Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Som sagt.Vissa hatar trenet andra älskar det.Ni som testat va Älskar/hatar ni med trenet.
Själv tycker jag det gör ont i leder o man e lite nere. Men man får pump o styrka utan dess like.Änsålänge varken hat eller kärlek
Positivt: brutal pump, styrka, vener kommer från alla håll och kanter, blev hård och en roligt prepp att vara om på, roligt i spegeln också.
Negativt: kan ärligt säga jag inte upplevde något obehag alls med det. Märkte drömmarna vars lite konstiga och helt unat någon mening, men såg det som något kul då jag mindes drömmarna väldigt bra också.
PS: gjorde inga test för/efter så den biten låter jag vara osagt! Viktigt att inte glömma bort dessa bieffekter dessutom.
Mvh!