Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Det håller inte nånstans. Fattar du inte att gravitationen påverkar hela maskinen? När kulan hamnar på sidan av hjulet påverkar gravitationen kulan så den lutar mot hjulet, vilket i sin tur får hjulet att vilja luta, vilket i sin tur får maskinen att vilja luta. Och den effekten du har fått är som att stoppa en kil under ena sidan av maskinen så den lutar..
Det blir tyst för att ingen lyckas nysta upp ditt svammel.
http://imageshack.us/photo/my-images/842/shitdix.jpg/
Ja det var ett roligt skäämt men jag var allvarlig med frågan..
För jag hoppas du förstår att ett hjul inte kan luta, utan bara ha ojämn vikt som kompenseras genom att snurra hjulet åt hålllet där viloläget är..
Magneten sätter aldrig fast kulan i hjulet.. För det drar vågrätt så det blir en omöjlighet att den kan sätta fast kulan i hjulet. Gravitationen kommer att trycka ner kulan dock såfort den bli påverkbar av gravitationen som den alltid blir där kulan stannar.. Närmast magneten..
Ja varför lära sig att snurra ett hjul gratis när ni kan tjata och hoppas på att jag hittar ett hjul eller får en kompanjon med pengar till hjul, för att sen kunna bevisa det för er en extra gång eftersom nån sa gömd motor i den första videon så nu väljer vi att ignorera alla dina förklaringar tills vi har sett det en gång till hahahahah
zz