2005-01-19, 21:17
insomnias avatar
Det har brjat visas nu igen p Eurosport efter ett lngt uppehll. Ngn som verkligen gillar att kolla p snooker?
Jag lskar passiva sporter som snooker.

Favoritspelaren r sjlvklart Ronnie O'Sullivan. Vrldsettan.
Citera
2005-01-19, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Det har brjat visas nu igen p Eurosport efter ett lngt uppehll. Ngn som verkligen gillar att kolla p snooker?
Jag lskar passiva sporter som snooker.

Favoritspelaren r sjlvklart Ronnie O'Sullivan. Vrldsettan.

Snooker har blivit mycket populrt bland mig och mina polare sen Eurosport brjade bevaka. Ja, Ronny r stentuff.
Citera
2005-01-19, 22:45
Medlem
Scrambles avatar
r strtsknt att kolla lite snooker nr man inte har nt bttre fr sig. Bara att sjunka ner i soffan och frundras av deras skicklighet.

Jag och polarn funderade p att dra och lira det en dag, men vi insg att vi nog skulle f betala en halv frmgenhet fr att f den tids som vi skulle behva fr att kra klart ett set...
Citera
2005-01-19, 22:55
Medlem
Mx2000s avatar
Jajamn, snooker p Eurosport brukar man kolla p! Tack fr att du nmnde att det r igng igen. Det r en vldigt avkopplande och trevlig sport att titta p, dock kan man bli lite sur nr de spelar fr defensivt fr lnge!
Citera
2005-01-19, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Jag och polarn funderade p att dra och lira det en dag, men vi insg att vi nog skulle f betala en halv frmgenhet fr att f den tids som vi skulle behva fr att kra klart ett set...

haha, ja, bordet r ju s stort! Svrt att pricka hlet.

Var ngonstans har dom bord i Stockholm? Nu var det lngesen jag var dr, men dom har vl en stor biljardhall p St Eriksgatan, alldeles vid bron. Dom borde vl ha bord?
Citera
2005-01-19, 23:35
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex_kidd
haha, ja, bordet r ju s stort! Svrt att pricka hlet.

Var ngonstans har dom bord i Stockholm? Nu var det lngesen jag var dr, men dom har vl en stor biljardhall p St Eriksgatan, alldeles vid bron. Dom borde vl ha bord?
Jepp det r det verkligen.

Jag vet inte vart det finns i Stockholm, men i Linkping finns det i biljardhallen nere vid stora torget fr dom som vet var det r. Dom har endast ett bord om jag inte minns helt fel. Var kanske inte till nn hjlp fr dig, men det kanske finns nn lycklig frn Linkping som undrat, vem vet..
Citera
2005-01-20, 07:09
Medlem
danbanans avatar
Skn avslappnande tv-sport med minimal risk fr tidsdande avbrott fr behandling av skador p dem utvande
Citera
2005-01-20, 10:35
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex_kidd

Ja dr finns det bord, hr r en lista ver bord i hela Sverige. Den ska tydligen vara komplett men vill ha tips om dom har glmt ngot.

http://www.snooker.se/snookerbord.php

Citera
2005-01-20, 12:47
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
r strtsknt att kolla lite snooker nr man inte har nt bttre fr sig. Bara att sjunka ner i soffan och frundras av deras skicklighet.

andra sidan mter man ju inte ngon vrldsmstare s man fr ju upplgg som proffsen inte fr och p s stt kanske det gr snabbare n man tror.
Citera
2005-01-20, 12:51
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
andra sidan mter man ju inte ngon vrldsmstare s man fr ju upplgg som proffsen inte fr och p s stt kanske det gr snabbare n man tror.
Det r inte alls omjligt, fr testa det nngng. Lite mer utmanande n vanlig biljard ska det nog vara iaf.
Citera
2005-01-20, 13:19
Medlem
icys avatar
Jag tycker ocks det r trevligt med Snooker. Det r riktigt imponerande hur de kan f den kbollen att alltid stanna dr de vill. Tycker faktiskt ven defensivspel har en viss charm, har sett frames dr alla rda bollar varit samma hrna, lite smtt roande faktiskt.
Favoritspelaren r fr mig ocks O'Sullivan.

Har pratat om att testa det med en kompis ocks, fast vi r usla p biljard, tror jag inte det hade tagis s lng tid som man skulle tro. En av anledningarna till det, r ju att man inte tar upp ngon rd boll efter den gtt i. Och s r vi kassa p defensivspel ocks. Det r vl risk en viss risk att reglerna och pongrkningen lr ta en viss tid dock!
Citera
2005-01-20, 14:24
Medlem
snow_mans avatar
Citat:

En frame heter det faktiskt. ven jag r helt tagen av denna sport,s till den milda grad att in flickvn blir riktigt grinig nr det vankas livesndningar. Snooker r frvrigt en vldigt rolig sport att betta p live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in