Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har inte tillgång till utredning så kryp ner under den sten du kom ifrån din "
cannabian" eller ska jag kalla dig narkoman?

Notera att Hedvig medicinerats med antidepressiva långt innan hon särade benen för NP
/ I sanningens tjänst Leif.Jennekvist

Oj, här tar vi oss toner. Nu hör det knappast hit men jag har aldrig testat droger så har inte så bra kännedom som du i det ämnet. Och ja, jag har tillgång till utredningen, lika bra som du min käre vän.
Skulle detta vara någon "ny" information… ta den valsen med någon annan. Dessutom vad har det med saken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Hans insikter i HH:s problem gick vida utöver gränsen för den förestående utredningen. Dessa kan iofs vara välkända i kåren, och de framställs inte på något sakligt eller neutralt sätt, men likafullt handlar det om en kärna av i grunden korrekt information, som senare har framkommit av andra handlingar.
Fint formulerat nästan så det tar fokus från vad som faktiskt står.
"handlar det om en kärna av i grunden korrekt information"
Låt oss ta ett exempel på detta:
Veronica Nyhagen nämner i förhör att målsäganden kan somna väldigt tvärt och snabbt efter att de varit ute och festat.
Vad skriver Leif.Jennekvist?
"Hon nämner glatt att hon och Hedvig emellanåt brukar sova tillsammans efter att de varit ute och festat på diverse dekadenta nattklubbar, vad som menas med ”sova” kan man diskutera med tanke på Villiga Veras snedvridna sexuella läggning, homosexualitet är trots allt en sjukdom och inget vi kommer ifrån."
https://www.flashback.org/sp35460158
Såvida inte han deltog i en trekant med tjejerna så ifrågasätter jag hans "uppenbara kunnande" inom påståendet. Leif.Jennekvist borde snarare lägga mer tid på att skriva sexnoveller istället för att sitta här och ljuga ihop saker.
I övrigt håller jag med dig ang. resonemanget om alkohol men å andra sidan vem skulle inte gjort det då det är konkret fakta du recenserat.
/ I moralens tjänst LiteOlydig