Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Lilla vän, tror du på det själv eller

Vad jag tror är inte relevant. Jag nämnde ett exempel. Det finns andra argument till varför rivmärken inte hittades vid första undersökningen.
Citat:
Gullig du är, hon befann sig inte i ett hjälplöst tillstånd!
Det kan du inte bevisa.
Citat:
Raring, nej det är inte direkt löjligt men för en infantil och inte minst barnslig typ som du kan det uppfattas som löjligt. Dessutom har du valt att tolka det som själv vill och det om något är direkt löjligt.
Min tolkning är lika mycket värd som din.
Citat:
Du är för go, jag har inte lagt något enormt vikt vid att hon har alkoholproblem och är allmänt promiskuös. Det är viktig information om HH som alla bör känna till, med tanke på vad hon anklagar NP för.
Utifrån min tolkning så har du det. Jag råder andra att läsa dina inlägg och göra sin egen tolkning. Sen är det också min tolkning att om man ska göra en objektiv bedömning så ska man också ta all tillgänglig information i hänsyn. Det innebär NPs moraliska snedsteg också.
Citat:
Du om någon är en hycklare, låt mig citera dina idiotiska inlägg, där du gång efter en annan gör bort dig. Dina spekulationer säger rätt mycket om dig.
Citat:
Lilla vän, Du är bara en sjuk människa som spekulerar vilt utan någon som helst kännedom om vad som verkligen hänt.
Jag har rätt att spekulera hur jag vill.
Citat:
Min vän, Du har fortfarande inte kommit med en förklaring på dina patetiska påståenden, och du vet att du är bortgjord här.
NP har varit otrogen och har sedan ljugit om detta. Det är de moraliska snedsteg jag menar. Om han har gjort sig skyldig till något mer får domstolen bedöma.
Citat:
Objektiviteten väger alltid tyngst men jag har överseende med att du inte begriper vad det innebär med tanke på att du på förhand dömt en människa. De punkter som du försöker trycka på att han är invandrare etc visar att bara att du är en simpel idiot och inget annat.
Objektivitet är viktigt. Mannens etnicitet är en lika viktig variabel att ta hänsyn till som kön, ålder eller utbildningsnivå.
Citat:
Snuttan, Inget av vittnena förutom näsan Adam Berkowitcz vittnar till Hedvigs fördel, dock med ett rättsintyg som är fullt av brister och uteblivna och inte minst relevanta undersökningar. Han är inte det minsta trovärdig.
Enligt dig ja. I en rättssal så har en rättsläkare en hög nivå av trovärdighet.