2008-05-24, 10:24
  #13
Medlem
Kimb0s avatar
Diaiko
tappa du sex lusten av Only tren, eller körde du testo med den fast du tappa sex lust ändå?

Mvh
Citera
2012-01-20, 22:05
  #14
Medlem
Stora tråden om trenbolone

Som sagt.Vissa hatar trenet andra älskar det.

Ni som testat eller kör just nu.
Älskar ?
Hatar ?

Vilka goda effekter fick ni?
Vilka bi effekter?


Själv tycker jag det gör ont i leder o man e lite nere. Men man får pump o styrka utan dess like.
o dem konstiga drömmarna.Änsålänge varken hat eller kärlek
__________________
Senast redigerad av mrck84 2012-01-20 kl. 22:41.
Citera
2012-01-20, 22:12
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Som sagt.Vissa hatar trenet andra älskar det.Ni som testat va Älskar/hatar ni med trenet.

Själv tycker jag det gör ont i leder o man e lite nere. Men man får pump o styrka utan dess like.Änsålänge varken hat eller kärlek

Positivt: brutal pump, styrka, vener kommer från alla håll och kanter, blev hård och en roligt prepp att vara om på, roligt i spegeln också.

Negativt: kan ärligt säga jag inte upplevde något obehag alls med det. Märkte drömmarna vars lite konstiga och helt unat någon mening, men såg det som något kul då jag mindes drömmarna väldigt bra också.

PS: gjorde inga test för/efter så den biten låter jag vara osagt! Viktigt att inte glömma bort dessa bieffekter dessutom.

Mvh!
Citera
2012-01-20, 23:30
  #16
Medlem
*alexxx*s avatar
Eftersom jag älskar massa och styrka. (vem gör inte?) så kan jag varken säga älska eller hata tren.
Det värsta jag upplever med tren är depressionerna (stavning?) och humöret jag får.

Men med dess positiva effekt lägger jag mig nog mitt emellan älska eller hata.
Citera
2012-01-20, 23:40
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Eftersom jag älskar massa och styrka. (vem gör inte?) så kan jag varken säga älska eller hata tren.
Det värsta jag upplever med tren är depressionerna (stavning?) och humöret jag får.

Men med dess positiva effekt lägger jag mig nog mitt emellan älska eller hata.

Klokt tänkt

Mvh
Citera
2012-01-21, 01:41
  #18
Bannlyst
Trodde inte tren skulle vara så bra. Fick grym styrka på kort tid och massa att bygga på.
Kändes lite i lederna först men det gick över ganska så snabbt.
Tren är inte för alla för vissa passar det inte alls.
Citera
2012-01-21, 04:28
  #19
Medlem
Jag har blivit retlig och stör mig som fan på allt och alla, det är väll igentligen det enda negativa jag märkt, men det är nog så jobbigt, fast jag vet ju att det är jag som är knäpp så det går. Skön reppetions styrka på gymmet!

Men det är ju inte alls som första kuren jag körde på dbol, fy åt helvete vilket drag jag fick, värsta kicken, det är en upplevelse jag ständigt jagar efter att få uppleva igen
__________________
Senast redigerad av RevolverHarry 2012-01-21 kl. 04:31.
Citera
2012-01-21, 20:45
  #20
Medlem
När kände ni att det kom igång på allvar?
__________________
Senast redigerad av mrck84 2012-01-21 kl. 20:45. Anledning: stavfel
Citera
2012-01-23, 08:48
  #21
Medlem
En jävla rolig grej har börjat hända, jag har börjat drömma vackra romantiska kärleks drömmar på nätterna,haha det är sommarängar blommor och bin och jag är så kär, drömmer mest om gamla ex, haha jag trodde det skulle vara mardrömmar, dom kanske blir elaka snart
Citera
2012-01-23, 09:59
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
När kände ni att det kom igång på allvar?

Körde A, kände av det gamla snabbt men skulle nog säga det var igång vid v3

Mvh
Citera
2012-01-23, 12:13
  #23
Medlem
Aldrig mer tren fy fan. Mådde riktigt dåligt på det. Klarade bara av 3 veckor på tren a. Rejäl ångest och hat mot allting. Riktigt jävla gift för min kropp. Jag lärde mig värdesätta vikten av välmående och god hälsa under en kur. För min del så bygger jag hellre och mår bra än bygga och må skit
Citera
2012-01-23, 13:15
  #24
Medlem
Inne på runda 2 med trenA nu, Gillar det mycket mer nu än första gången. Förutom ett tryck utöver denna världen så tycker jag träningsvärken är borta på 2dagar. Helt underbart att kunna ta sig ner till tvättstugan utan att känna sig som jesus bärandes på korset i trapporna
Bortser man från svettningarna så fort man vistas innomhus tycker jag det är helt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in