Bättre chans på en fjärde VM-titel än så här lär O'Sullivan inte få. Jag kan inte i min vildaste fantasi se hur Stevens skulle kunna lyckas vinna över honom i en semifinal och i VM-finaler är han obesegrad än så länge.
Den enda av dem som är kvar som slagit honom i ett relevant sammanhang är Maguire för en massa år sen i UK Championship. Men pallar han en VM-final mot en av tidernas bästa i bra form? Carter inbillar jag mig att borde bli en enkel match i en eventuell final men man kan iofs inte bara stirra sig blind på resultatet från deras förra VM-final. Han har varit väldigt stabil i detta VM men nog känns han några storlekar för liten ändå.
Kan inte tänka mig annat att det blir final mellan O'sullivan och Maguire. När Maguire slog igenom hade Ronnie märkbart svårt mot Maguire som slog Ronnie ett par gånger.
Sista tiden måste dock O'sullivan har rätt god plus statistik på Maguire.
Maguire har spelat övertygande, kan nog bli en hård final, bara inte Stevens ställer till det.
Jamie Jones ska verkligen ha enormt med cred...killen lirar stundtals fantastiskt bra snooker.
Tror han kommer vinna några turrar ganska snart. Stundtals spelar han ju som en gud.
Han såg grymt stark ut när han reducerade från 4-6 till 6-6 med en 138 serie och en 132 serie.
Va roligt och se Maguire lira skjortan av Hendry, och ändå blir han skit irriterad när han missar ett par bollar. Han drämde kön i bordet ett par gånger .
Maguire kommer vinna VM.