2006-12-16, 14:50
Medlem
camejos avatar
Hendrys reaktion

http://www.youtube.com/watch?v=OrMzLTXzMzw

Hendry verkar ha blivit en riktig hederstryffel på senare år Där hade han verkligen chansen att kasta en säck med skit på Ronnie.

"Ronnie obviously has his reasons and I'm not going to sit here and blame him"

Hoppas han vinner UK Championship.
Citera
2006-12-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetm
Är ryktet att Kim slutar efter den här säsongen sant?

Hoppas inte, men jag tycker att han lät lite trött igår kväll.. vi får hålla tummarna och sms-bomba han så han fortsätter!

Citat:
Ursprungligen postat av camejo
http://www.youtube.com/watch?v=OrMzLTXzMzw

Hendry verkar ha blivit en riktig hederstryffel på senare år Där hade han verkligen chansen att kasta en säck med skit på Ronnie.

"Ronnie obviously has his reasons and I'm not going to sit here and blame him"

Hoppas han vinner UK Championship.

Hejar oxå på Hendry!
Citera
2006-12-16, 21:19
Medlem
Jim Divines avatar
Vad jag har förstått så fick sullivan helt enkelt nog och gav uppgivet upp. Han hade inte riktigt skärpan på topp och kände att han inte kunde ge Hendry en bra match.
Självfallet något underligt beteende när det står så mycket på spel och han fortfarande har en teroetiskt god chans att vända och vinna, men jag har ändå en viss förståelse för hur han kände i ögonblicket. Ungefär som när man har försökt fixa/laga/ordna något men aldrig lyckas, och tillslut släpper allt man har för händerna och ger fullständigt fan i det.
Men det kan vara knepigt med tanke på framtiden om man har tendenser att ge upp så lätt i dessa sammanhang, vill inte vara negativ och spå en början till slutet för hans karriär men det är definitivt inte en fördelaktig egenskap i samband med var han står i karriären. Han har visat att han är en av de stora snookergudarna, har lockat många till sporten (bla mig) har gjort sig en bra slant och har inte så mycket kvar att bevisa. Att detta beteende infaller är därför lätt att tolka i en för sporten negativ riktning.

Han har visst inte velat ge några intervjuer(?), men han lyckönskade Hendry till efterföljande semifinal efteråt...

Aja, jag hoppas iaf att man får fortsätta se Ronnie i rutan vid snookersammanhang, för denne kille om någon får verkligen det ädla snookerspelet att se barnsligt enkelt ut..
Blir intressant i finalen, hoppas på Hendry - Ebdon... 9-7 till Hendry!
Citera
2006-12-16, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim Divine
Vad jag har förstått så fick sullivan helt enkelt nog och gav uppgivet upp. Han hade inte riktigt skärpan på topp och kände att han inte kunde ge Hendry en bra match.
Självfallet något underligt beteende när det står så mycket på spel och han fortfarande har en teroetiskt god chans att vända och vinna, men jag har ändå en viss förståelse för hur han kände i ögonblicket. Ungefär som när man har försökt fixa/laga/ordna något men aldrig lyckas, och tillslut släpper allt man har för händerna och ger fullständigt fan i det.
Men det kan vara knepigt med tanke på framtiden om man har tendenser att ge upp så lätt i dessa sammanhang, vill inte vara negativ och spå en början till slutet för hans karriär men det är definitivt inte en fördelaktig egenskap i samband med var han står i karriären. Han har visat att han är en av de stora snookergudarna, har lockat många till sporten (bla mig) har gjort sig en bra slant och har inte så mycket kvar att bevisa. Att detta beteende infaller är därför lätt att tolka i en för sporten negativ riktning.

Han har visst inte velat ge några intervjuer(?), men han lyckönskade Hendry till efterföljande semifinal efteråt...

Aja, jag hoppas iaf att man får fortsätta se Ronnie i rutan vid snookersammanhang, för denne kille om någon får verkligen det ädla snookerspelet att se barnsligt enkelt ut..

O'Sullivan har väl alltid varit lite instabil... iaf så länge jag har följt Snooker..

Bra tippat! Hendry är på gång nu!

edit: Nu är det klart! Hendry mot Ebdon i final! Fan va kul!
Citera
2006-12-17, 11:13
Medlem
indens avatar
Citat:

Det måste vara oerhört svårt att hitta motivation. Både O'sullivan och Hendry verkar ha det problemet och ändå håller dom sig kvar på top 16.
Citera
2006-12-17, 14:22
Medlem
Jim Divines avatar
Ja, och att de håller sig kvar och går långt i tävlingarna visar om något hur enormt skickliga de är...

Men nu har jag blivit lite nyfiken på Robin Hall, finländaren... var det till 8-delen han klarade sig denna gång? Kul om han fortsätter göra bra infrån sig i egenskap av bästa nordbo i nuläget...
Citera
2006-12-17, 22:06
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ja, och att de håller sig kvar och går långt i tävlingarna visar om något hur enormt skickliga de är...

Men nu har jag blivit lite nyfiken på Robin Hall, finländaren... var det till 8-delen han klarade sig denna gång? Kul om han fortsätter göra bra infrån sig i egenskap av bästa nordbo i nuläget...

Robin Hull äkte ut 8-delen.
Det ser inte bra ut för Hendry nu, 4-6 och missar alldeles för mycket.
Citera
2006-12-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Robin Hull äkte ut 8-delen.
Det ser inte bra ut för Hendry nu, 4-6 och missar alldeles för mycket.

Fan oxå! Precis när man börjat tro på han igen så klappar han ihop... men men... Ebdon är en värdig vinnare.. inget snack om saken! Att Hendry trots allt tog sig till finalen och bjöd på så fint spel tyder ju dessutom på att han är på gång igen.. så det kommer nog fler chanser..
Citera
2006-12-18, 00:13
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Ebdon har nära till tårarna i segerintervjun, någon som hörde vad det handlade om i början?
Citera
2006-12-18, 17:05
Medlem
Jim Divines avatar
Ebdon mkt värdig vinnare! Äkta känslor och tårar, underbart att se...
Dock synd att Hendry ännu en gång inte kunde prestera när det gäller...

Näe, ska bli intressant i januari igen, hur är det med Sullivan? Kan Ebdon göra en lika stark tävling? Junhui? Återstår att se...
Citera
2006-12-18, 20:50
Medlem
camejos avatar
Är det masters i Januari?

Edit: klart som fan att det är masters i januari! sweet! 14-21
Citera
2006-12-26, 01:34
Medlem
Är det nån som skall till London och kolla? Jag skall över och titta på semifinalerna och finalen. Det finns fortfarande ganska gott om biljetter, men de är ganska dyra, tyvärr lika dyra oavsett om man sitter på andra raden som jag eller på femtonde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in