att fronta dom första 4 veckorna med 50mg dbol ed är jag skeptisk till men det är ju många som gör det. Det finns ju massa faktorer som spelar in. Hur länge man vilat från sin föregående kur eller bara byter mediciner. Men jag är absolut ingen expert.