Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Unnar också Stevens framgångar, kanske inte den värdigaste att vinna VM.
Kul att han är på väg tillbaka efter flera tunga år.
Hur mycket förtjänade Dott att vinna VM? Oh så bitter jag var där. Sen kom han i djupaste av alla träsk och det var jobbigt att se honom så uppgiven. Han mådde verkligen mentalt risigt. Han kan bli lite outsider. Den lille terriern har stort spel i sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Zenophobia
Intressant diskussionen om vem som är fjollig. För mig står det mellan Hendry, Holt och tyvärr Ebdon (Dale utom tävlan ) Forumet uppskattar Fu och skönhet märker jag, även Kim. Det finns hopp.

Holt gäller för mig. Fast alla gör väl fjolliga saker ibland. Han är ju så nervös. Var det inte Steve Davis som käkade upp honom i en VM-match? Holt ledde stort och tappade matchen.
Appropå Dott som ovan. Han har rätt fjollig röst.
Slarvigast då? Robertson säger jag. Han glömde väl sitt pass när han skulle åka från Australien och fick ta ett senare flyg. Han verkade glömma sin plattång i Kina en gång. Kim tyckte att han såg ut som ett lågstadiebarn. :-D
Trevligast privat tror jag på Allen och Murphy. Allen kan skoja under matchen och Murphy brukar ta sig tid och prata efteråt även vid förlust. Jag skulle vilja känna Murphys handslag. Han bröt ju ett par ben i sin tränares hand efter hans VM-vinst.