2013-03-16, 19:30
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Spekulerades det inte i att hon blivit gravid? Fast hon är ju 40+. Det känns inte som hon har tid med en downie...
Hon närmar sig 50, född 1967.
Verkar lite sent med en kotte till, har väl redan två?
Citera
2013-03-16, 20:16
Medlem
pettachis avatar
Tycker Xiao både rör sig och ser feminin ut.
Citera
2013-03-16, 21:03
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Tycker Xiao både rör sig och ser feminin ut.

Du och dina asiater... Michael Holt då? Han kan vara lite fjollig när han gör grova misstag. Jag tror t.o.m. jag sett honom hålla handen för munnen. Det gjorde en på Systembolaget som skulle hjälpa mig att köpa "hostmedicin". Fast då sa han "Oh gud" samtidigt...

Nu dricker jag inte men jag gurglar lite whisky när jag har halsont och ville testa någon galen variant från Islay.
Citera
2013-03-16, 21:16
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Du och dina asiater... Michael Holt då? Han kan vara lite fjollig när han gör grova misstag. Jag tror t.o.m. jag sett honom hålla handen för munnen. Det gjorde en på Systembolaget som skulle hjälpa mig att köpa "hostmedicin". Fast då sa han "Oh gud" samtidigt...

Nu dricker jag inte men jag gurglar lite whisky när jag har halsont och ville testa någon galen variant från Islay.
Är inte Trump lite fjollig? Kanske bara valpig.
The Rocket pratar väldigt fjolligt, rösten stämmer inte med hans utseende, lika med Higgins.

Tar det igen, tycker många spekare har problem i denna turnering.
Låga serier mycke missar långa matcher, nästan som någon spillt sirap över Galway.
Citera
2013-03-16, 21:21
Medlem
pettachis avatar
Hehee låga serier Ding 147, missade dock det.
Dom matcher jag tittat på tycker jag varit otroligt knackiga inget flyt osv.
Citera
2013-03-16, 21:38
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Hehee låga serier Ding 147, missade dock det.
Dom matcher jag tittat på tycker jag varit otroligt knackiga inget flyt osv.

Det kanske är stadens fel? Ungefär som kvalspel i Pontis (eller vad det heter).

Jag skulle söka på Judd Trump på Google och då fick jag förslag på alternativa sökningar. Ett var "Judd Trump gay".

För övrigt hoppas och tror jag att Bredan Moore får döma finalen i VM. Ingen spelare imponerar på mig i dagsläget. Visst blixtrade Ding till men han har vunnit alla sina matcher i skiljeframe. Fast gjort det strongt. Dock har han så äckligt mycket press på sig från Kina.

Det här VM:et känns mer öppet än på länge.
Citera
2013-03-16, 21:56
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Det här VM:et känns mer öppet än på länge.
Kan bara hålla med.
Tyckte Carter spelade och såg bra ut några minuter igår.
Tänkte nästan ha han som favorit tillsammans med Selby, innan kapten Carter föll till marken.
Kan aldrig tänka The Rocket går hela vägen, dock skulle väl han som ända spelare kunna vinna VM utan att spelat sedan förra Vm.
Kanske inte jättekul att åka till Galway och spela Ptc, nästan lite för många turneringar.
Malta är borta, var väl inte jätte poppis som turnering bland spelarna.
Citera
2013-03-16, 22:30
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Kan bara hålla med.
Tyckte Carter spelade och såg bra ut några minuter igår.
Tänkte nästan ha han som favorit tillsammans med Selby, innan kapten Carter föll till marken.
Kan aldrig tänka The Rocket går hela vägen, dock skulle väl han som ända spelare kunna vinna VM utan att spelat sedan förra Vm.
Kanske inte jättekul att åka till Galway och spela Ptc, nästan lite för många turneringar.
Malta är borta, var väl inte jätte poppis som turnering bland spelarna.

Robertson övertygade inte idag heller. Och sen China Open på detta med ny tidsomställning. En del spelare klarar det lättare än andra.

Min största snookerdröm nu är att Mattew Stevens vinner. Då kommer jag hoppa jämfota i soffan.

Vem vem. Ronnie kan chocka en hel snookervärld. Ingen tror på honom. Han kan spela helt utan press och kanske är han inspirerad med. Tänk hur Walker (han som ser ut som bilförsäljare) kommer hetsa upp publiken inför Ronnies comeback.
Citera
2013-03-16, 22:55
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Robertson övertygade inte idag heller. Och sen China Open på detta med ny tidsomställning. En del spelare klarar det lättare än andra.

Min största snookerdröm nu är att Mattew Stevens vinner. Då kommer jag hoppa jämfota i soffan.

Vem vem. Ronnie kan chocka en hel snookervärld. Ingen tror på honom. Han kan spela helt utan press och kanske är han inspirerad med. Tänk hur Walker (han som ser ut som bilförsäljare) kommer hetsa upp publiken inför Ronnies comeback.
Får se om Walker vågar hetsa Maguire med, i'm on fire Stephen Maguire.
Citera
2013-03-16, 23:10
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Unnar också Stevens framgångar, kanske inte den värdigaste att vinna VM.
Kul att han är på väg tillbaka efter flera tunga år.
Citera
2013-03-17, 06:34
Medlem
Zenophobias avatar
Intressant diskussionen om vem som är fjollig. För mig står det mellan Hendry, Holt och tyvärr Ebdon (Dale utom tävlan ) Forumet uppskattar Fu och skönhet märker jag, även Kim. Det finns hopp.
Citera
2013-03-17, 08:21
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Unnar också Stevens framgångar, kanske inte den värdigaste att vinna VM.
Kul att han är på väg tillbaka efter flera tunga år.

Hur mycket förtjänade Dott att vinna VM? Oh så bitter jag var där. Sen kom han i djupaste av alla träsk och det var jobbigt att se honom så uppgiven. Han mådde verkligen mentalt risigt. Han kan bli lite outsider. Den lille terriern har stort spel i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Zenophobia
Intressant diskussionen om vem som är fjollig. För mig står det mellan Hendry, Holt och tyvärr Ebdon (Dale utom tävlan ) Forumet uppskattar Fu och skönhet märker jag, även Kim. Det finns hopp.

Holt gäller för mig. Fast alla gör väl fjolliga saker ibland. Han är ju så nervös. Var det inte Steve Davis som käkade upp honom i en VM-match? Holt ledde stort och tappade matchen.

Appropå Dott som ovan. Han har rätt fjollig röst.

Slarvigast då? Robertson säger jag. Han glömde väl sitt pass när han skulle åka från Australien och fick ta ett senare flyg. Han verkade glömma sin plattång i Kina en gång. Kim tyckte att han såg ut som ett lågstadiebarn. :-D

Trevligast privat tror jag på Allen och Murphy. Allen kan skoja under matchen och Murphy brukar ta sig tid och prata efteråt även vid förlust. Jag skulle vilja känna Murphys handslag. Han bröt ju ett par ben i sin tränares hand efter hans VM-vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in