Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag skulle vilja hävda att Snooker är världens svåraste sport.
Syn eller...raisar ni?
Carambole och trickbiljard verkar också vara djävulskt svårt när det gäller kösporter, fast där handlar det ju mer om stöt för stöt och inte lika mycket uthållighet som snooker har. Spela stabil snooker i sex timmar känns ju... svårt.
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Stark öppning på finalen av Trump, 5-3 och paus.
Förväntar mig inte att han ska klara av att hålla i det här hela vägen dock.
10-7 Selby är mitt tips.
Det känns som att Trump börjar svaja mer och mer men det här framet verkar han ha under kontroll. Då blir det 5 - 7. Tycker att Selbys defensivspel har varit riktigt fint men han har missat några bollar och släppt in Trumps galna attackspel... men jag tror som du att Trump inte kommer att klara pressen. Tror Selby tar hem det men skulle nog säga 8 - 10. Det verkar bli en rysare dock, riktigt fin match...
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hoppas nu ini glödheta att raketen samlar sig inför VM nu i april och skärper till sig.
Tror hela den här säsongen är körd, vilket gör mig lite ledsen för det finns inte mycket som är så roligt att se som en O' Sullivan i toppform.

Ska dock bli väldigt roligt att se hur han och Neil Robertson klarar sig i VM. Fint att det bara är två veckor till det sätter igång, undrar om Trump och Selby påverkas av att bara ha en sådan kort paus mellan China Open och VM.